MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 8:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt maja 09, 2003 1:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz paź 13, 2002 5:09 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Śląsk
Witam
od pewnego czasu pracuję nad moim silnikiem i mam w związku z tym zapytanie. Czy istnieją różnice w pompach olejowych do diesli o różnych pojemnościach? Interesują mnie tutaj różnice w parametrach tłoczenia oleju, bo w przypadku 300D jest jakby troszkę większa ilość oleju potrzebna. Dotychczas zauważyłem że smok we wspomnianym modelu jest nieco inaczej ustawiony.
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 12, 2003 10:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz paź 13, 2002 5:09 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Śląsk
dziś zmierzyłem obie pompy i ta z 300D jest nieco większa w części środkowej czyli najważniejszej. nie bez powodu znajduje się tam sygnatura 617


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 12, 2003 11:56 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
kuba pisze:
dziś zmierzyłem obie pompy i ta z 300D jest nieco większa w części środkowej czyli najważniejszej. nie bez powodu znajduje się tam sygnatura 617


W EPC pompy maja inne oznaczenia: 240D zaczyna sie od 616 i byly 3 wersje, a od 240 3,0 numer zaczyna sie od 617, a do 200D byla jeszcze inna pompa. Zawory przelewowe maja ten sam numer, inne onaczenia maja kola zebate, nie znalazlem numerow obudowow.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 13, 2003 12:20 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz paź 13, 2002 5:09 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Śląsk
problem w tym, że nie zawsze numery różniące poszczególne modele były na obudowach. oglądałem ostatnio z 10 pomp u pewnego lichwiarza i poza numerem 115 i coś tam dalej żadnych numerków nie znalazłem. dziś wkładając kolejne części do mego silnika zwróciłem uwagę na pompę którą mi zmontował koleżka (twierdził, że jest to egzemplarz z 300D) i faktycznie numerek 617 był, dalsze oględziny opisałem wcześniej.
dzięki za odzew bo myślałem że nikt nie zauważył bytności tej części w silniczkach.
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 13, 2003 12:37 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
kuba pisze:
problem w tym, że nie zawsze numery różniące poszczególne modele były na obudowach. oglądałem ostatnio z 10 pomp u pewnego lichwiarza i poza numerem 115 i coś tam dalej żadnych numerków nie znalazłem.


od 115 180 ... zaczynaly sie pompy do 200D i 220D i bezyniakow od 200 do 230, poza tym w 200D i 220D byly tez i numery zaczynajace sie od 615 180. 240 300D: 617 180 01 01, 617 180 02 01, 617 180 03 01 (kolejno nastepowaly po sobie), w w123 300d, byly pompy 617 180: 04 01 i 07 01.

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl