MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
gdzie jest numer silnika M116 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=25490 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kubol [ pn kwie 23, 2007 5:12 pm ] |
Tytuł: | gdzie jest numer silnika M116 |
Prosze o pomoc, najlepiej fotkę, gdzie znaleźć nr silnika M116 - pojazd 350 SE z 1977 roku. |
Autor: | georem [ pn kwie 23, 2007 5:33 pm ] |
Tytuł: | |
W V8 jest na tylnej części silnika (choć nie wiem czy w 100%) tam gdzie łączy się ze skrzynią, znalezienie go i odczytanie nie jest łatwe. |
Autor: | Kubitus [ pn kwie 23, 2007 7:07 pm ] |
Tytuł: | |
No wlasnie...ja do tej pory nie jestem w stanie odczyta tego numeru. georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ? ![]() pozdrawiam, Kuba |
Autor: | georem [ pn kwie 23, 2007 8:20 pm ] |
Tytuł: | |
Kubitus pisze: georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ?
![]() Kuba Nie miałem tego silnika, wszystkie moje V8 nie miały takiej śrubki, ale pomyślę/popytam i jak wpadnie mi do głowy gdzie ona jest to napiszę. Silnik masz na K-jet czy D-jet? |
Autor: | klucha116 [ wt kwie 24, 2007 8:19 am ] |
Tytuł: | |
kubol pisze: Prosze o pomoc, najlepiej fotkę, gdzie znaleźć nr silnika M116 - pojazd 350 SE z 1977 roku. Z tego co pamietam, to na lewym skrzydle V od strony skrzyni i numer czesciowo jest przykryty głowicą <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Kubitus pisze: (...)
georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ? ![]() pozdrawiam, Kuba Nie jestem "Georem", ale jak masz K-jet, to raczej sruby od obrotow biegu jalowego nie ma, sklad mieszanki i szczelne podcisnienia powinny wystarczyc. Pozdrawiam |
Autor: | Kubitus [ wt kwie 24, 2007 9:16 am ] |
Tytuł: | |
klucha116 pisze: Nie jestem "Georem", ale jak masz K-jet, to raczej sruby od obrotow biegu jalowego nie ma, sklad mieszanki i szczelne podcisnienia powinny wystarczyc.
K-jet. Podcisnienia są szczelne. Jak odłącze rurki podcisnienia od termoregulatora ciśnienia wtrysku to obroty rosną o jakiś tysiąc. Jeśli nie ma takiej śruby, to co? termoregulator kaputt? ![]() Nie mozliwe, przeciez on jest taki prosty w swej budowie ![]() |
Autor: | klucha116 [ wt kwie 24, 2007 9:42 am ] |
Tytuł: | |
Kubitus pisze: K-jet. Podcisnienia są szczelne. Jak odłącze rurki podcisnienia od termoregulatora ciśnienia wtrysku to obroty rosną o jakiś tysiąc.
Jeśli nie ma takiej śruby, to co? termoregulator kaputt? ![]() Nie mozliwe, przeciez on jest taki prosty w swej budowie ![]() a zaplon?? |
Autor: | Kubitus [ wt kwie 24, 2007 11:41 am ] |
Tytuł: | |
odpala idealnie, chodzi równo (tyle ze na za wysokich obrotach) , więc co moze byc z zapłonem? P.S. to moj pierwszy silnik benzynowy, więc sie nie znam, ale świece i kable wymienialem ![]() ![]() |
Autor: | klucha116 [ wt kwie 24, 2007 12:00 pm ] |
Tytuł: | |
Kubitus pisze: odpala idealnie, chodzi równo (tyle ze na za wysokich obrotach) , więc co moze byc z zapłonem?
P.S. to moj pierwszy silnik benzynowy, więc sie nie znam, ale świece i kable wymienialem ![]() ![]() Zaplon moze byc przestawiony, ale jak sie wkreca, to pewnie jest OK,ale niekoniecznie. Sprawdz mieszanke i wszystkie ciegna od pedalu gazu do wtrysku. |
Autor: | Kubitus [ wt kwie 24, 2007 2:06 pm ] |
Tytuł: | |
ehhh,bym sie z tym nie bujał, tylko moj mechanik jakiś leniwy sie zrobił. Stwierdził ze nie chce mu sie serwisować tego silnika, bo woli 10 diesli w tym czasie naprawic ![]() Wiem ze zawory są do regulacji, mieszanka jest za bogata (jak dam go przycisne to kopci na czarno), cięgła od gazu do wtrysku wporządalu ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ wt kwie 24, 2007 5:54 pm ] |
Tytuł: | |
regulacje skłądu mieszanki mozna zrobić samemu-imbus ,analizator spalin i 3 minuty roboty. ![]() |
Autor: | georem [ wt kwie 24, 2007 8:48 pm ] |
Tytuł: | |
Kubitus pisze: Wiem ze zawory są do regulacji
A mi się wydawało że są tam samoregulatory? |
Autor: | klucha116 [ śr kwie 25, 2007 7:44 am ] |
Tytuł: | |
georem pisze: Kubitus pisze: Wiem ze zawory są do regulacji A mi się wydawało że są tam samoregulatory? Bo są ![]() |
Autor: | Kubitus [ śr kwie 25, 2007 9:42 pm ] |
Tytuł: | |
W starych typach M116 nie ma samoregulatorów..w nowszych są ![]() Przy okazji, pokręciłem śróbką imbusową..a wlasciwie delikatnie zubożyłem mieszankę. Silnik chodzi ladnie, równo, na 800 rpm. Niestety cykanie nie ustało. Teraz analizator spalin mnie czeka ![]() Pozdrawiam, Kuba |
Autor: | kamiljua [ pn maja 07, 2007 11:01 pm ] |
Tytuł: | |
Ja sie tam nie znam na silnikach ,ale jesli chodzi o numer to ja we wszystkich meskach jade do serwisu... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |