| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| gdzie jest numer silnika M116 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=25490 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | kubol [ pn kwie 23, 2007 5:12 pm ] |
| Tytuł: | gdzie jest numer silnika M116 |
Prosze o pomoc, najlepiej fotkę, gdzie znaleźć nr silnika M116 - pojazd 350 SE z 1977 roku. |
|
| Autor: | georem [ pn kwie 23, 2007 5:33 pm ] |
| Tytuł: | |
W V8 jest na tylnej części silnika (choć nie wiem czy w 100%) tam gdzie łączy się ze skrzynią, znalezienie go i odczytanie nie jest łatwe. |
|
| Autor: | Kubitus [ pn kwie 23, 2007 7:07 pm ] |
| Tytuł: | |
No wlasnie...ja do tej pory nie jestem w stanie odczyta tego numeru. georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ?
pozdrawiam, Kuba |
|
| Autor: | georem [ pn kwie 23, 2007 8:20 pm ] |
| Tytuł: | |
Kubitus pisze: georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ?
pozdrawiam,Kuba Nie miałem tego silnika, wszystkie moje V8 nie miały takiej śrubki, ale pomyślę/popytam i jak wpadnie mi do głowy gdzie ona jest to napiszę. Silnik masz na K-jet czy D-jet? |
|
| Autor: | klucha116 [ wt kwie 24, 2007 8:19 am ] |
| Tytuł: | |
kubol pisze: Prosze o pomoc, najlepiej fotkę, gdzie znaleźć nr silnika M116 - pojazd 350 SE z 1977 roku. Z tego co pamietam, to na lewym skrzydle V od strony skrzyni i numer czesciowo jest przykryty głowicą <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Kubitus pisze: (...)
georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ? pozdrawiam, Kuba Nie jestem "Georem", ale jak masz K-jet, to raczej sruby od obrotow biegu jalowego nie ma, sklad mieszanki i szczelne podcisnienia powinny wystarczyc. Pozdrawiam |
|
| Autor: | Kubitus [ wt kwie 24, 2007 9:16 am ] |
| Tytuł: | |
klucha116 pisze: Nie jestem "Georem", ale jak masz K-jet, to raczej sruby od obrotow biegu jalowego nie ma, sklad mieszanki i szczelne podcisnienia powinny wystarczyc.
K-jet. Podcisnienia są szczelne. Jak odłącze rurki podcisnienia od termoregulatora ciśnienia wtrysku to obroty rosną o jakiś tysiąc. Jeśli nie ma takiej śruby, to co? termoregulator kaputt? .
Nie mozliwe, przeciez on jest taki prosty w swej budowie
|
|
| Autor: | klucha116 [ wt kwie 24, 2007 9:42 am ] |
| Tytuł: | |
Kubitus pisze: K-jet. Podcisnienia są szczelne. Jak odłącze rurki podcisnienia od termoregulatora ciśnienia wtrysku to obroty rosną o jakiś tysiąc.
Jeśli nie ma takiej śruby, to co? termoregulator kaputt? .Nie mozliwe, przeciez on jest taki prosty w swej budowie ![]() a zaplon?? |
|
| Autor: | Kubitus [ wt kwie 24, 2007 11:41 am ] |
| Tytuł: | |
odpala idealnie, chodzi równo (tyle ze na za wysokich obrotach) , więc co moze byc z zapłonem? P.S. to moj pierwszy silnik benzynowy, więc sie nie znam, ale świece i kable wymienialem |
|
| Autor: | klucha116 [ wt kwie 24, 2007 12:00 pm ] |
| Tytuł: | |
Kubitus pisze: odpala idealnie, chodzi równo (tyle ze na za wysokich obrotach) , więc co moze byc z zapłonem?
P.S. to moj pierwszy silnik benzynowy, więc sie nie znam, ale świece i kable wymienialem Zaplon moze byc przestawiony, ale jak sie wkreca, to pewnie jest OK,ale niekoniecznie. Sprawdz mieszanke i wszystkie ciegna od pedalu gazu do wtrysku. |
|
| Autor: | Kubitus [ wt kwie 24, 2007 2:06 pm ] |
| Tytuł: | |
ehhh,bym sie z tym nie bujał, tylko moj mechanik jakiś leniwy sie zrobił. Stwierdził ze nie chce mu sie serwisować tego silnika, bo woli 10 diesli w tym czasie naprawic Wiem ze zawory są do regulacji, mieszanka jest za bogata (jak dam go przycisne to kopci na czarno), cięgła od gazu do wtrysku wporządalu
|
|
| Autor: | MERCEDES 4 EVER [ wt kwie 24, 2007 5:54 pm ] |
| Tytuł: | |
regulacje skłądu mieszanki mozna zrobić samemu-imbus ,analizator spalin i 3 minuty roboty. |
|
| Autor: | georem [ wt kwie 24, 2007 8:48 pm ] |
| Tytuł: | |
Kubitus pisze: Wiem ze zawory są do regulacji
A mi się wydawało że są tam samoregulatory? |
|
| Autor: | klucha116 [ śr kwie 25, 2007 7:44 am ] |
| Tytuł: | |
georem pisze: Kubitus pisze: Wiem ze zawory są do regulacji A mi się wydawało że są tam samoregulatory? Bo są
|
|
| Autor: | Kubitus [ śr kwie 25, 2007 9:42 pm ] |
| Tytuł: | |
W starych typach M116 nie ma samoregulatorów..w nowszych są Przy okazji, pokręciłem śróbką imbusową..a wlasciwie delikatnie zubożyłem mieszankę. Silnik chodzi ladnie, równo, na 800 rpm. Niestety cykanie nie ustało. Teraz analizator spalin mnie czeka Pozdrawiam, Kuba |
|
| Autor: | kamiljua [ pn maja 07, 2007 11:01 pm ] |
| Tytuł: | |
Ja sie tam nie znam na silnikach ,ale jesli chodzi o numer to ja we wszystkich meskach jade do serwisu... |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|