MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

gdzie jest numer silnika M116
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=25490
Strona 1 z 2

Autor:  kubol [ pn kwie 23, 2007 5:12 pm ]
Tytuł:  gdzie jest numer silnika M116

Prosze o pomoc, najlepiej fotkę, gdzie znaleźć nr silnika M116 - pojazd 350 SE z 1977 roku.

Autor:  georem [ pn kwie 23, 2007 5:33 pm ]
Tytuł: 

W V8 jest na tylnej części silnika (choć nie wiem czy w 100%) tam gdzie łączy się ze skrzynią, znalezienie go i odczytanie nie jest łatwe.

Autor:  Kubitus [ pn kwie 23, 2007 7:07 pm ]
Tytuł: 

No wlasnie...ja do tej pory nie jestem w stanie odczyta tego numeru.

georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ? [zlosnik]



pozdrawiam,
Kuba

Autor:  georem [ pn kwie 23, 2007 8:20 pm ]
Tytuł: 

Kubitus pisze:
georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ? [zlosnik] pozdrawiam,
Kuba


Nie miałem tego silnika, wszystkie moje V8 nie miały takiej śrubki, ale pomyślę/popytam i jak wpadnie mi do głowy gdzie ona jest to napiszę. Silnik masz na K-jet czy D-jet?

Autor:  klucha116 [ wt kwie 24, 2007 8:19 am ]
Tytuł: 

kubol pisze:
Prosze o pomoc, najlepiej fotkę, gdzie znaleźć nr silnika M116 - pojazd 350 SE z 1977 roku.



Z tego co pamietam, to na lewym skrzydle V od strony skrzyni i numer czesciowo jest przykryty głowicą <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
Kubitus pisze:
(...)

georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ? [zlosnik]



pozdrawiam,
Kuba



Nie jestem "Georem", ale jak masz K-jet, to raczej sruby od obrotow biegu jalowego nie ma, sklad mieszanki i szczelne podcisnienia powinny wystarczyc.

Pozdrawiam

Autor:  Kubitus [ wt kwie 24, 2007 9:16 am ]
Tytuł: 

klucha116 pisze:
Nie jestem "Georem", ale jak masz K-jet, to raczej sruby od obrotow biegu jalowego nie ma, sklad mieszanki i szczelne podcisnienia powinny wystarczyc.


K-jet. Podcisnienia są szczelne. Jak odłącze rurki podcisnienia od termoregulatora ciśnienia wtrysku to obroty rosną o jakiś tysiąc.

Jeśli nie ma takiej śruby, to co? termoregulator kaputt? [zlosnik] .
Nie mozliwe, przeciez on jest taki prosty w swej budowie [oczko]

Autor:  klucha116 [ wt kwie 24, 2007 9:42 am ]
Tytuł: 

Kubitus pisze:
K-jet. Podcisnienia są szczelne. Jak odłącze rurki podcisnienia od termoregulatora ciśnienia wtrysku to obroty rosną o jakiś tysiąc.

Jeśli nie ma takiej śruby, to co? termoregulator kaputt? [zlosnik] .
Nie mozliwe, przeciez on jest taki prosty w swej budowie [oczko]


a zaplon??

Autor:  Kubitus [ wt kwie 24, 2007 11:41 am ]
Tytuł: 

odpala idealnie, chodzi równo (tyle ze na za wysokich obrotach) , więc co moze byc z zapłonem?

P.S. to moj pierwszy silnik benzynowy, więc sie nie znam, ale świece i kable wymienialem [zlosnik] ;)

Autor:  klucha116 [ wt kwie 24, 2007 12:00 pm ]
Tytuł: 

Kubitus pisze:
odpala idealnie, chodzi równo (tyle ze na za wysokich obrotach) , więc co moze byc z zapłonem?

P.S. to moj pierwszy silnik benzynowy, więc sie nie znam, ale świece i kable wymienialem [zlosnik] ;)



Zaplon moze byc przestawiony, ale jak sie wkreca, to pewnie jest OK,ale niekoniecznie. Sprawdz mieszanke i wszystkie ciegna od pedalu gazu do wtrysku.

Autor:  Kubitus [ wt kwie 24, 2007 2:06 pm ]
Tytuł: 

ehhh,bym sie z tym nie bujał, tylko moj mechanik jakiś leniwy sie zrobił. Stwierdził ze nie chce mu sie serwisować tego silnika, bo woli 10 diesli w tym czasie naprawic :cry:

Wiem ze zawory są do regulacji, mieszanka jest za bogata (jak dam go przycisne to kopci na czarno), cięgła od gazu do wtrysku wporządalu [oczko]

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ wt kwie 24, 2007 5:54 pm ]
Tytuł: 

regulacje skłądu mieszanki mozna zrobić samemu-imbus ,analizator spalin i 3 minuty roboty. 8)

Autor:  georem [ wt kwie 24, 2007 8:48 pm ]
Tytuł: 

Kubitus pisze:
Wiem ze zawory są do regulacji


A mi się wydawało że są tam samoregulatory?

Autor:  klucha116 [ śr kwie 25, 2007 7:44 am ]
Tytuł: 

georem pisze:
Kubitus pisze:
Wiem ze zawory są do regulacji


A mi się wydawało że są tam samoregulatory?


Bo są [zlosnik]

Autor:  Kubitus [ śr kwie 25, 2007 9:42 pm ]
Tytuł: 

W starych typach M116 nie ma samoregulatorów..w nowszych są :)..... Kwestia tego jakim jest moje M116 ?

Przy okazji, pokręciłem śróbką imbusową..a wlasciwie delikatnie zubożyłem mieszankę. Silnik chodzi ladnie, równo, na 800 rpm. Niestety cykanie nie ustało. Teraz analizator spalin mnie czeka :).ale to dopiero na początku lipca, jak odbiore go od lakiernika.

Pozdrawiam,
Kuba

Autor:  kamiljua [ pn maja 07, 2007 11:01 pm ]
Tytuł: 

Ja sie tam nie znam na silnikach ,ale jesli chodzi o numer to ja we wszystkich meskach jade do serwisu...:D Oni tam "musza" sprawdzic za darmo , bo licza na jakies zakupy czesci itp...Jeszcze nigdy nie mialem problemu z tym numerem , zawsze chetnie sprawdzali i szukali z lampka:D Pozdrawiam!!

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/