MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

ciśnienie oleju spada
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=25143
Strona 1 z 1

Autor:  emfalk [ sob kwie 07, 2007 9:32 pm ]
Tytuł:  ciśnienie oleju spada

witam bardzo serdecznie
zakupiłem 123 rocznik 80 z automatem
podczas jazdy ciśnienie oleju wynosi 3 bary
lecz podczas zatrzymania się np. na światłach cisnienie drastycznie spada na 2 lub 1.5 poczym przy ruszaniu wraca z powrotem na 3 bary
Zdarzyło się że na światłach musiałem ratowac się Neutralem aby nie zgasł .
I tu rodzi sie pytanie?
Czy te typy tak mają?
Bardzo prosze o pomoc.

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ sob kwie 07, 2007 9:41 pm ]
Tytuł: 

jak bys poczytał posty ktore bys znalazł za pomoca magicznego guzika "szukaj" to odpowiedz bys znalzł ale pewnie odpiero po swietach bo tyle tego jest ze do konca swiat by było co czytac akurat o cisnieniu oleju. :lol: :lol: :lol:

Autor:  Elwood BLUES MOBIL [ sob kwie 07, 2007 9:52 pm ]
Tytuł: 

Sí Señor, to normalne zachowanie w tych autach, u mnie też tak jest, u wielu innych zapewne też. Pozdr

Autor:  holyfido [ sob kwie 07, 2007 10:19 pm ]
Tytuł: 

Zdarzyło się że na światłach musiałem ratowac się Neutralem aby nie zgasł .

Przedstawiles dwa problemy.
Pierwszy to "drastyczne| spadanie cisnienia oleju do 1,5- 2.
Czym, jak sadze, wywolales spory usmiech na twarach uzytkownikow mercedesow. Gdyz powodow do uzywania wyrazu "drastycznie" nie bylo. ;-)
Cisnienie leju masz dobre. Spadek zas poprawny,a nie drastyczny.

Druga sprawa to gasnacy(jak domniemywam) silnik na postoju
w trybie pracy ASB "D". To nie jest normalne, ale nie ma zwiazku z cisnieniem oleju. To znaczy , ze silnik nie gasnie z powodu niskiego cisnienia oleju,
za to na pewno jest odwrotnie, niskie cisnienie spowodowane jest niskimi obrotami silnika.

Autor:  Debesciak [ ndz kwie 08, 2007 3:43 pm ]
Tytuł: 

tak ma byc :) nawet w poradach o kupnie mercedesa jest napisane ze tak ma byc jak cisnienie trzyma caly czas na 3 to znaczy ze w silniku sa juz jakies cudowne uszlachetniacze :P

Autor:  emfalk [ ndz kwie 08, 2007 6:12 pm ]
Tytuł: 

rozumiem :oops: to w tym przypadku musze podnieść wolne obroty i powinno byc wszystko O.K. (mam nadzieję ) I jeszcze jedno czy ktoś ma opis albo dobrą radę , na co trzeba zwrócić szczególną uwagę przy wymianie hamulca postojowego (mechanizm wraz z linką) ??

Autor:  Elwood BLUES MOBIL [ ndz kwie 08, 2007 7:22 pm ]
Tytuł: 

emfalk pisze:
rozumiem :oops: to w tym przypadku musze podnieść wolne obroty i powinno byc wszystko O.K. (mam nadzieję )


Tylko po co? tak jest dobrze, ważne że jak wrzucisz bieg i zaczniesz jazdę wskazówka ochoczo wędruje na 3, jeżeli podczas jazdy na biegu nie jest na 3 to się wtedy o to martw, jak Ci poprawi to humor lub samopoczucie to zachęcam do skorzystania opcji "szukaj" i wklepania do niej "ciśnienie oleju" zaręczam Ci że trochę sobie poczytasz bo temat poruszany wiele razy. Pozdr

Autor:  bary123ce [ ndz kwie 08, 2007 7:42 pm ]
Tytuł: 

Elwood BLUES MOBIL pisze:
Tylko po co?

bo mu gaśnie na postoju ;)

Autor:  Elwood BLUES MOBIL [ ndz kwie 08, 2007 8:10 pm ]
Tytuł: 

bary123ce pisze:
Elwood BLUES MOBIL pisze:
Tylko po co?

bo mu gaśnie na postoju ;)


A to chyba że tak ;)chyba świąteczny nastrój mi się udzielił za bardzo [zlosnik]

Autor:  emfalk [ ndz kwie 08, 2007 10:15 pm ]
Tytuł: 

Elwood BLUES MOBIL pisze:
A to chyba że tak ;)chyba świąteczny nastrój mi się udzielił za bardzo



he he he mokrego dingusa [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/