MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 2:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 07, 2007 9:32 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 07, 2007 8:36 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Dobczyce
witam bardzo serdecznie
zakupiłem 123 rocznik 80 z automatem
podczas jazdy ciśnienie oleju wynosi 3 bary
lecz podczas zatrzymania się np. na światłach cisnienie drastycznie spada na 2 lub 1.5 poczym przy ruszaniu wraca z powrotem na 3 bary
Zdarzyło się że na światłach musiałem ratowac się Neutralem aby nie zgasł .
I tu rodzi sie pytanie?
Czy te typy tak mają?
Bardzo prosze o pomoc.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 9:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
jak bys poczytał posty ktore bys znalazł za pomoca magicznego guzika "szukaj" to odpowiedz bys znalzł ale pewnie odpiero po swietach bo tyle tego jest ze do konca swiat by było co czytac akurat o cisnieniu oleju. :lol: :lol: :lol:

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 9:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Sí Señor, to normalne zachowanie w tych autach, u mnie też tak jest, u wielu innych zapewne też. Pozdr

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 10:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
Zdarzyło się że na światłach musiałem ratowac się Neutralem aby nie zgasł .

Przedstawiles dwa problemy.
Pierwszy to "drastyczne| spadanie cisnienia oleju do 1,5- 2.
Czym, jak sadze, wywolales spory usmiech na twarach uzytkownikow mercedesow. Gdyz powodow do uzywania wyrazu "drastycznie" nie bylo. ;-)
Cisnienie leju masz dobre. Spadek zas poprawny,a nie drastyczny.

Druga sprawa to gasnacy(jak domniemywam) silnik na postoju
w trybie pracy ASB "D". To nie jest normalne, ale nie ma zwiazku z cisnieniem oleju. To znaczy , ze silnik nie gasnie z powodu niskiego cisnienia oleju,
za to na pewno jest odwrotnie, niskie cisnienie spowodowane jest niskimi obrotami silnika.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 08, 2007 3:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
tak ma byc :) nawet w poradach o kupnie mercedesa jest napisane ze tak ma byc jak cisnienie trzyma caly czas na 3 to znaczy ze w silniku sa juz jakies cudowne uszlachetniacze :P

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 08, 2007 6:12 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 07, 2007 8:36 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Dobczyce
rozumiem :oops: to w tym przypadku musze podnieść wolne obroty i powinno byc wszystko O.K. (mam nadzieję ) I jeszcze jedno czy ktoś ma opis albo dobrą radę , na co trzeba zwrócić szczególną uwagę przy wymianie hamulca postojowego (mechanizm wraz z linką) ??


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 08, 2007 7:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
emfalk pisze:
rozumiem :oops: to w tym przypadku musze podnieść wolne obroty i powinno byc wszystko O.K. (mam nadzieję )


Tylko po co? tak jest dobrze, ważne że jak wrzucisz bieg i zaczniesz jazdę wskazówka ochoczo wędruje na 3, jeżeli podczas jazdy na biegu nie jest na 3 to się wtedy o to martw, jak Ci poprawi to humor lub samopoczucie to zachęcam do skorzystania opcji "szukaj" i wklepania do niej "ciśnienie oleju" zaręczam Ci że trochę sobie poczytasz bo temat poruszany wiele razy. Pozdr

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 08, 2007 7:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Elwood BLUES MOBIL pisze:
Tylko po co?

bo mu gaśnie na postoju ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 08, 2007 8:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
bary123ce pisze:
Elwood BLUES MOBIL pisze:
Tylko po co?

bo mu gaśnie na postoju ;)


A to chyba że tak ;)chyba świąteczny nastrój mi się udzielił za bardzo [zlosnik]

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 08, 2007 10:15 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 07, 2007 8:36 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Dobczyce
Elwood BLUES MOBIL pisze:
A to chyba że tak ;)chyba świąteczny nastrój mi się udzielił za bardzo



he he he mokrego dingusa [zlosnik]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl