MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Brak wolnych obrotów (280 SE) https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=25125 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | peterchen [ sob kwie 07, 2007 1:58 pm ] |
Tytuł: | Brak wolnych obrotów (280 SE) |
Chciałem sie was poradzic, jakis czas temu zakupilem swoją 116, poprzedni własciciel poruszał sie nią tylko na gazie (i w zwiazku z tym auto przestalo jeździc na benzynie), juz wymieniłem pompe paliwa i maleństwo zaczeło chodzic na benzynce, niestety bak jest wolnych obrotów (poprostu auto gaśnie) co moze byc przyczyną tego??moze końcówki wtrysków??Macie moze jakies materiały dotyczące wtrysków tzn ksiązki serwisowe itd??dzieki serdecze za odp, pozdr i wesołych świąt |
Autor: | drwalu [ sob kwie 07, 2007 2:08 pm ] |
Tytuł: | |
moze regulacja jetronica ? albo poprosu sie zastal i sie rozrusza albo juz sie nierozrusza ![]() |
Autor: | Marv [ sob kwie 07, 2007 2:41 pm ] |
Tytuł: | |
No wlasnie sprobuj wtrysk wyregulowac, ewentualnie obroty podkrecic. |
Autor: | peterchen [ sob kwie 07, 2007 3:13 pm ] |
Tytuł: | |
z tego co wiem to d-Jetronic, w jakis sposób go wyrogulowac?? |
Autor: | MacKuz [ sob kwie 07, 2007 3:20 pm ] |
Tytuł: | |
Dwie powyższe odpowiedzi powaliły mnie - no po prostu wniosły do tematu tyle wiedzy że nie wiem czy to ogarnę ![]() ![]() a co do pytania to zapraszam do: http://w114-115.org.pl/forum/cms_view_article.php?aid=9 http://w114-115.org.pl/forum/cms_view_a ... php?aid=18 Na moje stronie masz pełną dokumentacje i diagnostykę do M110 http://mb.auto.pl/eksploatacja/silniki/ ... index.html D-Jetronic: http://w114-115.org.pl/forum/cms_view_a ... php?aid=17 Pozdrawiam <br>Dodano po 2 minutach.:<br> peterchen pisze: z tego co wiem to d-Jetronic, w jakis sposób go wyrogulowac??
Zrób nam fotkę silnika powiemy ci czy to K czy D Pozdrawiam |
Autor: | dawidus2004 [ sob kwie 07, 2007 4:52 pm ] |
Tytuł: | |
Pewnie jak zakładali gaz który masz podłączony zresztą na "krótko" czyli przez żaden komputer bądź też inny moduł sterowania i gazownicy ustawili ci autko na gazie coby dobrze szło a benzynka na bok.Pompka paliwa zajechana bo nie pamięta kiedy sobie jakąś benzynke zassała,czyli to samo co u mnie tyle że ja po wymianie pompki paliwa miałem obrotyy za niskie a nie za wysokie ale nic nie dotykałem i jak wyżej ktoś napisał rozkręcił się mercedesik po paru dniach i teraz chodzi jak z salonu nówka.Pozdr i powodzenia |
Autor: | Fymek [ wt kwie 10, 2007 12:43 am ] |
Tytuł: | |
U mnie byla to kwestia cylinderka/tloczka w rozdzielaczu paliwa. Auto jezdzilo na gazie i owy tloczek/cylinderek sie zapiekl (jest on "smarowany" przez paliwo dlatego przy jezdzie na gazie sie zapieka, poniewaz nie ma go co "smarowac") - zakupilem rozdzielacz paliwa, wyregulowalem sklad mieszanki, obroty i "dziala" ![]() |
Autor: | peterchen [ śr kwie 11, 2007 1:57 pm ] |
Tytuł: | |
![]() mam pytanko to jest k-Jetronic czy d-jetronic dorzuce jeszcze fotkę drugiej głowicy: ![]() |
Autor: | harrier [ śr kwie 11, 2007 2:40 pm ] |
Tytuł: | |
http://www.kfz-tech.de/K-Jetronic.htm http://www.kfz-tech.de/D-Jetronic.htm Sądząc po powyższych linkach masz k-Jet'a... ale niech się wypowiedzą Ci co zęby na tym zjedli. :) W każdym razie w d-Jet'ach jest wspólna szyna z wtryskiwaczami, a u Ciebie tego nie widzę... Nie mniej radzę poczekać dla pewności na kogoś kto potwierdzi lub obali moją teorię. :) Pozdrawiam, |
Autor: | Fymek [ czw kwie 12, 2007 12:37 am ] |
Tytuł: | |
U mnie to wyglada podobnie... Takze to pewnie K-Jetronic ![]() Na PW Ci wyslalem nr telefonu, moze cos razem wykombinujemy ![]() |
Autor: | peterchen [ sob kwie 14, 2007 2:45 pm ] |
Tytuł: | |
witam, mam problem ze swoim k-jet, nie otwiera sie poprostu zawór od wolnych obrotów i rozruchu, gdzie go moge znaleźć przekażnik który nim steruje??? |
Autor: | peterchen [ śr kwie 25, 2007 11:28 am ] |
Tytuł: | |
nikt nie wie gdzie moge go znaleźć?? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |