MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Akumulator ciśnienia paliwa https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=25058 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | el_diablo [ śr kwie 04, 2007 10:26 am ] |
Tytuł: | Akumulator ciśnienia paliwa |
Czy taki akumulator z w124 o numerze katalogowym 0004760521 można założyć do c123 zamiast oryginalnego 0004760821. Zewnętrznie różnią się trochę kształtem i rozmiarem, nie wiem nawet czy da się to bezproblemowo założyć, ale bardziej interesuje mnie czy nie będzie miało to negatywnego wpływu na funkcjonowanie układu paliwowego? |
Autor: | kondzik123 [ śr kwie 04, 2007 1:14 pm ] |
Tytuł: | |
na układ paliwowy??? sprawdź jego pojemność jeśli jest zbliżona, i zmieści się w miejscu na akumulator przeznaczonym to nie widzę przeciwskazań ![]() |
Autor: | el_diablo [ śr kwie 04, 2007 2:53 pm ] |
Tytuł: | |
ehm... rozchodzi się o akumulator ciśnienia paliwa... takie coś koło pompy i filtra paliwa... pojęcia nie mam jak sprawdzić jego pojemność ![]() |
Autor: | kondzik123 [ śr kwie 04, 2007 4:12 pm ] |
Tytuł: | |
aa to o to chodzi sorki nie zrozumiałem, hmm pojemność to wydaje mi się że możesz zalać tam benzyny i będziesz widział ile wchodzi, a zasada jest taka że od większego silnika możesz założyć spokojnie da radę, pozdrawiam |
Autor: | dawidus2004 [ śr kwie 04, 2007 7:33 pm ] |
Tytuł: | |
Chodzi zapewne o regulator ciśnienia paliwa??????:) A i pewnie taki regulator też masz od W124 z takim samym litrażem????? Najpierw wartałoby zacząć dlaczego regulator ciśnienia?????????????? Pozdr |
Autor: | el_diablo [ czw kwie 05, 2007 10:56 am ] |
Tytuł: | |
No to sam sobie odpowiem ![]() Generalnie chodzi o pozycję nr 59 na tym schemacie: http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=1&F=123243&M=102%2E980&GA=722%2E122722%2E401&GM=716%2E211716%2E215717%2E401&CT=F&cat=223&SID=47&SGR=030&SGN=02 Założyć się da, wymaga tylko dopasowania obejmy, bo ten od w124 ma mniejszą średnicę. Silnik chodzi po tym zabiegu ok. A celem całej tej zabawy było wyeliminowanie dość upierdliwej dolegliwości: odpalanie przy ciepłym silniku, od kilku do kilkudziesięciu minut po jego uprzednim zgaszeniu, wymagało 5-10 sekundowego kręcenia z dodawaniem gazu. Wg opisu K-Jeta jest to właśnie objaw padniętego akumulatora ciśnienia paliwa. Po wymianie wydaje mi się, że dolegliwość ustąpiła, ale potwierdzę to po dłuższym testowaniu. Aha, cena nowej oryginalnej części w ASO to 430 zł. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |