MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 7:24 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 18, 2007 7:02 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Mam rozwaloną klamkę od pasażera i zamek od bagażnika.
Co do klamki to będę zakładał od tylnych drzwi,tak jak mam w drzwiach kierowcy,ale zostaje zamek bagażnika.
Kupiłem zamek z kluczykiem doskonale działający,ale z wersji bez centralnego.
Patrząc na ten co mam jeszcze w aucie i na ten drugi to sa inne.
I tu pytanie czy da radę zamontować do zamka tą blaszkę,która popycha centralny,czy nie?
Musze to wiedzieć zanim wyciągnę ten zepsuty.Sama wymiana to 10 minut,ale musze wiedzieć,bo akcja przewidziana w godzinach pracy :)
Druga sprawa,że mogę mieć stacyjkę od dwulitrowej benzyny,z auta z którego wyciągnąłem zamek.Ale czy stacyjka od 200 będzie identyczna z tą od 230E?
Wiem,że można oddać zamek i stacyjke do majstra ,który mi to dorobi do posiadanego kluczyka,ale taniej mnie wyniesie wymiana stacyjki i zamka bagażnika.
Klucz będę tylko wkładał do zamka bagażnika w którym zamontuje elektrycznego mastera,ale chcę mieć też ten sam do stacyjki.
Pamietam jak dziadek miał 125p,i do niego cztery klucze,każdy do innego zamka hehehe.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 12:33 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
THC pisze:
Co do klamki to będę zakładał od tylnych drzwi,tak jak mam w drzwiach kierowcy
A zastanowiles sie, jak wejdziesz do samochodu jezeli zabraknie pradu i/lub podcisnienia?

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 9:01 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
kielbik pisze:
THC pisze:
Co do klamki to będę zakładał od tylnych drzwi,tak jak mam w drzwiach kierowcy
A zastanowiles sie, jak wejdziesz do samochodu jezeli zabraknie pradu i/lub podcisnienia?


W takim przypadku poleci trójkątna szybka,których mam kilkanaście.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 9:25 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
THC pisze:
W takim przypadku poleci trójkątna szybka,których mam kilkanaście.


Przystoi?

To nie lepiej założyć siłownik na cięgno pionowe w drzwiach i uniezależnić się od vacuum? Klamkę i tak musisz przerzeźbić, zostawiasz tradycyjny kufer z którego możesz w razie W podać 12V z dowolnego źródła, ewentualnie podłączyć się do pompki lub własnego koła zapasowego np w głębokim lesie o drugiej w nocy.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 10:56 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Musze najpierw wszysko dokładnie obejżeć i zobaczyć które elementy będa się kwalifikowały jeszcze do wykozystania.
Z tego co mi powiedział poprzedni własciciel,w drzwiach kierowcy jest elektryczny master podpiety pod pneumatyczny siłownik.
Na pilocie klik i elektryka uruchamia pneumatykę.
I to chce zostawić,z tym,że pilot zmarł i będe musiał zakupić nowy alarm i podłączyć go do istniejących siłowników tzn.jednego który nie wiem do końce czy jeszcze działa.
Aura nie bardzo na zaglądanie w drzwi itp.

Teraz jak najszybciej chce założyć zamek do bagażnika .
I stąd pytanie w tytule watku czy zamek od wersji bez centralnego pasuje do wersji z centralnym,a mianowicie czy da rade zamontowac na końcy bebenka tą kształtke która pcha ciągną,od siłownika.
I czy stacyjka od 200 pasuje do 230E?
Z pozostawieniem pneumatyki w bagażniku i ew.odpalenie jej od koła zapasowego bardzo dobry pomysł.
Zrobi się cieplej i zobaczymy,ale tak czy inaczej alarm i centralny kupie now,ten co jest to własciwie nie wiadomo czy da rade go uruchomić.

Własciwie to awaria może się zdarzyć w każdej chwili,mi przez 7 lat prądu nie zabrakło,ale różnie bywa:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 11:20 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Nie znam odpowiedzi na twoje pytania, natomiast nie widzę żadnego powodu, dlaczego stacyjka 200/230E miała by być inna i ty chyba też nie widzisz, więc montuj.

Siłownik na oryginalnym masterze vacuum, a nie na cięgnie guzika, powoduje, że jedno nazwijmy to medium, staje się zależne od drugiego i żeby zadziałało trzeba mieć sprawne pilot/baterie/siłownik elektryczny i jeszcze szczelny cały układ vacuum.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 2:19 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
THC pisze:
W takim przypadku poleci trójkątna szybka
[totalszok] no comments....
THC pisze:
I czy stacyjka od 200 pasuje do 230E
stacyjki we wszystkich benzynowych sa takie same

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl