MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 8:32 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 29, 2003 7:30 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Nie mam już siły do tego samochodu :cry: , ostatnio dzieje sie tak że po przekręceniu zapłonu nic mi się nie świeciło ani akumulator , ani olej,wszystko inne działa, samochód jeżdził czasem jednak zapalało sie po przekreceniu zaplonu, toteż stwerdziłem że skoro wszystko dziala , a lampki raz sie zapalaja , a raz nie to musi być tylko brak przejsćia, lub jakiś niestyk.Od dwóch dni jednak podczas glośniejszego słuchania radia,zaczęlo mi sie wylaczac, wczoraj odpalilem samochod, włączam radio i znow to samo postanowilem sie zatrzymac i poprawic bezpieczniki, wyłączyłem silnik i dupa juz potem z popychu musiałem palić :oops: , kontroliki sie nie świecą ani podczas jazdy, ani jak włącze zapłon.

Co to może być :o że nie ma ładowania i zarazem nie swieci sie olej, ani kontrolka od ładowania, zapłon jest bo jeżdzi jak sie go popchnie :-?

Podpowiedzcie coś, gdzie szukać przyczyny, czy jest możliwe zeby przez jakiś bezpiecznik nie swiecily sie te kontroli i brak ladowania?

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 8:48 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
hej
ja mialem tak, ze MB nie odpalala po przekreceniu kluczyka - winna byla stacyjka...
moze na Twoje problemy z przekazem napiecia poradzi przejrzenie stykow stacyjki?
zakladam, ze alternator jest OK(regul. nap., lozyska, uzwojenia itp.)

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 9:03 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Tu czhyba nie chodzi o stacyjke skoro jak jest naladowany akumulator to normalnie odpala, problem w tym dlaczego nie swieca sie wogóle ładowanie i ciśnienie [szalone] ?

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 10:16 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
jolo pisze:
Tu czhyba nie chodzi o stacyjke skoro jak jest naladowany akumulator to normalnie odpala, problem w tym dlaczego nie swieca sie wogóle ładowanie i ciśnienie [szalone] ?


1 sprawa, sprawdz zarowki tych kontrolek

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 10:19 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
żarówki chyba będą ok ale sprawdze dopiero dzis wieczorem, problem w tym ze nie mam ładowania:(

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 1:51 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
jolo pisze:
żarówki chyba będą ok ale sprawdze dopiero dzis wieczorem, problem w tym ze nie mam ładowania:(


Jesli brak ladowania -> sprawdz alternator. Moze wystarczy wymienic regulator napiecia, a moze pognite uzwojenie. Ja mialem to 2 i trzeba bylo wymienic alternator, ale jak nie mialem ladowania to palila mi sie kontrolka.

_________________
w123


Na górę
Post: wt kwie 29, 2003 2:27 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
jolo pisze:
Co to może być :o że nie ma ładowania i zarazem nie swieci sie olej, ani kontrolka od ładowania, zapłon jest bo jeżdzi jak sie go popchnie :-?

Podpowiedzcie coś, gdzie szukać przyczyny, czy jest możliwe zeby przez jakiś bezpiecznik nie swiecily sie te kontroli i brak ladowania?


Stanowczo alternator i regulator napięcia. Miałem to samo w dieselku chyba z 2 razy. Fajnie jak prąd się kończy i nagle wszystko w kokpicie gaśnie, reflektory ledwo się jarzą, ale autko pomyka dalej [szalone]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 3:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
no tak, a czy powiedzmy jak sadziles do swojego diselka naladowany akumulator prostownikiem to po przekreceniu zaplonu nadal było ciemno? i takie są objawy regulatora padnietego, czy alternator w benzynie i diezlu jest taki sam , jaki jest koszt powiedzmy uzywanego? i jaki jest koszt regulatora?

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 3:17 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
jolo pisze:
no tak, a czy powiedzmy jak sadziles do swojego diselka naladowany akumulator prostownikiem to po przekreceniu zaplonu nadal było ciemno? i takie są objawy regulatora padnietego, czy alternator w benzynie i diezlu jest taki sam , jaki jest koszt powiedzmy uzywanego? i jaki jest koszt regulatora?


Akumulator masz na pewno sprawny? Moze pekla cela i wogole nie trzyma, wtedy sa takie objawy ze wkladasz do samochodu, przekrecasz kluczyk i nic. Sprawsz akumulator i kelmy.

Jesli chodzi o cene regulatora to Bosch okolo 90, ale sa i tansze zamienniki 30. Tylko sprawdz wczesniej jaki alternator masz, bo wiem ze byly montowane Boscha i Motoroli. Z tym drugim troche wiecej klopotow, bo inny regulator i nie tak latwo go kupic.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 3:28 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
jolo pisze:
no tak, a czy powiedzmy jak sadziles do swojego diselka naladowany akumulator prostownikiem to po przekreceniu zaplonu nadal było ciemno? i takie są objawy regulatora padnietego, czy alternator w benzynie i diezlu jest taki sam , jaki jest koszt powiedzmy uzywanego? i jaki jest koszt regulatora?


Przy nałądowanym akumulatorze wszystko było ok, ale jak wiesz przy zwalonym alternatorze akumulator długo nie pociągnie [szalone] Koszt regenerowanego alternatora BOSCH z roczna gwarancją to chyba ok. 350-400zł u Zbyszka Brolera (tam ostatnio kupowałem... chyba za tyle).

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 3:35 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sebian pisze:
Przy nałądowanym akumulatorze wszystko było ok, ale jak wiesz przy zwalonym alternatorze akumulator długo nie pociągnie [szalone] Koszt regenerowanego alternatora BOSCH z roczna gwarancją to chyba ok. 350-400zł u Zbyszka Brolera (tam ostatnio kupowałem... chyba za tyle).


Broler bierze od Grabowskiego z Targowej, tam regeneruja i wymieniaja, za 250-300 jak oddasz stary. Tylko gwarancja jest polroczna [zlosnik]

_________________
w123


Ostatnio zmieniony wt kwie 29, 2003 3:37 pm przez laudan, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 3:36 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
laudan pisze:
Sebian pisze:
Przy nałądowanym akumulatorze wszystko było ok, ale jak wiesz przy zwalonym alternatorze akumulator długo nie pociągnie [szalone] Koszt regenerowanego alternatora BOSCH z roczna gwarancją to chyba ok. 350-400zł u Zbyszka Brolera (tam ostatnio kupowałem... chyba za tyle).


Broler bierze od Grabowskiego z Targowej, tam regeneruja i wymieniaja, za 250-300 jak oddasz stary. Tylko gwarancja jest polroczna [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 3:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Broler bierze od Grabowskiego z Targowej, tam regeneruja i wymieniaja, za 250-300 jak oddasz stary. Tylko gwarancja jest polroczna [zlosnik][/quote]


zTargowej ile?

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 3:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Sebian pisze:
Przy nałądowanym akumulatorze wszystko było ok, ale jak wiesz przy zwalonym alternatorze akumulator długo nie pociągnie [szalone] Koszt regenerowanego alternatora BOSCH z roczna gwarancją to chyba ok. 350-400zł u Zbyszka Brolera (tam ostatnio kupowałem... chyba za tyle).




Widzissz u mnie nawet przy naladowanym akum, nic sie nie swieci, zreszta jeszcze to sprawdze,naładuje dziś wieczorem, ale nawet jakby byl kiepski akum, to kontrolki powinny sie chociaż żarzyć, czy zle mysle?

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 29, 2003 4:04 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
jolo pisze:
Widzissz u mnie nawet przy naladowanym akum, nic sie nie swieci, zreszta jeszcze to sprawdze,naładuje dziś wieczorem, ale nawet jakby byl kiepski akum, to kontrolki powinny sie chociaż żarzyć, czy zle mysle?


Ja kompletnie padniety lub uszkodzony akumulator to go wogole nie laduje nawet prostownik i moze nie swiecic, wiec najpierw sprawdz akumulator, jak masz inny dobry to po podlacz. Jesli ok sprawdz klemy i mase.

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl