MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
elektryczne szyby - instalacja od zera https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=24329 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | robson99 [ wt mar 06, 2007 12:16 am ] |
Tytuł: | elektryczne szyby - instalacja od zera |
witam mam namiar na (a w zasadzie juz kupilem) prawie cala instalacje do 123 coupe (wszystkie kable, silowniki blaszki wszystko oprocz przelacznikow) i mam takie pytanie, na schemacie z EPC znalazlem 2 kable idace prawdopodobnie do wlacznika krancowego (nr8 na schemacie) ![]() mam pytanie do czego to sluzy? (czy podczas otwierania drzw szybki sie opuszczaja a po zamknieciu podnosza? widzalem podobna rzecz w pewnym BMW) moze ktos to rozbieral i wie jak to wyglada i gdzie te kable sa podlaczone (czy do standardowych krancowek tych ktore wlaczaja i wylaczaja lampke w srodku auta) jeszcze taka mala prosba, zeby ktos mi napisal gdzie oryginalnie znajduja sie elmenty 17, 92 bede wdzieczny za opis ewentualnie zdjecia jesli ktos posiada / moze zrobic bede wdzieczny za kazda odpowiedz pozdrawiam |
Autor: | and6412 [ wt mar 06, 2007 12:30 am ] |
Tytuł: | |
W SLC nie ma takiego bajeru wiec watpie zeby w 123 Cupe tak bylo. PS. Naprawde niezły pomysł |
Autor: | Patro [ wt mar 06, 2007 12:50 am ] |
Tytuł: | |
robson99 pisze: 2 kable idace prawdopodobnie do wlacznika krancowego (nr8 na schemacie)
mam pytanie do czego to sluzy? Jedyne zastosowanie krańcówki w drzwiach, jakie przychodzi mi do głowy, to otwarcie obwodu zasilającego silnik podnośnika w momencie gdy szyba jest w maksymalnie skrajnych położeniach (max góra, max dół). Możliwe również, że ów wyłącznik (nr 8 ) to nie krańcówka, tylko switch blokujący sterowanie szybą pstrykiem od strony pasażera, choć przyznam, że w żadnej W123 nie widziałem takiego rozwiązania... |
Autor: | *beczka* [ wt mar 06, 2007 7:08 am ] |
Tytuł: | |
robson99 pisze: mam pytanie do czego to sluzy? (czy podczas otwierania drzw szybki sie opuszczaja a po zamknieciu podnosza? widzalem podobna rzecz w pewnym BMW) moze ktos to rozbieral i wie jak to wyglada i gdzie te kable sa podlaczone (czy do standardowych krancowek tych ktore wlaczaja i wylaczaja lampke w srodku auta)
To służy do tego by po otworzeniu dzrzwi można było zamknąć lub otworzyć szybę bez przekręcania stacyjki. To jest oddzielny czujnik\przełącznik , podobny do tego , który odpowiada za wlączenie światła w kabinie po otworzeniu drzwi. |
Autor: | robson99 [ wt mar 06, 2007 2:13 pm ] |
Tytuł: | |
dziekuje za wszystkie odpowiedzi czyli po stronie kierowcy powinny byc 2 krancowki? jedna od oswietlenia wewnetrznego durga od e.szyb? dziwi mnie ze na schemacie nie ma numery pod tym elementyem <br>Dodano po 5 godzinach. 23 minutach.:<br> *beczka* pisze: To służy do tego by po otworzeniu dzrzwi można było zamknąć lub otworzyć szybę bez przekręcania stacyjki. To jest oddzielny czujnik\przełącznik , podobny do tego , który odpowiada za wlączenie światła w kabinie po otworzeniu drzwi.
jeszcze jedno pytanko: prad jest tylko podawany jak silnik jest zgaszony a drzwi otware? podobnie jak ma to miejsce z lampka oswietlenia (czyli po zamknieciu drzwi prad nie dochodzi do e. szyb)? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |