MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

nierówna praca 350SE
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=24310
Strona 1 z 1

Autor:  Kubitus [ pn mar 05, 2007 1:15 pm ]
Tytuł:  nierówna praca 350SE

Witam,

Mam mały problem z silniczkiem. W zasadzie do póki silnik nie osiagnie 82 stopni wszystko chodzi ladnie i równo. Niestety po osiagnieciu tej temperatury obroty schodza ponizej 1 tys (powyzej 1 tys jest ok) i zaczyna sie nierowna praca silnika.

Kable wymienione, swiece takze.
Poszukalem troche w archiwum, i wiem tyle ze nalezalo by jeszcze wyregulowac mieszanke, sprawdzic wtryski i moze sprawdzic kompresje.
Krzywki na wałkach są w bardzo dobrym stanie, łańcuch takze nie wyciągnięty.

a moze to Termiczny regulator ciśnienia?

Moje pytanie ogranicza sie wlasciwie tylko do pytania GDZIE pojechac na taką regulacje mieszanki ? Oraz gdzie dobrze sprawdzą WTRYSKI ?
Moj mechanik wyśmiał mnie bezczelnie,i powiedział ze V8 diagnozowac nie bedzie.

Dziekuje za sugestie/pomoc.

Pozdrawiam,

Autor:  jakub_gozdzik [ pn mar 05, 2007 1:47 pm ]
Tytuł: 

A jak motor osiagnie temperature 90 stopni, to tez nierowno pracuje? Ja w mojej 450 SE mam nierowne obroty przy temp ok 60 stopni. Jak silnik sie nagrzeje to chodzi rowno.
Nierowna prace mozna porownac do tego jakby silnik chcial zgasnac a ktos dodawalby gazu, tak zeby nie zgasl [szalone] ?. Pytalem magikow co jest grane i powiedzieli mi, ze to regulator obrotow. Jeszcze nie kupilem nowego bo w ASO 500 zl :cry:

Autor:  Kubitus [ pn mar 05, 2007 2:10 pm ]
Tytuł: 

silnik nie osiaga 90 stopni. Przy normalnej jezdzie ma okolo 82 stopni..no w porywach do 85. Ale wlasnie dopiero wtedy zaczyna bujac samochodem. Jak jest zimny to ma obroty powyzej 1 tys i nie buja.

Wieczorkiem wykonam test tego termo regulatora cisnienia , jesli wszystko się uspokoi na czas testu to bede mial na 99,9% zlokalizowanego sprawce zamieszania

Autor:  drwalu [ pn mar 05, 2007 2:15 pm ]
Tytuł: 

ja bym stawial tylko i wylacznie w strone ukladu elekto-paliwowego.

regulator cisnienia albo mieszanka.

Autor:  Kubitus [ pn mar 12, 2007 2:22 pm ]
Tytuł: 

No i potwierdziły się moje przypuszczenia. Termoregulator jest walnięty.

Pozostaly mi jeszcze 2 sprawy do zalatwienia. Regulacja zaworow i skladu mieszanki.

O ile zawory zrobie na Wiklinowej, to gdzie dobrze wyregulują skład mieszanki w takim silniku ?


Dzieki za pomoc,

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/