MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
nierówna praca 350SE https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=24310 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kubitus [ pn mar 05, 2007 1:15 pm ] |
Tytuł: | nierówna praca 350SE |
Witam, Mam mały problem z silniczkiem. W zasadzie do póki silnik nie osiagnie 82 stopni wszystko chodzi ladnie i równo. Niestety po osiagnieciu tej temperatury obroty schodza ponizej 1 tys (powyzej 1 tys jest ok) i zaczyna sie nierowna praca silnika. Kable wymienione, swiece takze. Poszukalem troche w archiwum, i wiem tyle ze nalezalo by jeszcze wyregulowac mieszanke, sprawdzic wtryski i moze sprawdzic kompresje. Krzywki na wałkach są w bardzo dobrym stanie, łańcuch takze nie wyciągnięty. a moze to Termiczny regulator ciśnienia? Moje pytanie ogranicza sie wlasciwie tylko do pytania GDZIE pojechac na taką regulacje mieszanki ? Oraz gdzie dobrze sprawdzą WTRYSKI ? Moj mechanik wyśmiał mnie bezczelnie,i powiedział ze V8 diagnozowac nie bedzie. Dziekuje za sugestie/pomoc. Pozdrawiam, |
Autor: | jakub_gozdzik [ pn mar 05, 2007 1:47 pm ] |
Tytuł: | |
A jak motor osiagnie temperature 90 stopni, to tez nierowno pracuje? Ja w mojej 450 SE mam nierowne obroty przy temp ok 60 stopni. Jak silnik sie nagrzeje to chodzi rowno. Nierowna prace mozna porownac do tego jakby silnik chcial zgasnac a ktos dodawalby gazu, tak zeby nie zgasl ![]() ![]() |
Autor: | Kubitus [ pn mar 05, 2007 2:10 pm ] |
Tytuł: | |
silnik nie osiaga 90 stopni. Przy normalnej jezdzie ma okolo 82 stopni..no w porywach do 85. Ale wlasnie dopiero wtedy zaczyna bujac samochodem. Jak jest zimny to ma obroty powyzej 1 tys i nie buja. Wieczorkiem wykonam test tego termo regulatora cisnienia , jesli wszystko się uspokoi na czas testu to bede mial na 99,9% zlokalizowanego sprawce zamieszania |
Autor: | drwalu [ pn mar 05, 2007 2:15 pm ] |
Tytuł: | |
ja bym stawial tylko i wylacznie w strone ukladu elekto-paliwowego. regulator cisnienia albo mieszanka. |
Autor: | Kubitus [ pn mar 12, 2007 2:22 pm ] |
Tytuł: | |
No i potwierdziły się moje przypuszczenia. Termoregulator jest walnięty. Pozostaly mi jeszcze 2 sprawy do zalatwienia. Regulacja zaworow i skladu mieszanki. O ile zawory zrobie na Wiklinowej, to gdzie dobrze wyregulują skład mieszanki w takim silniku ? Dzieki za pomoc, |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |