MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 10:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 05, 2007 1:15 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

Mam mały problem z silniczkiem. W zasadzie do póki silnik nie osiagnie 82 stopni wszystko chodzi ladnie i równo. Niestety po osiagnieciu tej temperatury obroty schodza ponizej 1 tys (powyzej 1 tys jest ok) i zaczyna sie nierowna praca silnika.

Kable wymienione, swiece takze.
Poszukalem troche w archiwum, i wiem tyle ze nalezalo by jeszcze wyregulowac mieszanke, sprawdzic wtryski i moze sprawdzic kompresje.
Krzywki na wałkach są w bardzo dobrym stanie, łańcuch takze nie wyciągnięty.

a moze to Termiczny regulator ciśnienia?

Moje pytanie ogranicza sie wlasciwie tylko do pytania GDZIE pojechac na taką regulacje mieszanki ? Oraz gdzie dobrze sprawdzą WTRYSKI ?
Moj mechanik wyśmiał mnie bezczelnie,i powiedział ze V8 diagnozowac nie bedzie.

Dziekuje za sugestie/pomoc.

Pozdrawiam,

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 05, 2007 1:47 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
A jak motor osiagnie temperature 90 stopni, to tez nierowno pracuje? Ja w mojej 450 SE mam nierowne obroty przy temp ok 60 stopni. Jak silnik sie nagrzeje to chodzi rowno.
Nierowna prace mozna porownac do tego jakby silnik chcial zgasnac a ktos dodawalby gazu, tak zeby nie zgasl [szalone] ?. Pytalem magikow co jest grane i powiedzieli mi, ze to regulator obrotow. Jeszcze nie kupilem nowego bo w ASO 500 zl :cry:


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 05, 2007 2:10 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
silnik nie osiaga 90 stopni. Przy normalnej jezdzie ma okolo 82 stopni..no w porywach do 85. Ale wlasnie dopiero wtedy zaczyna bujac samochodem. Jak jest zimny to ma obroty powyzej 1 tys i nie buja.

Wieczorkiem wykonam test tego termo regulatora cisnienia , jesli wszystko się uspokoi na czas testu to bede mial na 99,9% zlokalizowanego sprawce zamieszania

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 05, 2007 2:15 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
ja bym stawial tylko i wylacznie w strone ukladu elekto-paliwowego.

regulator cisnienia albo mieszanka.

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 12, 2007 2:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
No i potwierdziły się moje przypuszczenia. Termoregulator jest walnięty.

Pozostaly mi jeszcze 2 sprawy do zalatwienia. Regulacja zaworow i skladu mieszanki.

O ile zawory zrobie na Wiklinowej, to gdzie dobrze wyregulują skład mieszanki w takim silniku ?


Dzieki za pomoc,

_________________
Kubitus


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl