MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 7:19 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw mar 01, 2007 11:22 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 23, 2005 10:32 am
Posty: 39
Lokalizacja: Szczecin
Witam jakiś czas temu robiłem w swoim mercu remont silnika i widziałem te komory wstępnego spalania u mnie są półkoliste i czały czas chodzi mi po głowie taki pomysł żeby je usunąć i tylko efektów jestem ciekaw??


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 02, 2007 9:15 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Cytuj:
Witam jakiś czas temu robiłem w swoim mercu remont silnika i widziałem te komory wstępnego spalania u mnie są półkoliste i czały czas chodzi mi po głowie taki pomysł żeby je usunąć i tylko efektów jestem ciekaw??

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Może wyjmij tłoki (też są "półkoliste")- nie jesteś ciekaw efektów?

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 02, 2007 11:23 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
Szkoda motoru komora wstępna ma za zadanie rozłożyć równomiernie naciski na denko tłoka i spowodować spokojne dopalanie mieszanki [szalone]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 02, 2007 1:23 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 23, 2005 10:32 am
Posty: 39
Lokalizacja: Szczecin
Tłoki zostawie a co do prób to się zastanowie zawsze jak coś nie wyjdzie to poszukam drugiej głowicy


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 02, 2007 4:35 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
to żeś wyskoczył z pytaniem ... weź chomika od razu sobie wstaw z kółeczkiem do biegusiania zamiast silnik meczyc. proboj ... czekamy na efekty

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 02, 2007 9:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:06 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Mazowieckie
Idąc tropem to moze spróbuj paliwa lotniczego. Efekty będą ale nie koniecznie pozytywne.

_________________
C200CDI T Automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 02, 2007 10:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Zarekwirować gościowi auto.....

I chcesz sobie zrobić z niego diesla z wtryskiem bezpośrednim?

Toś mnie ubawił do łez .... [zlosnik]

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 03, 2007 1:22 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Dajcie koledze spokój.Moim zdaniem nie uruchomisz wogóle silnika i na tym sie skończy twój eksperyment.

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 03, 2007 10:43 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Pewnie nic z tego nie wyjdzie tak jak mówisz.
Tylko po co kaleczyć auto? [szalone]

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 03, 2007 2:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw gru 15, 2005 3:12 pm
Posty: 118
Numer GG: 457649
Lokalizacja: zabrze
[usmiech] Się ubawiłem.

_________________
W 124 E300TD
http://www.motohybrid.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 03, 2007 3:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
wiecie co? Pytanie kolega zadał głupie, ale co do komory to ja mam pytanie do jakiej pompy jakie komory dobać?? ja mam pneumatyczną popme i okrągłe zakończenia komory spalania. Jak go kupiłem to miał te płaskie ale ktoś mi podpowiedział ze muszą być okrągłe to takie założyłem. Tylko czy dobrze zrobiłem, to do dzisiaj sie zastanawiam [zlosnik] ale przejechał już 85000km u nic sie nie działo. (stało sie tyle że pierścienie padły ale to inny temat ;p)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 03, 2007 8:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
MercSwir pisze:
jakie komory dobać??

Komorę wstępną dobieramy do kształtu komory spalania. Komór wstępnych które nazywasz okragłymi nie można stosować do tłoków starszej konstrukcji,ponieważ tłoki bedą o nie uderzać.
Ponadto komory"okrągłe"do silników 200D miały otwory mniejszej średnicy niż 240,300D

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl