MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Skrzydlak z allegro https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=24199 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | maxtro [ wt lut 27, 2007 11:51 pm ] |
Tytuł: | Skrzydlak z allegro |
http://moto.allegro.pl/item170367671__o ... anio_.html Co o nim sądzicie. Nie chcę kupić ale może ktoś się z forum skusi. A o tym co powiecie: http://moto.allegro.pl/item170592282_me ... zesci.html |
Autor: | Wiktor Chilon [ śr lut 28, 2007 9:42 am ] |
Tytuł: | |
ten 170 jest ciekawy, lakier. Idealny do remontu, jak ktoś ma czas i kase. |
Autor: | MajsterGarage [ śr lut 28, 2007 1:27 pm ] |
Tytuł: | |
Wiktor Chilon to nie lakier tylko podkład... i nie jest idelane, choc przez to ze jest juz rozebrane i trzeba by sie liczyc przed zakupem ze moze brakowac wielu czesci... maxtro pisze: Nie chcę kupić ale może ktoś się z forum skusi
Nie to ze sie czepiam, ale jesli tak to po co spamowac forum. |
Autor: | Wiktor Chilon [ śr lut 28, 2007 3:02 pm ] |
Tytuł: | |
Wiem, to jest pokład po, piaskowanie, pisząc lakier miałem an myśli to, że trzeba auto polakierować. |
Autor: | Mitu [ śr lut 28, 2007 6:58 pm ] |
Tytuł: | |
MajsterGarage pisze: Nie to ze sie czepiam, ale jesli tak to po co spamowac forum.
Może to jednak nie spam, tylko próba wywołania interesującej, konstruktywnej dyskusji, a nie pisanie że komuś coś wali i co to może być: silnik, skrzynia czy urwane koło? Albo wszczynanie kolejnej awantury na hp, który najlepiej omijać z daleka i żyć w błogiej nieswiadomosci co do poziomu forum i jego użytkowników. Ciebie nie męczy przebijanie się przez setki postów tej samej treści, nie wnoszących nic nowego? ![]() Co do tego W 110 to jest ono już w dużej mierze W 111 ![]() * - nie pierwszy raz widzę taką przeróbkę |
Autor: | MajsterGarage [ śr lut 28, 2007 7:50 pm ] |
Tytuł: | |
Mitu pisze: Ciebie nie meczy przebijanie się przez setki postów tej samej treści, nie wnoszących nic nowego? Troche mecza mnie posty ktore pojawiaja sie w wiekszosci topiców ![]() Mitu pisze: Co do tego W 110 to jest ono już w dużej mierze W 111 . Zderzaki częściowo listewki i co najważniejsze tylne lampy są właśnie od W 111 (...) Wnętrze też ma elementy z W 111
To że tył jest od W111 to zauważyłem, a co w wnetrzu jest od W111 (pytam sie bo zabardzo nie wiem jakie byly róznice w wnetrzu miedzy W110 a W111)? Przegladaj mobile.de znalazlem TO Chyba ten sam Mercedes ![]() |
Autor: | Maniek [ śr lut 28, 2007 8:20 pm ] |
Tytuł: | |
Patrząc na tego "w110" zaczynam się zastanawiać czy to w110 przerobione na w111 czy na odwrót. Moje wiedza jest niestety zbyt słaba aby to stwierdzić. Mitu jesteśmy chyba skazani na Ciebie ![]() |
Autor: | roadrunner [ śr lut 28, 2007 9:22 pm ] |
Tytuł: | |
MajsterGarage pisze:
Ciekawe ze w tym niemieckim ogloszeniu nic nie ma o uszczelnieniu silnika (choc nei za badrzo znam nimiecki) a na zdjeciu widac ze jest zaolejony. |
Autor: | Mitu [ czw mar 01, 2007 5:47 pm ] |
Tytuł: | |
Maniek pisze: Patrząc na tego "w110" zaczynam się zastanawiać czy to w110 przerobione na w111 czy na odwrót. Moje wiedza jest niestety zbyt słaba aby to stwierdzić. Mitu jesteśmy chyba skazani na Ciebie
![]() ![]() Ten egzemplarz to zdecydowanie W 110. Karoserie W 110 i W 111/112 są do siebie bardzo podobne. Jednak W 110 ma krótszą komorę silnika, ponieważ początkowo miał on być dostępny tylko z 4. cylindrami. To W 111 miał być 6-cio cylindrowcem. Co prawda występowała w palecie uboższa wersja W 111 220b, która cały kufer miała bliźniaczy z W 110 190c/Dc (dosłownie identyczny: brak listewek na błotnikach i drzwiach, pojedynczy zderzak, te same "małe" światła). Mimo to pod maską nadal grało M 180 , czyli 6. cylindrów. Jednak odmłodzenie palety w 1965 roku przyniosło na tym polu zmiany, a mianowicie zaprzestano produkcji wspomnianego W 111 220b, a w to miejsce do palety wszedł W 110 230 ze wzmocnionym M 180. Tutaj jest sedno sprawy. Ponieważ komora silnika W 110 była krótsza, więc przesunięto chłodnicę pod belkę łączącą błotniki i zastosowano zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego ze względu na brak możliwości zastosowania korka w chłodnicy! Reasumując najłatwiej odróżnić W 110 od W 111 po przodzie auta, a dokładnie po długości przodu na odcinku od zderzaka do koła. Zwróćcie uwagę, że w W 110 jest krótszy zderzak (pomijając fakt, że pojedynczy) i błotnik na odcinku od koła do przodu auta, a w W 111/112 ten "kawałek" auta jest dłuższy. Różnica w długości aut wynosi 14,5 cm i to właśnie na tym odcinku. PS. Oczywiście W 112 było jeszcze w wersji długiej, ale to inna historia, poza tym tam różnica była, klasycznie z dzisiejszej prespektywy, w tylnych drzwiach. |
Autor: | MajsterGarage [ czw mar 01, 2007 6:07 pm ] |
Tytuł: | |
Mitu Tego ze W110 miał "wdluższa" komore silnika to nie wiedzialem, ale traz juz wiem ![]() |
Autor: | Mitu [ czw mar 01, 2007 6:25 pm ] |
Tytuł: | |
MajsterGarage pisze: Mitu Tego ze W110 miał "wdluższa" komore silnika to nie wiedzialem, ale traz juz wiem ![]() Dzięki, tylko nie wiem po co ja się pocę i wysilam, skoro przeczytałeś i wysnułes błędny wniosek, a przecież jest czarno na białym: Mitu pisze: W 110 ma krótszą komorę silnika, ponieważ początkowo miał on być dostępny tylko z 4. cylindrami
|
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |