MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Mercedes 123 230TE https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=24171 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dawidus2004 [ pn lut 26, 2007 10:47 pm ] |
Tytuł: | Mercedes 123 230TE |
Witam Mam problem typu:urwała się sruba od mocowania amrtyzatora w kielichu wachacza i teraz tak od dołu została końcówka zerwanej śruby z gwintem i za nic nie można jej wybić do góry z wachaczaJak tam od góry wachacza to wygląda??????Bo tam nie ma żadnej nakrętki tylko jakby naspawana jakaś kostka z gwintem albo jak?????Jak mam to zrobić żeby dobrze było???????Pozdr i dziękuję |
Autor: | _me: how_ [ pn lut 26, 2007 10:56 pm ] |
Tytuł: | |
Zdarza sie w tym miejscu. Jak ją sięgniesz, to trza się do niej przyheftać spróbować wykręcić raz jeszcze. |
Autor: | dawidus2004 [ pn lut 26, 2007 11:11 pm ] |
Tytuł: | |
Ale jak mi piszesz przyheftać ????od góry????Tam z tyłu jest amortyzator nivo to żeby pzryheftać od góry to trzeba sprężyne amortyzator wyciągnąć. |
Autor: | THC [ wt lut 27, 2007 10:22 am ] |
Tytuł: | |
Jeśli z wahacza wystaje kawałek śruby z gwintem,to należy przyspawać inne żelastwo i ja wykręcić. Jeśli łeb śruby urwał się w taki sposób,że z wahacza nic nie wystaje to raczej średnim pomysłem jest próba wybicia jej do góry. Ciężko tak przywalić ,żeby zerwać gwint,na tym kwadraciku. Rozwiązania sa dwa,poza spawaniem. Pierwsze to takie,że próbujesz rozwiercić śrubę,i po sukcesie od środka na miejsce kwadracika wstawiasz nakrętkę.Może się nie zmieścić. Drugie rozwiązanie ,prawdziwy warsztatowy high-end. Zaopatrujesz się w komplet wykretaków. Wiercisz otwór w śrubie,wkręcasz wykretak i nim wykręcasz śrube. Kwadracik zostaje cały i pozostaje tylko zastosowanie nowej śruby. Poza tym urwana śruba od amortyzatora ,to chleb powszedni dla wszelkiej maści spawaczy ,warsztatów itp. |
Autor: | dawidus2004 [ wt lut 27, 2007 4:26 pm ] |
Tytuł: | |
Spróbuję wykrętakami ale to pewnie pójdzie tyle że zależy jak mocno trzyma. |
Autor: | THC [ wt lut 27, 2007 4:49 pm ] |
Tytuł: | |
dawidus2004 pisze: Spróbuję wykrętakami ale to pewnie pójdzie tyle że zależy jak mocno trzyma.
Trzyma na pewno mocno,zobacz w jakich warunkach to pracuje. Jeśli wykrętak nie da rady,zostaje palnik.Ewentualne rozwiercenie też jest ok,ale może być kłopot z umiejscowieniem nakrętki w gnieździe amortyzatora. Spotkałem się z takim rozwiązaniem,kiedy pękł rozwiertak,palnika nie było,że rozwiercono śrubę.Nową włożono od góry i z dołu zakręcono nakretkę. |
Autor: | dawidus2004 [ wt lut 27, 2007 6:15 pm ] |
Tytuł: | |
No ja chcę rozwiercić a póżniej wykrętakiem też takim wiertłem z "lewym gwintem" może wykręci się jakoś.Pozdr |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |