MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
problem z odpaleniem https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=24098 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | MarcinL [ pt lut 23, 2007 6:57 pm ] |
Tytuł: | problem z odpaleniem |
116 280SE, wtrysk ... stał przez około 3 miesiące i teraz ma problem z odpaleniem benzyna nówka, kręci kręci i nie chce odpalić ... czy jest możliwe że układ się zapowietrzył? Czy pompa paliwa ta z tyłu pod zbiornikiem powinna wydawać jakieś dźwięki? |
Autor: | aegm [ pt lut 23, 2007 6:59 pm ] |
Tytuł: | |
misiak123 pisze: Czy pompa paliwa ta z tyłu pod zbiornikiem powinna wydawać jakieś dźwięki?
powinna po przekreceniu stacyjki tak charakterystecznie bzyczec... ![]() |
Autor: | georem [ pt lut 23, 2007 7:46 pm ] |
Tytuł: | |
aegm pisze: powinna po przekreceniu stacyjki tak charakterystecznie bzyczec...
![]() Przez kilka sekund i przestać jeżeli osiagnie odpowiednie ciśnienie w układzie. |
Autor: | MarcinL [ pt lut 23, 2007 10:21 pm ] |
Tytuł: | |
no i d..pa blada nie zwróciłem uwagi wcześniej czy bzyka ![]() a gdyby odkręcić dwa przewody które są podłączone do rozdzielacza dwa grube gumowe węże, zgaduje że jeden to wąż doprawadzający paliwo ![]() no i dobra gdyby odkręcić ten przewód lub dwa to po załączeniu stacyjki powinno się polać paliwko? jest to jakiś sposób na sprawdzenie? czy lepiej zacząć od pompy? |
Autor: | georem [ pt lut 23, 2007 10:43 pm ] |
Tytuł: | |
misiak123 pisze: no i d..pa blada nie zwróciłem uwagi wcześniej czy bzyka
![]() a gdyby odkręcić dwa przewody które są podłączone do rozdzielacza dwa grube gumowe węże, zgaduje że jeden to wąż doprawadzający paliwo ![]() no i dobra gdyby odkręcić ten przewód lub dwa to po załączeniu stacyjki powinno się polać paliwko? jest to jakiś sposób na sprawdzenie? czy lepiej zacząć od pompy? Jeden to zasilanie a drugi to powrót, lepiej ich nie odkręcaj bo może mocno polecieć ![]() |
Autor: | MarcinL [ pt lut 23, 2007 11:00 pm ] |
Tytuł: | |
no to jedno wiem napewno, pompy słychać nie było, iskra jest wszystko jest tylko paliwa nie dostaje, no i wychodzi na to że pompa... tylko że do końca była sprawna jeszcze przed rozebraniem auta wszystko działało i auto było odpalane teraz nichuchu ... mogło się coś stać z pompą od stania? |
Autor: | benzman [ sob lut 24, 2007 1:31 pm ] |
Tytuł: | |
Przy okazji panowie wybaczcie że się włącze...Czy ktoś ma zdjęcie tego całego układu (mocowanie, układ, połączenie tych wszystkich przewodów), lub mógłby dla mnie zrobić takie zdjęcie??Ja to wszystko rozebrałem bo dwa przewody były pęknięte a reszta kompletnie do du...Kupiłem nowe no ale teraz nie wiem jak to wszystko szło, tymbardziej że jeszcze nie mam wszystkich i chyba dlatego nie moge sie połapać.Zróbcie kilka fotek jeśli możecie to mi bardzo pomoże.Wielkie dzięki!!! Pozdrawiam! |
Autor: | MarcinL [ sob lut 24, 2007 5:31 pm ] |
Tytuł: | |
fotki mogę zrobić ale dopiero w poniedziałek... co do pompy problem był jeden i bardzo fajny, jeden kabel byłprzerwany ... działa jak talala |
Autor: | MajsterGarage [ sob lut 24, 2007 6:37 pm ] |
Tytuł: | |
misiak123 pisze: mogło się coś stać z pompą od stania
Miałem tez ten problem w Fordzie Explorerze, auto stało kilka miesięcy nie uzywane i pompa sie "zastała" i nie działała ![]() |
Autor: | dawidus2004 [ ndz lut 25, 2007 4:39 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Sprawdź czy na przwodach dochodzi prąd do pompki tej właśnie od zbiornika,weź jakiś miernik i zobacz czy coś pokaże.Przewody znajdują się na zewnątrz auta dlatego mogły ulec uszkodzeniu,oberwaniu lu spadł któryś z nich,Pozdr |
Autor: | MarcinL [ ndz lut 25, 2007 5:11 pm ] |
Tytuł: | |
już prawie wszystko ok tzn pompa działa auto odpala. Ale ... po przekręceniu stacyjki słychać charakterystyczne bzyczenie ale nie przestaje bzyczeć i po kilku, kilkunastu sekundach już trochę ciężko odpalić auto tj by go zalewało ... co to może być |
Autor: | georem [ ndz lut 25, 2007 5:24 pm ] |
Tytuł: | |
misiak123 pisze: Ale ... po przekręceniu stacyjki słychać charakterystyczne bzyczenie ale nie przestaje bzyczeć i po kilku, kilkunastu sekundach już trochę ciężko odpalić auto tj by go zalewało ... co to może być
Stawiam na klapę w gardzieli, jeżeli gdziekolwiek na obwodzie klapa dotyka gardzieli to pompa się nie rozłączy i będzi Ci się lało (zalewało) paliwo do miski ![]() |
Autor: | MarcinL [ pn lut 26, 2007 12:04 am ] |
Tytuł: | |
georem pisze: Grzebałeś cos przy klapie?
może być kidyś ją odkręcałem ... postaram się to ustawić jak trzeba, jest może na to jakiś system? |
Autor: | georem [ pn lut 26, 2007 12:08 am ] |
Tytuł: | |
misiak123 pisze: może być kidyś ją odkręcałem ... postaram się to ustawić jak trzeba, jest może na to jakiś system?
System - musi być IDEALNIE. |
Autor: | MarcinL [ pn lut 26, 2007 6:49 pm ] |
Tytuł: | |
chodziło mi o system żeby idealnie to ustawić, jutro będe walczył... dzisiaj znaczy <br>Dodano po 17 godzinach. 7 minutach.:<br> troche powalczyłem i ustawiłem idelnie (udało się), teraz pytanie: dalej pompa chodzi cały czas, jakaś inna przyczyna tego może być? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |