MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

roznica pomiedzy 230c a 230ce
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2403
Strona 1 z 1

Autor:  arturb [ pt kwie 25, 2003 3:22 pm ]
Tytuł:  roznica pomiedzy 230c a 230ce

mam goraca prosbe:)
czy moglby mi ktos napisac jaka jest roznica w uzytkowaniu pomiedzy 230c a 230ce, gdyz jakos nie udalo mi sie odnalezc takiego porownania. chodzi mi o parametry uzytkowe: spalanie, awaryjnosc itp. dzieki wielkie

Autor:  Bukol [ pt kwie 25, 2003 3:33 pm ]
Tytuł: 

Zajrzyj tu:
http://macmerc.netium.com.pl/index0.html

co do spalania to zależy od stopnia zużycia silnika, ale generalnie C (gaźnikowy) powinien palić więcej niż CE (jetronik). Napisz PW do Candy ego - on jeździ 230CE, na pewno chętnie podzieli się uwagami.

Autor:  arturb [ pt kwie 25, 2003 3:39 pm ]
Tytuł: 

jezeli chodzi o roznice ksiazkowa czy katalogowa to wiem , bardziej interesuje mnie to od strony uzytkowej. mam kumpla ktory ma 230ce i jest z niego bardzo zadowolony. poszukuje tylko informacji o 230c.
pozdrawiam

Autor:  Bukol [ pt kwie 25, 2003 3:58 pm ]
Tytuł: 

Jeżeli zastanawiasz się czy kupić sobie 123 coupe, tylko masz obiekcje co do gaźnikowego silnika (mniejsza moc itp), to moja rada brzmi: KUPOWAĆ. Gaźniki są najbardziej klasycznym źródłem zasilania w paliwo, kiedyś wszyscy będą ich nam zazdrościć [zlosnik] .

Gaźnikowo pozdrawiam

Autor:  Candy78 [ pt kwie 25, 2003 5:52 pm ]
Tytuł: 

witam
co do podstawowych roznic to gaznikowy(123C) ma mniejsza moc i wiecej pali
w moim 230CE te bodajze 136 kucyki spokojnie wystarczaja [zlosnik] , wgaznikowym jest tylko 109 ale to i tak powinno byc spoko, gorzej jest z gaznikiem ktory podobno trzeba czesto regulowac :( , druga sprawa ze M102 (silnik z 230CE) wg wielu opini jest dobrym kandydatem do zagazowania ( ja jak narazie tego niezrobiłem i nie zamierzem) ale nie wiem jak z 230C, ale np 280CE (czyli m110) jest zlym kandydatem.
o innych roznicach poza silnikiem nie wiem

wazne sa papiery, blacha , czy nie był mocno pukniety
silnik zawsze mozna wymienic [zlosnik]

ja swego czasu przgapilem bardzo ladna 123C bo sie zadlugo zastanawialem nad tym gaznikiem i potem zalowalem...

Autor:  kruszyn [ pt kwie 25, 2003 8:22 pm ]
Tytuł: 

to ja sie z wami podziele milym, przezyciem w ostatnia sobote jezdzilem (jako pasazer) 123 coupe 230C lub CE nie pamietam ale mniejsza z tym a dlatego niewazne czy C-CE ze auto i tak mialo 208KM !!!!! (przy zawieszeniu i silniku grzebala sobie firma AMG ) chodzilo jak przecinak :roll: moze niedlugo zawita do nas wlasciciel tego autka( bo go zapraszalem strasznie) pasjonat zreszta okropny :) to sie pochwali ..... jak nie to sam wkleje fotki tego autka:) pozdrawiam

Autor:  Candy78 [ pt kwie 25, 2003 11:17 pm ]
Tytuł: 

208 !!! :o :o elegancko!!

ale i tak to nie to co 123 CE 5.0 AMG 276 KM:

http://mitglied.lycos.de/bastispezial/h ... 0%2004.JPG

reszta tez ciekawa :o

http://mitglied.lycos.de/bastispezial/h ... age_01.htm

a ten tuning AMG to był robiony orginalnie czy jakos ostatnio?

Autor:  kruszyn [ sob kwie 26, 2003 8:28 pm ]
Tytuł: 

auto ma przebiegu ponoc kolo 60-70kkm (nie pamietam ) od nowosci tuning robiony byl na zamowienie poprzedniego wlasiciela... nie jestem w stanie powiedziec czy taki wyszedl nowelas czy pozniej byl przerabiany w kazdym razie tego typu autek jest ponoc ogolnie kolo 70 szt(sprawdzone i udokumentowane) takze cos mi smierdzi tuningiem od ,,niemowlaka,, :)postaram sie sciagnac goscia zeby sie pochwalil bo autko naprawde cacy :)

Autor:  Candy78 [ sob kwie 26, 2003 9:57 pm ]
Tytuł: 

rzeczywiscie:

http://mitglied.lycos.de/bastispezial/h ... %2005a.JPG

AMG wyciskało ok 205 KM z 2.3 litow, calkiem przyjemnie [zlosnik]
nie najlepiej u mnie z niemieckim także niedoczytalem sie jak to robili
ale widze ze z 2.8 nie bardzo im sie udalo bo tylko 210 KM
na koncu opisu tez jest cos o 275 :o :o ...

tylko pogratulowac posiadania takiego autka, nie wiem tylko jak ktos
mogl sie tak oszczedzac i zrobic tylko 60 tys km?

Autor:  georem [ sob kwie 26, 2003 10:14 pm ]
Tytuł: 

[quote="Candy78"]rzeczywiscie:

http://mitglied.lycos.de/bastispezial/h ... %2005a.JPG

AMG wyciskało ok 205 KM z 2.3 litow, calkiem przyjemnie [zlosnik]
nie najlepiej u mnie z niemieckim także niedoczytalem sie jak to robili
ale widze ze z 2.8 nie bardzo im sie udalo bo tylko 210 KM
na koncu opisu tez jest cos o 275 :o :o ...

Cześć, z tym 2.8 nie jest tak źle, w końcu to 2V (2.3 2V ma 160 KM) ;)
Tp tak na marginesie, a ciekawe jakie są koszty takich przeróbek?

Autor:  mikom [ sob kwie 26, 2003 11:22 pm ]
Tytuł: 

Miałem 230c z 78' aut. z przebiegiem 193tkm i musze powiedzieć ,że 109KM wystarczy to nie są samochody do palenia opon itd; tylko do delektowania się komfortem jazdy a spalanie to ok. 12 miasto i 9-10 trasa.
Bardziej ważny jest stan auta a nie silnik ;)
Serdeczne Pozdrowienia M. [cool]

Autor:  laudan [ ndz kwie 27, 2003 9:39 am ]
Tytuł: 

georem pisze:
Candy78 pisze:
rzeczywiscie:

http://mitglied.lycos.de/bastispezial/h ... %2005a.JPG

AMG wyciskało ok 205 KM z 2.3 litow, calkiem przyjemnie [zlosnik]
nie najlepiej u mnie z niemieckim także niedoczytalem sie jak to robili
ale widze ze z 2.8 nie bardzo im sie udalo bo tylko 210 KM
na koncu opisu tez jest cos o 275 :o :o ...

Cześć, z tym 2.8 nie jest tak źle, w końcu to 2V (2.3 2V ma 160 KM) ;)
Tp tak na marginesie, a ciekawe jakie są koszty takich przeróbek?


Uwazaj z przerobkami, bo pamietam na innym forum jak ktos szukal 2 turbin do 280, wiedzial juz co i ile kosztuje u Grabowskiego, ile da za przerubke. Nie wiem, czy zdarzyl ztuningowac samochod, a tu za jakis czas pisze, ze silnik padl i zamiasto 280KM z 2,8 tyle ponoc mialo byc zostalo 0KM.

Autor:  georem [ ndz kwie 27, 2003 10:41 am ]
Tytuł: 

Tak tylko pytam, najpierw muszę doprowadzić swój silnik PO REMONCIE do porządku. Mechanik twierdzi, że dał głowicę do warsztatu, a oni nie wymienili prowadnic zaworów bo wyglądały dobrze, bierze jakieś 0,7l / 1000 km. No i trzeba jeszcze raz rozebrać silik!!!

Autor:  Idzik [ ndz kwie 27, 2003 3:35 pm ]
Tytuł: 

laudan pisze:

Uwazaj z przerobkami, bo pamietam na innym forum jak ktos szukal 2 turbin do 280, wiedzial juz co i ile kosztuje u Grabowskiego, ile da za przerubke. Nie wiem, czy zdarzyl ztuningowac samochod, a tu za jakis czas pisze, ze silnik padl i zamiasto 280KM z 2,8 tyle ponoc mialo byc zostalo 0KM.


A czy to nie Hadrys chciał zrobić bi-turbo z Monstera ??? Pamiętam jak w Toruniu wspominał coś o NOS... :o

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/