MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
roznica pomiedzy 230c a 230ce https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2403 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | arturb [ pt kwie 25, 2003 3:22 pm ] |
Tytuł: | roznica pomiedzy 230c a 230ce |
mam goraca prosbe:) czy moglby mi ktos napisac jaka jest roznica w uzytkowaniu pomiedzy 230c a 230ce, gdyz jakos nie udalo mi sie odnalezc takiego porownania. chodzi mi o parametry uzytkowe: spalanie, awaryjnosc itp. dzieki wielkie |
Autor: | Bukol [ pt kwie 25, 2003 3:33 pm ] |
Tytuł: | |
Zajrzyj tu: http://macmerc.netium.com.pl/index0.html co do spalania to zależy od stopnia zużycia silnika, ale generalnie C (gaźnikowy) powinien palić więcej niż CE (jetronik). Napisz PW do Candy ego - on jeździ 230CE, na pewno chętnie podzieli się uwagami. |
Autor: | arturb [ pt kwie 25, 2003 3:39 pm ] |
Tytuł: | |
jezeli chodzi o roznice ksiazkowa czy katalogowa to wiem , bardziej interesuje mnie to od strony uzytkowej. mam kumpla ktory ma 230ce i jest z niego bardzo zadowolony. poszukuje tylko informacji o 230c. pozdrawiam |
Autor: | Bukol [ pt kwie 25, 2003 3:58 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli zastanawiasz się czy kupić sobie 123 coupe, tylko masz obiekcje co do gaźnikowego silnika (mniejsza moc itp), to moja rada brzmi: KUPOWAĆ. Gaźniki są najbardziej klasycznym źródłem zasilania w paliwo, kiedyś wszyscy będą ich nam zazdrościć ![]() Gaźnikowo pozdrawiam |
Autor: | Candy78 [ pt kwie 25, 2003 5:52 pm ] |
Tytuł: | |
witam co do podstawowych roznic to gaznikowy(123C) ma mniejsza moc i wiecej pali w moim 230CE te bodajze 136 kucyki spokojnie wystarczaja ![]() ![]() o innych roznicach poza silnikiem nie wiem wazne sa papiery, blacha , czy nie był mocno pukniety silnik zawsze mozna wymienic ![]() ja swego czasu przgapilem bardzo ladna 123C bo sie zadlugo zastanawialem nad tym gaznikiem i potem zalowalem... |
Autor: | kruszyn [ pt kwie 25, 2003 8:22 pm ] |
Tytuł: | |
to ja sie z wami podziele milym, przezyciem w ostatnia sobote jezdzilem (jako pasazer) 123 coupe 230C lub CE nie pamietam ale mniejsza z tym a dlatego niewazne czy C-CE ze auto i tak mialo 208KM !!!!! (przy zawieszeniu i silniku grzebala sobie firma AMG ) chodzilo jak przecinak ![]() ![]() |
Autor: | Candy78 [ pt kwie 25, 2003 11:17 pm ] |
Tytuł: | |
208 !!! ![]() ![]() ale i tak to nie to co 123 CE 5.0 AMG 276 KM: http://mitglied.lycos.de/bastispezial/h ... 0%2004.JPG reszta tez ciekawa ![]() http://mitglied.lycos.de/bastispezial/h ... age_01.htm a ten tuning AMG to był robiony orginalnie czy jakos ostatnio? |
Autor: | kruszyn [ sob kwie 26, 2003 8:28 pm ] |
Tytuł: | |
auto ma przebiegu ponoc kolo 60-70kkm (nie pamietam ) od nowosci tuning robiony byl na zamowienie poprzedniego wlasiciela... nie jestem w stanie powiedziec czy taki wyszedl nowelas czy pozniej byl przerabiany w kazdym razie tego typu autek jest ponoc ogolnie kolo 70 szt(sprawdzone i udokumentowane) takze cos mi smierdzi tuningiem od ,,niemowlaka,, ![]() ![]() |
Autor: | Candy78 [ sob kwie 26, 2003 9:57 pm ] |
Tytuł: | |
rzeczywiscie: http://mitglied.lycos.de/bastispezial/h ... %2005a.JPG AMG wyciskało ok 205 KM z 2.3 litow, calkiem przyjemnie ![]() nie najlepiej u mnie z niemieckim także niedoczytalem sie jak to robili ale widze ze z 2.8 nie bardzo im sie udalo bo tylko 210 KM na koncu opisu tez jest cos o 275 ![]() ![]() tylko pogratulowac posiadania takiego autka, nie wiem tylko jak ktos mogl sie tak oszczedzac i zrobic tylko 60 tys km? |
Autor: | georem [ sob kwie 26, 2003 10:14 pm ] |
Tytuł: | |
[quote="Candy78"]rzeczywiscie: http://mitglied.lycos.de/bastispezial/h ... %2005a.JPG AMG wyciskało ok 205 KM z 2.3 litow, calkiem przyjemnie ![]() nie najlepiej u mnie z niemieckim także niedoczytalem sie jak to robili ale widze ze z 2.8 nie bardzo im sie udalo bo tylko 210 KM na koncu opisu tez jest cos o 275 ![]() ![]() Cześć, z tym 2.8 nie jest tak źle, w końcu to 2V (2.3 2V ma 160 KM) ![]() Tp tak na marginesie, a ciekawe jakie są koszty takich przeróbek? |
Autor: | mikom [ sob kwie 26, 2003 11:22 pm ] |
Tytuł: | |
Miałem 230c z 78' aut. z przebiegiem 193tkm i musze powiedzieć ,że 109KM wystarczy to nie są samochody do palenia opon itd; tylko do delektowania się komfortem jazdy a spalanie to ok. 12 miasto i 9-10 trasa. Bardziej ważny jest stan auta a nie silnik ![]() Serdeczne Pozdrowienia M. ![]() |
Autor: | laudan [ ndz kwie 27, 2003 9:39 am ] |
Tytuł: | |
georem pisze: Candy78 pisze: rzeczywiscie: http://mitglied.lycos.de/bastispezial/h ... %2005a.JPG AMG wyciskało ok 205 KM z 2.3 litow, calkiem przyjemnie ![]() nie najlepiej u mnie z niemieckim także niedoczytalem sie jak to robili ale widze ze z 2.8 nie bardzo im sie udalo bo tylko 210 KM na koncu opisu tez jest cos o 275 ![]() ![]() Cześć, z tym 2.8 nie jest tak źle, w końcu to 2V (2.3 2V ma 160 KM) ![]() Tp tak na marginesie, a ciekawe jakie są koszty takich przeróbek? Uwazaj z przerobkami, bo pamietam na innym forum jak ktos szukal 2 turbin do 280, wiedzial juz co i ile kosztuje u Grabowskiego, ile da za przerubke. Nie wiem, czy zdarzyl ztuningowac samochod, a tu za jakis czas pisze, ze silnik padl i zamiasto 280KM z 2,8 tyle ponoc mialo byc zostalo 0KM. |
Autor: | georem [ ndz kwie 27, 2003 10:41 am ] |
Tytuł: | |
Tak tylko pytam, najpierw muszę doprowadzić swój silnik PO REMONCIE do porządku. Mechanik twierdzi, że dał głowicę do warsztatu, a oni nie wymienili prowadnic zaworów bo wyglądały dobrze, bierze jakieś 0,7l / 1000 km. No i trzeba jeszcze raz rozebrać silik!!! |
Autor: | Idzik [ ndz kwie 27, 2003 3:35 pm ] |
Tytuł: | |
laudan pisze: Uwazaj z przerobkami, bo pamietam na innym forum jak ktos szukal 2 turbin do 280, wiedzial juz co i ile kosztuje u Grabowskiego, ile da za przerubke. Nie wiem, czy zdarzyl ztuningowac samochod, a tu za jakis czas pisze, ze silnik padl i zamiasto 280KM z 2,8 tyle ponoc mialo byc zostalo 0KM. A czy to nie Hadrys chciał zrobić bi-turbo z Monstera ??? Pamiętam jak w Toruniu wspominał coś o NOS... ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |