MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

MERCEDES 123 230 TE KOMBI
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=23991
Strona 1 z 2

Autor:  dawidus2004 [ ndz lut 18, 2007 10:27 am ]
Tytuł:  MERCEDES 123 230 TE KOMBI

Witam
1.Mam problem w mercedesie 123 kombi 230te typu wyciekający płyn hydrauliczny z układu odpowiadającemu regulacji tylnich amortyzatorów.Na jednym z amortyzatorów jest wyciek tyle że wizualnie jak przyglądałem się z wierzchu to amortyzator wydaje się być suchy a na dole w kielichu wachacza (w miejscu osadzenia amortyzatora) zbiera się płyn i wycieka.Czy przewód łączenia amortyzatora z układem jest nakręcany do amortyzatora czy jest zlany z amortyzatorem na stałe????

2.Auto 2 lata stało i na gazie pali normalnie a jak przełącze na benzyne nie pali.jakby pompka paliwa ale nie sprawdziłem tego jeszcze.


3.Czy w razie problemu z tym amortyzatorem z tyłu idzie zrobić ten tył na zwykłe amortyzatory ,czy mają takie same mocowanie??????Bo i te i te idą w sprężynach to pewne

Autor:  Jacku [ ndz lut 18, 2007 11:46 am ]
Tytuł: 

Witam na Forum!
Znalazłeś odpowiednie forum i z calą pewnościa znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, tylko użyj opcji szukaj , tematy o które pytasz były wielokrotnie dyskutowane.
Słowa kluczowe: W123 , NIVO, Pompa paliwa, Gaz, ........... i co tam chcesz jeszcze.

Autor:  dawidus2004 [ ndz lut 18, 2007 12:56 pm ]
Tytuł: 

Czy można zamiast całej tej instalacji i amorków NIVO użyć zwykłych amortyzatorów od zwykłej W123 beczki????????

Autor:  roadrunner [ ndz lut 18, 2007 1:08 pm ]
Tytuł: 

Zawieszenie hydrauliczne ma to do siebie ze amortyzator przejmuje czesc zadan sprezyny. Jesli zmienisz amortyzator na zwykty auto bedzie miekkie strasznie. Nie bez przyczyny auto pozbawione NIVO ciagnie brzuchem po ziemi, przy takiej przerobce musialbys zaczac od wstawienia sprezyny o odpowiedniej twardosci.

Autor:  dawidus2004 [ ndz lut 18, 2007 1:13 pm ]
Tytuł: 

OK a znajde kogoś na tym forum komu np.prześlę amortyzator taki do regeneracji i zrobi mi np.wymiane oringów za jakąś rozsądną cene oczywiście.Bo ja może i sam bym to zrobił,ale nigdy do takich rzeczy się nie zabierałem a poo co mam coś zawalić.

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ ndz lut 18, 2007 1:37 pm ]
Tytuł: 

jest taka firma co to robi - ''PUH NAGENGAST" warsztat@nagengast.pl podbno tylko to robią i dobrze.skontaktuj się i zobacz.

Autor:  dawidus2004 [ ndz lut 18, 2007 1:52 pm ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER

Dzięki bardzo pewnie tam załatwie sprawe ale chyba nawet teraz wykręce 2 te amorki im wyśle bo odeślą jeden a za jakiś czas drugi walnie to wole dwa im podesłać niech przejrzą i git.

Swoją drogą chciałem zapytac
Mam właśnie do kupienia takiego merc 123 kombi 230TE z gazem na gazie pali na benzynie tjby nie zaciągało paliwa wogóle.Ten amortyzator do regeneracjii tłumnik do pospawania.

Cena jaką chce gośc to 1000zł z alufelgami 800zł bez alu
Jak wg was ta cenka się ma????
auto zadbane buda też niczego sobie nie ma tam jakiś przegnić itd

Autor:  Żeluś [ ndz lut 18, 2007 2:21 pm ]
Tytuł: 

Witam nowego użytkownika, miłego forumowania ;) :).

dawidus2004 pisze:
.

Cena jaką chce gośc to 1000zł z alufelgami 800zł bez alu
Jak wg was ta cenka się ma????
auto zadbane buda też niczego sobie nie ma tam jakiś przegnić itd


Jak autko zadbane, nie ma rdzy za dużo to cena bardzo dobra [ok] [ok].


Tutaj wpisz nivo i Ci wyskoczy dużo tematów:.

http://w114-115.org.pl/forum/search.php?mode=results

Np:.

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... light=nivo

Wyskoczy 5 stron tematów, więc trafisz napewno coś co Cie interesuje.

Autor:  dawidus2004 [ ndz lut 18, 2007 2:26 pm ]
Tytuł: 

Nie ma wogóle rdzy gdyż gość jak tylko coś się pojawiło odrazu przetarł zaszpachlował i nawet dotarł zaszpachlowane miejsce i jest poprostu do pryśnięcia.Nie pisze o 50kg szpachlu na aucie jest to 4 małe placyki średnicy 5cm wszystko delikatnie przyszpachlowane.

Autor:  Żeluś [ ndz lut 18, 2007 2:27 pm ]
Tytuł: 

Witam

A jeździłeś już autkiem ??, jak silnik, skrzynia itp. ??. Jak rdzy nie ma to super [ok] [ok].

Alufelgi to pewnie barocki ??.

Autor:  dawidus2004 [ ndz lut 18, 2007 2:35 pm ]
Tytuł: 

No jeździłem nim skrzynia ładnie chodzi i zbiera się też tylko nie chciałem jakoś szybciej jechać bo ma tłumnik do spawania jest całkiem oberwany , głośno chodzi.Chciałem,patrzyłem od 123 diesla tłumniki ale raczej ma inne niż ten i to chyba by nie przeszło.No i wkurza mnie na tej benzynie że nawet nie chce zassać.To co wleje mu pod filtr powietrza odpali pochodzi i gaśnie.Jakby pompa ze zbiornika nie podawała ale to jeszcze musze sprawdzić.

Autor:  roadrunner [ ndz lut 18, 2007 2:38 pm ]
Tytuł: 

dawidus2004 pisze:
No i wkurza m,nie na tej benzynie że nawet nie chce zassać.To co wleje mu pod filtr powietrza odpali pochodzi i gaśnie.Jakby pompa ze zbiornika nie podawała ale to jeszcze musze sprawdzić.


A jak przekrecasz kluczyk to slychac pompe? Powinna nabic cisnienie przez ok 1-2 sec.

Autor:  dawidus2004 [ ndz lut 18, 2007 3:18 pm ]
Tytuł: 

A alufelgi barocki tj.piszesz.Pope musze napięcie na kablach zobaczyć czyu wogóle dochodzi,bo nic nie słychać po przekręceniu stacyjki.


Mógłby mnie ktoś nakierować albo podać foto z miejscem mocowania przekaźnika pompy paliwa w 123 230TE

Autor:  Żeluś [ ndz lut 18, 2007 7:20 pm ]
Tytuł: 

Witam

Nie wiem czy to coś pomoże, ale może jednak:.

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... a&&start=0

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... zeka%BCnik

Autor:  roadrunner [ ndz lut 18, 2007 7:31 pm ]
Tytuł: 

Żeluś pisze:


Zelus moze Tobie to pomoze http://w114-115.org.pl/forum/rules.php#I.4 polecam pkt 4.e podpunkt pierwszy.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/