MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 7:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 26, 2007 10:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
Witam
Mam problem typu:urwała się sruba od mocowania amrtyzatora w kielichu wachacza i teraz tak od dołu została końcówka zerwanej śruby z gwintem i za nic nie można jej wybić do góry z wachaczaJak tam od góry wachacza to wygląda??????Bo tam nie ma żadnej nakrętki tylko jakby naspawana jakaś kostka z gwintem albo jak?????Jak mam to zrobić żeby dobrze było???????Pozdr i dziękuję


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 26, 2007 10:56 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Zdarza sie w tym miejscu. Jak ją sięgniesz, to trza się do niej przyheftać spróbować wykręcić raz jeszcze.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 26, 2007 11:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
Ale jak mi piszesz przyheftać ????od góry????Tam z tyłu jest amortyzator nivo to żeby pzryheftać od góry to trzeba sprężyne amortyzator wyciągnąć.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 10:22 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Jeśli z wahacza wystaje kawałek śruby z gwintem,to należy przyspawać inne żelastwo i ja wykręcić.
Jeśli łeb śruby urwał się w taki sposób,że z wahacza nic nie wystaje to raczej średnim pomysłem jest próba wybicia jej do góry.
Ciężko tak przywalić ,żeby zerwać gwint,na tym kwadraciku.
Rozwiązania sa dwa,poza spawaniem.
Pierwsze to takie,że próbujesz rozwiercić śrubę,i po sukcesie od środka na miejsce kwadracika wstawiasz nakrętkę.Może się nie zmieścić.
Drugie rozwiązanie ,prawdziwy warsztatowy high-end.
Zaopatrujesz się w komplet wykretaków.
Wiercisz otwór w śrubie,wkręcasz wykretak i nim wykręcasz śrube.
Kwadracik zostaje cały i pozostaje tylko zastosowanie nowej śruby.
Poza tym urwana śruba od amortyzatora ,to chleb powszedni dla wszelkiej maści spawaczy ,warsztatów itp.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 4:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
Spróbuję wykrętakami ale to pewnie pójdzie tyle że zależy jak mocno trzyma.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 4:49 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
dawidus2004 pisze:
Spróbuję wykrętakami ale to pewnie pójdzie tyle że zależy jak mocno trzyma.


Trzyma na pewno mocno,zobacz w jakich warunkach to pracuje.
Jeśli wykrętak nie da rady,zostaje palnik.Ewentualne rozwiercenie też jest ok,ale może być kłopot z umiejscowieniem nakrętki w gnieździe amortyzatora.
Spotkałem się z takim rozwiązaniem,kiedy pękł rozwiertak,palnika nie było,że rozwiercono śrubę.Nową włożono od góry i z dołu zakręcono nakretkę.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 6:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
No ja chcę rozwiercić a póżniej wykrętakiem też takim wiertłem z "lewym gwintem" może wykręci się jakoś.Pozdr


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl