Właśnie wymieniłem silnik z 300D na 300 TurboDiesel. pompa wtryskowa jest inna niz w zwyklej 300-setce i nie wiem czy dobrze podłączyłem przedowy od podciśnienia/ sterowania?
Problem jest taki:
Wrzucam bieg i próbuje ruszyc. Wtedy silnik jest naprawdę słaby i nie jest to turbo dziura bo pod gorke praktycznie nie idzie.
Jak juz dojdzie do wyzszych obrotów to ma takiego kopa, że wciska w siedzenie i na 2 biegu pali gumy!! Ojciec, który na codzień jeździ W124 turbo nie mógł się nadziwić co on wyprawia... Powtarzam, że jedynie brak mocy odczuwalny jest na niskich obrotach, bo nie chce wchodzić na obroty. Jest trochę lepiej jak się zagrzeje.
Byłem u mechanika, ale w sobote o 19.00 nic nie zdziałałem. Jutro (niedziela) muszę nim zrobić 300km w trasie. Oczywiście poradzi sobie, ale wolę go oszczędzać i nie będę testował turbinki
Na kolektorze ssacym był czujnik od którego odchodził przewód, a na nim elektrozawór pewnie (bo dalszego odcinka przewodu nie mam). Zamiast przewodu dałem rurkę i połaczyłem nią "to coś", co znajduje się na samej górze pompy wtryskowej. To chyba sterowanie. Nie wiem, tak mi kazał zrobić pewien znajomy, żeby "oszukać pompę"
Aha! Mechanik stwierdził, że przyczyną może być blokująca się listwa w pompie wtryskowej, bo silnik długo stał niepalony, po wypadku auta...
No ale coś mi się nie wydaje... w zamkniętym układzie, gdzie pełno oparów paliwa, oleju rdza....????
Cholera- tak to jest jak się wszystko robi w pośpiechu, bo czas goni, a ja miałem na zamianę silników 2 dni
W poniedziałek nie omieszkam podjechać do mechaniora ale może mógłbym to jeszcze naprawić jutro przed wyjazdem, przy niedzieli

Byłbym wdzięczny za każdą udzieloną pomoc!!
P.S: Wydech nowy o średnicy 60mm!! Olej wymieniony, filtry paliwa wymienione, filtr powietrza nowy, układ paliwowy czysty, silnik odpala bez zająknięcia, ale jakos dziwnie chodzi na wolnych obrotach...
Wrzucam poniżej kilka zdjęć jak to wszystko u mnie jest podłączone:
Na razie nieład artystyczny

:
NIE MAM POJęCIA CO TO JEST! TO PO PRAWEJ TO CHYBA OD ASB? JA MAM MANUAL, TO CHYBA LEPIEJ ZDEMONTOWAć?
Tu był właśnie ten czujnik a jest rurka, którą cisnienie wędruje do "tego czegoś" na pompie wtryskowej
