MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 11:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lut 08, 2007 12:06 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 19, 2005 5:35 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Hell
Padła mi pompka do spryskiwaczy i przy wymianie tejże zaczął mnie nurtować problem spryskiwaczy w zderzaku.

Otóż mam takowe tylko nie bardzo wiem jak je podlaczyć.
Czy ktoś może sie wypowiedzieć w tym temacie ?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 12:49 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Mi się wydaje że powinny być po prostu 2 pompki.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 12:56 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 19, 2005 5:35 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Hell
Tak też myślałem, a nie ma :)

No chyba, ze poprzedni własciciel, chalupnik zreszta pokombinował.
Czy ktoś to może sprawdzić ?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 12:57 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
A dwie pompki są przy zbiorniku o podwyższonej pojemności - extra do WWA.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 1:00 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 19, 2005 5:35 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Hell
Czyli, że niby zbiornik do wymiany na dwupompkowca, zakładać pompkę i podłaczać ?

Hmm nawet nie wiem czy są tam dwie kostki. Ale to sprawdze jutro Najwyżej się zrobi rozgałęzienie :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 1:09 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
TESTOR pisze:
Czyli, że niby zbiornik do wymiany na dwupompkowca, zakładać pompkę i podłaczać ?

Hmm nawet nie wiem czy są tam dwie kostki. Ale to sprawdze jutro Najwyżej się zrobi rozgałęzienie :)


A masz wycieraczki reflektorów wogóle, bo to zdaje tylko egzamin w takim zestawie.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 1:11 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 19, 2005 5:35 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Hell
No to jeszcze lepiej. Nie mam wyciaraczek.
Sa tylko spryskiwacze na zderzaku. Ale jak sa to niech choć działaja. O wyciaraczkach pomyslimy w przyszłosci :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 1:22 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
pewnie ktos wrypal zderzak od wersji z WWA bo akuraty taki byl i tyle.. a swoja droga ja u siebie zalozylem WWA i zbiorniczek na 2 pompki i jestem zadowolony :)))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 1:26 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 19, 2005 5:35 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Hell
No to zaczynam szukać zbiorniczka.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 10:11 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
TESTOR pisze:
No to zaczynam szukać zbiorniczka.


Ale to nie będzie działało, te spryskiwaczenie nie pryskają dużym ciśnieniem żeby myć szkła, poza tym jak tego w aucie nie miałeś to będzie działać zawsze, a powinno tylko przy włączonych światłach, jedyny efekt będzie taki że będziesz wydawał więcej kasy na płyny, a reflektory i tak będą brudne. Możesz sobie kupić większy zbiornik, ale po to żeby rzadziej pod maskę zaglądać.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 10:44 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 19, 2005 5:35 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Hell
hah! Widze, ze mamy podobne wnioski. Też o tym pomyslałem. Chyba nie ma sensu.

No ale chyba jest jakis "dzinks" sterujący tym całym majdanem ?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 10:51 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
TESTOR pisze:
hah! Widze, ze mamy podobne wnioski. Też o tym pomyslałem. Chyba nie ma sensu.


Odpuść, będziesz musiał dorabiać wiązki, jakiś przekaźnik pewnie, znalezienie do beki sprawnych wycieraczek też pochłonie czas i pieniężki, chyba tam listwy też będą inne pod lampami, normalnie pod górkę i przez pole minowe. Nie chobie te spryskiwacze po prostu wyglądają a nie służą. [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 11:34 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 19, 2005 5:35 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Hell
A niech Ci bedzie. W sumie to taki pic na wode - doslownie :) Ale denrwuje, ze jest a nie dziala!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 12:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Oryginalnie jest wiekszy pojemniczek i ma dwie pompki, druga- ta od spryskiwaczy lamp działa po włączeniu świateł.
Jeśli chodzi o mocowanie, to nie ma problemu z założeniem wycieraczek, wystarczy wywiercić otwór w listwie pod lampą na silniczek i już, reszta już jest przygotowana.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 12:35 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Dariusz Suchorz pisze:
Jeśli chodzi o mocowanie, to nie ma problemu z założeniem wycieraczek, wystarczy wywiercić otwór w listwie pod lampą na silniczek i już, reszta już jest przygotowana.


Niestety nie zawsze jest tak prosto jak piszesz, gdyż we wcześniejszych rocznikach nie ma miejsca na nowy typ silników i można się naciąć. W przenośni i w blasze.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl