MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

POMOCY układ NIVO W123T
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2368
Strona 1 z 1

Autor:  Andrzej [ wt kwie 22, 2003 9:08 pm ]
Tytuł:  POMOCY układ NIVO W123T

Witam wszystkich.
Mam mały problem z moim MB W123 T300 , chodzi o tylne zawieszenie NIVO. Mam wrażenie jak bym nie miał amortyzatorów, auto bardzo podskakuje na nierównościach, nawet na postoju jak zrobię test "ręczny", samochód bardzo się kołysze. Rano gdy odpalam silnik auto ładnie "staje na tylne koła", chyba jest ciśnienie w układzie, i tak za każdym razem. Cały układ jest szczelny, nie ma wycieków, przypuszczam że to amortyzatory. Słyszałem że można założyć zwykłe amortyzatory i będzie OK. Bardzo proszę o opinie na ten temat i z góry dziękuje za porady.
Pozdrawiam Andrzej.

Autor:  Ocet [ śr kwie 23, 2003 9:01 am ]
Tytuł: 

Wzystko zalezy co sie uzna za OK. Bedziesz musial wymieniac tez sprezyny na twardsze, odlaczyc hydraulike. No i nie bedziesz mial poziomowania i orginalnego auta. Nowe - troche drogie. Jest jeszcze opcja regeneracji lub uzywek. Ja regenerowale i wlasnie sie wybieram z reklamacja...

Autor:  laudan [ śr kwie 23, 2003 9:14 am ]
Tytuł: 

Ocet pisze:
Wzystko zalezy co sie uzna za OK. Bedziesz musial wymieniac tez sprezyny na twardsze, odlaczyc hydraulike. No i nie bedziesz mial poziomowania i orginalnego auta. Nowe - troche drogie. Jest jeszcze opcja regeneracji lub uzywek. Ja regenerowale i wlasnie sie wybieram z reklamacja...


A regenerowales amortyzatory, czy pompe?

Autor:  Ocet [ śr kwie 23, 2003 9:21 am ]
Tytuł: 

Pompe bede, ale ona chyba wiekszego wplywu na bujanie nie ma. Chyba olej silnikowy jest gestszy, tak wiec nawet ja w niwo jest juz silnikowy, to amorki bardziej tlumia. Chyba ze sie myle, pewny nie jestem (co do tych gestosci, wiem, ze robione byly amory :lol: )

Autor:  laudan [ śr kwie 23, 2003 9:38 am ]
Tytuł: 

Ocet pisze:
Pompe bede, ale ona chyba wiekszego wplywu na bujanie nie ma. Chyba olej silnikowy jest gestszy, tak wiec nawet ja w niwo jest juz silnikowy, to amorki bardziej tlumia. Chyba ze sie myle, pewny nie jestem (co do tych gestosci, wiem, ze robione byly amory :lol: )


A co sie dzieje? Poziomuje autko, ale po jezdzie na naszych drogach, zle sie robi:)?

Autor:  Stawros [ śr kwie 23, 2003 11:07 am ]
Tytuł: 

Stawiam na amortyzatory, ale że są drogie trzeba sprawdzić cały układ. Jak podają mądre księgi(Bogumił Kalinowski "Mercedes Benz-typ 123" tom2) sprawdzenie układu w warunkach domowych może ograniczyć się jedynie do oględzin szczelności, warto by odwiedzić jakiś serwis.A propo pompy, to przecież miałbyś też problem z serwem układu hamulcowego, więc wykluczyłbym ją.
Mam też ten sam problem w swojej beczce 240TD.

Autor:  _me: how_ [ śr kwie 23, 2003 11:36 am ]
Tytuł: 

Mam parkę używanych amortyzatorów do "T" i chętnie sprzedam. Przywiozłem je z Niemiec kilka lat temu, ale nie zdążyłem założyć, bo przesiadłem się z kombi.

Autor:  Ocet [ śr kwie 23, 2003 12:04 pm ]
Tytuł: 

Stawros pisze:
Stawiam na amortyzatory, ale że są drogie trzeba sprawdzić cały układ. Jak podają mądre księgi(Bogumił Kalinowski "Mercedes Benz-typ 123" tom2) sprawdzenie układu w warunkach domowych może ograniczyć się jedynie do oględzin szczelności, warto by odwiedzić jakiś serwis.A propo pompy, to przecież miałbyś też problem z serwem układu hamulcowego, więc wykluczyłbym ją.
Mam też ten sam problem w swojej beczce 240TD.


U mnie jest popmpa podcisnienia do hamulcow i centralnego i pompa nivo. One sa polaczone?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/