MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Jak sie chrzani to wszystko
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=23618
Strona 1 z 1

Autor:  ux [ sob lut 03, 2007 10:16 am ]
Tytuł: 

Witam,

Mam problem(y).

W jednym momencie pojawiły się problemy w kilku miejscach i coś czuję, że powód może być jeden. (nie ukrywam, że modlę sie o jedno tanie rozwiązanie, :) )

Problemy to:
- gaśnięcie po zapaleniu na benzynie - łagodny spadek obrotów - tylko przy zimnym silniku
- przeciąganie w ASB po kick-down'ie; czasem zbytnie, nagłe lub niespodziewane szarpnięcie, którego występuje w momentach w jakich do tej pory nie wyczuwałem zmiany biegu
- wczoraj zgłupiał mi wskażnik poziomy paliwa i nie działały kierunkowskazy (po ruszeniu problem znikł - raczej się ukrył, :((( )

Co zostało w tym temacie robione:
- sprawdzony został moduł kontrolujący pracę pompy - OK
- poziom oleju w ASB i kolor - (raczej) OK - zapach sprawdzę za 5 min.

Po ogrzaniu silnika pracuje na benzynie OK, jedynie ta ASB, :(((((.

POMOCY, bo dzisiaj nie zasnę. (a jak nawet, to z obawą, że jutro rano coś nowego nie zadziała lub zadziała "inaczej") <br>Dodano po 15 godzinach. 47 minutach.:<br> Mam dodatkowe pytanko:
Przy jakich prędkościach ASB zmienia Wam biegi.
W "Mieczysławie" ostatnia zmiana następuje teraz przy 100-105 km/h (wcześniej było 90 km/h). Czy ta zmiana nie wpłynie na ASB?

Autor:  Wojtyla [ wt lut 06, 2007 11:45 am ]
Tytuł: 

Witam
odepnij podciśnienie i je zaślep od modulatora i się przejedź zobacz czy jest różnica
pozdro

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/