MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jak sie chrzani to wszystko https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=23618 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ux [ sob lut 03, 2007 10:16 am ] |
Tytuł: | |
Witam, Mam problem(y). W jednym momencie pojawiły się problemy w kilku miejscach i coś czuję, że powód może być jeden. (nie ukrywam, że modlę sie o jedno tanie rozwiązanie, ![]() Problemy to: - gaśnięcie po zapaleniu na benzynie - łagodny spadek obrotów - tylko przy zimnym silniku - przeciąganie w ASB po kick-down'ie; czasem zbytnie, nagłe lub niespodziewane szarpnięcie, którego występuje w momentach w jakich do tej pory nie wyczuwałem zmiany biegu - wczoraj zgłupiał mi wskażnik poziomy paliwa i nie działały kierunkowskazy (po ruszeniu problem znikł - raczej się ukrył, ![]() Co zostało w tym temacie robione: - sprawdzony został moduł kontrolujący pracę pompy - OK - poziom oleju w ASB i kolor - (raczej) OK - zapach sprawdzę za 5 min. Po ogrzaniu silnika pracuje na benzynie OK, jedynie ta ASB, ![]() POMOCY, bo dzisiaj nie zasnę. (a jak nawet, to z obawą, że jutro rano coś nowego nie zadziała lub zadziała "inaczej") <br>Dodano po 15 godzinach. 47 minutach.:<br> Mam dodatkowe pytanko: Przy jakich prędkościach ASB zmienia Wam biegi. W "Mieczysławie" ostatnia zmiana następuje teraz przy 100-105 km/h (wcześniej było 90 km/h). Czy ta zmiana nie wpłynie na ASB? |
Autor: | Wojtyla [ wt lut 06, 2007 11:45 am ] |
Tytuł: | |
Witam odepnij podciśnienie i je zaślep od modulatora i się przejedź zobacz czy jest różnica pozdro |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |