MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Migają kontrolki. a dlaczego?
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=23564
Strona 1 z 1

Autor:  veedo [ wt sty 30, 2007 9:37 pm ]
Tytuł:  Migają kontrolki. a dlaczego?

Witam. Stało się tak jak przyszedł mrozik, odpalić pali ale tak na wolnych obrotach dziwnie zabłyśnie co pare-parenaście sekund lampka ładowania i hamulców, nawet jak się rozgrzeje to tak jest, ciut gazu dam i po problemie, alternator coś nie bardzo? a co mają do tego hamulce? w sumie to nie przeszkadza bo ogólnie wszystko sprawne ale żeby nie było że coś odpadnie po drodze do pracy...:)

Autor:  Elwood BLUES MOBIL [ wt sty 30, 2007 9:41 pm ]
Tytuł: 

Mi migały te dwie kontrolki gdy umierał regulator napięcia w alternatorze (nowy monark 37zł) po wymianie wszystko OK. Przepalało mi jeszcze wtedy żarówki w pozycyjnych z tyłu. Pozdrawiam
Ps. operację wymiany dokonałem pod supermarketem bo tam mi właśnie zdechło auto gdy padł regulator i nie ładował akumulatora, potrzebne narzędzia to śrubokręt płaski,

Autor:  dobrzan [ wt sty 30, 2007 9:46 pm ]
Tytuł: 

albo jak szczotki w regulatorze sie koncza, albo pierscienie slizgowe sie wytra albo jak jedna z faz sie upierniczy ale to wtedy swieci sie caly czas szczegolnie na wolnych:)

Autor:  ziulek [ śr sty 31, 2007 12:23 am ]
Tytuł: 

Ja tez mam podobny problem. Jak przyszła zima to w mojej 2.4 zaczeły czasami pulsowac swiatła i podswietlenie tablicy. Jak ciut pochodzi to wszystko wraca do normy. Gdyby było cos z ładowaniem to albo by mi sie kontrolka zapalila (przy zbyt niskim), albo by wszystko zaczeło mocniej świecic (przy zbyt wysokim). Może te typy po 30tce tak maja??

Autor:  Elwood BLUES MOBIL [ śr sty 31, 2007 9:17 am ]
Tytuł: 

ziulek pisze:
Ja tez mam podobny problem. Jak przyszła zima to w mojej 2.4 zaczeły czasami pulsowac swiatła i podswietlenie tablicy. Jak ciut pochodzi to wszystko wraca do normy. Gdyby było cos z ładowaniem to albo by mi sie kontrolka zapalila (przy zbyt niskim), albo by wszystko zaczeło mocniej świecic (przy zbyt wysokim). Może te typy po 30tce tak maja??


Gdy wymieniłem najpierw na używany regulator bo akurat miałem taki w zakładzie, a nie wiedziałem że już lata świetności miał za sobą i po prostu nie działał, to nic mi mocniej nie świeciło, wszystko było Ok, kontrolka ładowania nie świeciła się na włączonym silniku, więc wyglądało OK, zrobiłem 100km i auta już nie odpaliłem. Pozr

Autor:  veedo [ czw lut 01, 2007 7:28 am ]
Tytuł: 

śrubokręt mam to tylko jeszcze w regulator muszę się zaopatrzyć, albo wymienię od razu zobaczymy czy pomoże.



dzięki

Autor:  dobrzan [ czw lut 01, 2007 9:43 am ]
Tytuł: 

veedo pisze:
śrubokręt mam to tylko jeszcze w regulator muszę się zaopatrzyć, albo wymienię od razu zobaczymy czy pomorze


nie za bardzo widze logike w tym co napisales no ale to byc może przez to pomoRZe bo nie okresliles czy zachodnie czy srodkowe.. no ale w kazdym razie jak juz sie za to zabierasz to sobie najpierw wyjmij ten regulator i zobacz o co chodzi, a nie kupuj w ciemno i potem sprawdzaj bo sie okaze ze np nie masz pierscieni albo cos z uzwojeniami w lichtmaszynie nie halo

Autor:  veedo [ pt lut 02, 2007 12:04 am ]
Tytuł: 

Elwood BLUES MOBIL pisze:
Mi migały te dwie kontrolki gdy umierał regulator napięcia w alternatorze (nowy monark 37zł) po wymianie wszystko OK. Przepalało mi jeszcze wtedy żarówki w pozycyjnych z tyłu. Pozdrawiam
Ps. operację wymiany dokonałem pod supermarketem bo tam mi właśnie zdechło auto gdy padł regulator i nie ładował akumulatora, potrzebne narzędzia to śrubokręt płaski,

chciałem przez to powiedzieć czy kupić regulator napięcia i poczekać aż się zepsuje do końca czy od razu wymienić jeżeli to by było powodem usterki, nie chodziło mi żeby od razu regulator na używany wymienić, najpierw sprawdzę co nie halo

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/