MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 8:47 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lut 23, 2007 6:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
116 280SE, wtrysk ...
stał przez około 3 miesiące i teraz ma problem z odpaleniem
benzyna nówka, kręci kręci i nie chce odpalić ...
czy jest możliwe że układ się zapowietrzył?
Czy pompa paliwa ta z tyłu pod zbiornikiem powinna wydawać jakieś dźwięki?

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 23, 2007 6:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
misiak123 pisze:
Czy pompa paliwa ta z tyłu pod zbiornikiem powinna wydawać jakieś dźwięki?


powinna po przekreceniu stacyjki tak charakterystecznie bzyczec...
[oczko]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 23, 2007 7:46 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
aegm pisze:
powinna po przekreceniu stacyjki tak charakterystecznie bzyczec... [oczko]


Przez kilka sekund i przestać jeżeli osiagnie odpowiednie ciśnienie w układzie.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 23, 2007 10:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
no i d..pa blada nie zwróciłem uwagi wcześniej czy bzyka [zlosnikz] czy nie...
a gdyby odkręcić dwa przewody które są podłączone do rozdzielacza dwa grube gumowe węże, zgaduje że jeden to wąż doprawadzający paliwo :P a drugi? czy obydwa doprowadzają paliwo?
no i dobra gdyby odkręcić ten przewód lub dwa to po załączeniu stacyjki powinno się polać paliwko? jest to jakiś sposób na sprawdzenie?
czy lepiej zacząć od pompy?

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 23, 2007 10:43 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
misiak123 pisze:
no i d..pa blada nie zwróciłem uwagi wcześniej czy bzyka [zlosnikz] czy nie...
a gdyby odkręcić dwa przewody które są podłączone do rozdzielacza dwa grube gumowe węże, zgaduje że jeden to wąż doprawadzający paliwo :P a drugi? czy obydwa doprowadzają paliwo?
no i dobra gdyby odkręcić ten przewód lub dwa to po załączeniu stacyjki powinno się polać paliwko? jest to jakiś sposób na sprawdzenie?
czy lepiej zacząć od pompy?


Jeden to zasilanie a drugi to powrót, lepiej ich nie odkręcaj bo może mocno polecieć [zlosnik] Jeżeli chodzi o dźwięk pompy to jest na tyle charakterystyczny że w aucie go słychać.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 23, 2007 11:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
no to jedno wiem napewno, pompy słychać nie było, iskra jest wszystko jest tylko paliwa nie dostaje, no i wychodzi na to że pompa... tylko że do końca była sprawna jeszcze przed rozebraniem auta wszystko działało i auto było odpalane teraz nichuchu ... mogło się coś stać z pompą od stania?

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 1:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 20, 2006 10:18 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Radom
Przy okazji panowie wybaczcie że się włącze...Czy ktoś ma zdjęcie tego całego układu (mocowanie, układ, połączenie tych wszystkich przewodów), lub mógłby dla mnie zrobić takie zdjęcie??Ja to wszystko rozebrałem bo dwa przewody były pęknięte a reszta kompletnie do du...Kupiłem nowe no ale teraz nie wiem jak to wszystko szło, tymbardziej że jeszcze nie mam wszystkich i chyba dlatego nie moge sie połapać.Zróbcie kilka fotek jeśli możecie to mi bardzo pomoże.Wielkie dzięki!!!

Pozdrawiam!

_________________
W123 250 '76
BMW E3 2.8 '73


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 5:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
fotki mogę zrobić ale dopiero w poniedziałek...
co do pompy problem był jeden i bardzo fajny, jeden kabel byłprzerwany ...
działa jak talala

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 6:37 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
misiak123 pisze:
mogło się coś stać z pompą od stania

Miałem tez ten problem w Fordzie Explorerze, auto stało kilka miesięcy nie uzywane i pompa sie "zastała" i nie działała ;)

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 25, 2007 4:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
Witam
Sprawdź czy na przwodach dochodzi prąd do pompki tej właśnie od zbiornika,weź jakiś miernik i zobacz czy coś pokaże.Przewody znajdują się na zewnątrz auta dlatego mogły ulec uszkodzeniu,oberwaniu lu spadł któryś z nich,Pozdr

_________________
MB 123 200 D 79r.-dawca
MB 123 230TE 83r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 25, 2007 5:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
już prawie wszystko ok tzn pompa działa auto odpala. Ale ... po przekręceniu stacyjki słychać charakterystyczne bzyczenie ale nie przestaje bzyczeć i po kilku, kilkunastu sekundach już trochę ciężko odpalić auto tj by go zalewało ... co to może być

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 25, 2007 5:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
misiak123 pisze:
Ale ... po przekręceniu stacyjki słychać charakterystyczne bzyczenie ale nie przestaje bzyczeć i po kilku, kilkunastu sekundach już trochę ciężko odpalić auto tj by go zalewało ... co to może być


Stawiam na klapę w gardzieli, jeżeli gdziekolwiek na obwodzie klapa dotyka gardzieli to pompa się nie rozłączy i będzi Ci się lało (zalewało) paliwo do miski [szalone] Grzebałeś cos przy klapie? Musi być zcentrowana idealnie i nie dotykać gardzieli na obwodzie.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 26, 2007 12:04 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
georem pisze:
Grzebałeś cos przy klapie?

może być kidyś ją odkręcałem ... postaram się to ustawić jak trzeba, jest może na to jakiś system?

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 26, 2007 12:08 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
misiak123 pisze:
może być kidyś ją odkręcałem ... postaram się to ustawić jak trzeba, jest może na to jakiś system?


System - musi być IDEALNIE.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 26, 2007 6:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
chodziło mi o system żeby idealnie to ustawić, jutro będe walczył... dzisiaj znaczy <br>Dodano po 17 godzinach. 7 minutach.:<br> troche powalczyłem i ustawiłem idelnie (udało się), teraz pytanie:
dalej pompa chodzi cały czas, jakaś inna przyczyna tego może być?

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl