MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Czy mam prawidłowe informacje (tzw. podstawowy test Beczki)? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2301 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Peter [ pn kwie 14, 2003 11:16 pm ] |
Tytuł: | Czy mam prawidłowe informacje (tzw. podstawowy test Beczki)? |
Ponieważ koledze Mroziowi opadła szczęka, kiedy mu opisałem, co za chwilę przeczytacie, postanowiłem przedłożyć sprawę Szanownemu Gremium. Otóż otrzymałem informację, że pierwszy, przedwstępny ![]() 1. Bucha ledwo-ledwo lub w ogóle nie - silnik w super kondycji, 2. Bucha średnio ![]() ![]() 3. Bucha mocno i plwa olejem - naprawa główna na horyzoncie. Dwie kolejne Beczki, które oglądałem, przeszły test w miarę pomyślnie. Kolega Mroziu natomiast (razem z Trotylem zresztą ![]() ![]() Do rzeczy, czyli pytania: Czy mam prawidłową informację dot. takiego testu? Pytam, ponieważ Mroziowa Misia jest 21kkm po remoncie. pzdr, |
Autor: | mroziu [ pn kwie 14, 2003 11:30 pm ] |
Tytuł: | |
Podpisuje sie pod powyższym - jak tak to zastrzele mecha, który robił remont [aktualnie i tak mam juz inneg ![]() |
Autor: | laudan [ wt kwie 15, 2003 12:09 am ] |
Tytuł: | Re: Czy mam prawidłowe informacje (tzw. podstawowy test Becz |
Peter pisze: Ponieważ koledze Mroziowi opadła szczęka, kiedy mu opisałem, co za chwilę przeczytacie, postanowiłem przedłożyć sprawę Szanownemu Gremium.
Otóż otrzymałem informację, że pierwszy, przedwstępny ![]() 1. Bucha ledwo-ledwo lub w ogóle nie - silnik w super kondycji, 2. Bucha średnio ![]() ![]() 3. Bucha mocno i plwa olejem - naprawa główna na horyzoncie. Dwie kolejne Beczki, które oglądałem, przeszły test w miarę pomyślnie. Kolega Mroziu natomiast (razem z Trotylem zresztą ![]() ![]() Do rzeczy, czyli pytania: Czy mam prawidłową informację dot. takiego testu? Pytam, ponieważ Mroziowa Misia jest 21kkm po remoncie. pzdr, Co to tego testu to jeden z kolejnych mitow w stylu, ze cisnienie oleju na byc caly czas na max. Gdyby bylo to tak proste to po co mierzyc cisnienie i tak dalej:) Najbardziej mi sie podoba tekst w ogloszeniach w stylu silnik ma 0 przedmuchow i mozna polozyc kartke papieru, a jej nie zdmuchnie. Zobacz, ze roznie bedzie sie "buchac" i "pluwac" przy zimnym i rozgrzanym oleju, a takze przy jego stanie bliskim max lub min. a przedewszystkim draznosci odpowietrzenia. Jedyny miarodajny test to pomiar cisnienia oleju. http://macmerc.netium.com.pl/naprawa/na ... wietrzanie |
Autor: | mroziu [ wt kwie 15, 2003 12:34 am ] |
Tytuł: | |
Jak mój wujek sprzedawał beczke to wlał taki gęsty olej, że na rozgrzanym silniku był extra gęsty. Powiedział , że wlał pod sprzedaż, bo już kiepsko było z silnikiem. Dzisiaj masz jeszcze tysiąc różnych dodatków zgeszczających i "uszczelniających" silnik ![]() ![]() ![]() Stąd moje zdziwienie na "test korka beczki", bo jak ktoś chce sprzedać a o tym wie to można to łatwo oszukać.. A chlupnie olejem zawsze - chyba, że go nie ma... Musisz to Peter wziąć pod uwagę, że autka z reguły są ustawione pod sprzedaż [np. po godzinie po kupnie juz musisz popmowac koła, a w kilka godzin później ładować akumulator - nie takie skrajne przypadki]. Manometr w ręke i musisz mierzyć ciśnienie - jak Ci pozwolą sprzedający ![]() PS - jestem ciekawy innych opinii, bo przyznam szczerze, że "test" mnie zaintrygował - moja beczka pluje ![]() |
Autor: | laudan [ wt kwie 15, 2003 12:42 am ] |
Tytuł: | |
mroziu pisze: PS - jestem ciekawy innych opinii, bo przyznam szczerze, że "test" mnie zaintrygował - moja beczka pluje ![]() Upusc jej troche oleju ![]() |
Autor: | Peter [ wt kwie 15, 2003 12:52 am ] |
Tytuł: | |
Mroziu, odpiąłeś się od Kulika? ![]() |
Autor: | Neil [ wt kwie 15, 2003 10:10 am ] |
Tytuł: | |
laudan pisze: mroziu pisze: PS - jestem ciekawy innych opinii, bo przyznam szczerze, że "test" mnie zaintrygował - moja beczka pluje ![]() Upusc jej troche oleju ![]() proponuję wylać cały ![]() ![]() pozdrawiam ![]() |
Autor: | Pszczola [ wt kwie 15, 2003 1:47 pm ] |
Tytuł: | |
Pamietasz jak mnie prosiłes o to zebym ci sprawdzil ta 300 w Zduni ??? tez taki test przeprowadzilem ( z qmplem ) i stan byl ten srodkowy ( no trosze dmuchało to moze pomiedzy 2a 3 ) a test jest jak najbardziej dobra forma sprawdzenia solnika[/list] |
Autor: | mroziu [ wt kwie 15, 2003 3:55 pm ] |
Tytuł: | |
Peter pisze: Mroziu, odpiąłeś się od Kulika?
![]() No właśnie do niego się przypiąłem ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mroziu [ wt kwie 15, 2003 3:57 pm ] |
Tytuł: | |
Zresztą dzisiaj u niego byłem w związku z aferą "bulgotową" w moim silniku. Pytałem o ten "test" - powiedział, że nie ma siły żeby nie kapło, po to jest ten krociec od pokrywy, żeby odpowadzac nim cisnienie - przedmuchy zawsze są, nawet w nowym silniku i jest to normalne. "Jak nie prysnie to znaczy, ze nie zyje ![]() ![]() |
Autor: | Peter [ wt kwie 15, 2003 5:27 pm ] |
Tytuł: | |
No i właśnie o tym mniendzy innemi ![]() Z drugiej mani (od Was, hehe) mam z deka inne informacje. A ja się, kurde, nie znam! I co? ![]() Jak już kupię i będzie się sypał, będzie na Was Ściskam wszystkich w pasie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |