MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jak sprawdzic ilośc i stna oleju w tylnym moście https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=22978 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | arek115w [ śr sty 03, 2007 1:31 pm ] |
Tytuł: | Jak sprawdzic ilośc i stna oleju w tylnym moście |
Witam mam pyt. ja sprawdzic ilość oleju w tylnym moście nie wiem jak do tego się zbrać i jakiej klasy powinien być zalany. Wyje jak jasna chl. moze to cos pomoże jesli wymienie olej. |
Autor: | harrier [ śr sty 03, 2007 2:10 pm ] |
Tytuł: | |
Zdaje się, że tu masz odpowiedź: http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... 0812#51092 Pozdrawiam, |
Autor: | ixes [ śr sty 03, 2007 2:13 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Ostatnio wymienialem u siebie i porobilem sporo zdjęć. Moj most wyl między 80-95. Zdecydowalem się zlać stary olej - wyglądal masakrycznie mam zdjęcia (byl baaardzo bunatny) po tym co zobaczylem zalalem go chwilowo hipolem 80w-90 (9zl). Radza tak zrobic jak wyleci brązowy kisiel zeby przeplukać most tak z 100-200km. Wlaśnie jestem na tym etapie most wyje teraz między 90-100 czyli wyżej i w mniejszym zakresie i trochę ciszej. W przyszlym tygodniu zaleję go castrolem sae90. Postaram się zamieścić caly proces ze zdjęciam gdzieś na forum. pozdrawiam Ixes |
Autor: | arek115w [ śr sty 03, 2007 3:28 pm ] |
Tytuł: | |
Ok jesli to nie tsnowi probl. Ixes prosiłbym foty na email arek.ronin@wp.pl Bede wdzięczny za opis całego procesu wymiany oleju Pozdro |
Autor: | kocur [ śr sty 03, 2007 3:48 pm ] |
Tytuł: | |
Nic skomplikowanego. Trzeba mieć dostęp do spodu oczywiście, oraz klucz hex (imbus) rozmiar 14 oraz dodatkowe narzędzie do wytwarzania wektora. Radzę najpierw odkręcać korek górny, wlewowy, bo jeśli odkręcisz dół i spucisz olej, a ni dudu nie uda się ruszyć góry, to będzie problem. (Do skrzyni ten sam zestaw narzędzi i ta sama rada.) Oleju ma być do poziomu górnego wlewu. Tylko że wg licznych i sprawdzonych doświadczeń (łącznie ze mną) żadna zmiana oleju nie pomaga na wycie. ![]() ![]() Oczywiście niech Cię nie zmyli dyskusja w podanym przez Harriera wątku - do przekładni hipoidalnej wyłącznie dedykowany olej, żaden tam ATF. Natomiast starej skrzyni wymiana oleju (tu ATF) powinna zrobić dobrze, bo potrafi tam już być niezły kit, albo zgoła nic. Powodzenia, Przemuś |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |