MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

250 gaznik
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=22807
Strona 1 z 1

Autor:  drwalu [ ndz gru 24, 2006 8:02 pm ]
Tytuł:  250 gaznik

mm maly problem,

kupilem w123 250 na automacie i czasami ma takie zawiasy ze jak dodaje gazu to gasnie, trzeba go na automacie troche rozkrecic i jak sie jakby pompuje gaz to zaczyna jechac, pali oka, i wszystko git. jakies sugestie??



oczywiscie swiece, kable bede wymienial na dniach, bo auto super swieze. moze to zlatwi sprawe??

a jak juz ma jechac normalnie to idzie jak wsciekly i jest oka.

moze to byc tez gaznik do czyszczenia??

co o tym sadzicie??


i tak powyzsze rzeczy zrobie ale od czego zaczac :P

Autor:  And [ pn gru 25, 2006 4:19 pm ]
Tytuł: 

Może palec rozdzielacza. Miałem podobny problem i wymiana pomogła

Autor:  Wojtyla [ śr gru 27, 2006 2:02 pm ]
Tytuł: 

Witam
And pisze:
Może palec rozdzielacza

i/lub do sprawdzenia podciśnieniowy wyprzedzacz zapłonu
pozdro

Autor:  drwalu [ śr gru 27, 2006 2:41 pm ]
Tytuł: 

Wojtyla pisze:
podciśnieniowy wyprzedzacz zapłonu


ze tak spytam, gdzie go szukac bo pierwszy raz w zyciu mam 2.5b :) ?


kable, palec, swiece, kopulka filtr powietrza juz dzisiaj bedza bo zamowilem.

Autor:  Wojtyla [ czw gru 28, 2006 1:09 pm ]
Tytuł: 

Witam
drwalu pisze:
ze tak spytam, gdzie go szukac

przy aparacie zapłonowym(wężyk) [oczko]
pozdro

Autor:  arnie [ pt lut 23, 2007 12:13 am ]
Tytuł:  Re: 250 gaznik

drwalu pisze:
mm maly problem,

kupilem w123 250 na automacie i czasami ma takie zawiasy ze jak dodaje gazu to gasnie, trzeba go na automacie troche rozkrecic i jak sie jakby pompuje gaz to zaczyna jechac, pali oka, i wszystko git. jakies sugestie??



oczywiscie swiece, kable bede wymienial na dniach, bo auto super swieze. moze to zlatwi sprawe??

a jak juz ma jechac normalnie to idzie jak wsciekly i jest oka.

moze to byc tez gaznik do czyszczenia??

co o tym sadzicie??


i tak powyzsze rzeczy zrobie ale od czego zaczac :P



Myśle ze popierwsze musisz ustawić zapłon, zmierzyć rezystancje kabli i palca.
Po drugie sprawdzić czy masz dobrze ustawiony gaźnik, powinien trzymać 850 o/m.

Mozesz mieć też za bogata mieszanke...

Pozdrawiam,

Autor:  drwalu [ śr mar 14, 2007 8:08 am ]
Tytuł: 

wracajac do tematu dla potomnych nieprzytomnych :P

250 - wymienilem uszczelki w gazniku, regulacja mieszanki i zaczal elegancko chodzic

i dalej

280 - szukalem chyba przez tydzien czemu mam obroty 1300/min na zamknietych przepustnicach, gaznik wyjmowalem i czyscilem chyba 5 razy, wkoncu okazalo sie ze na laczeniu kolektora ssacego ( odpowietrzenie ) do glowicy ( odpowierzenie ) gumowa rurka ze starosci juz nie byla gumowa i byla rozerwana na pol, zatykajac rozerwanie palcem obroty spadaly :D

ogolnie solex 4a1 dobrze smiga, troche sa paliwozerne, przyswajaja gaz, mozna je latwo naprawiac, ale trzeba pamietac ze wystepuja rozne solexy 4a1 w bmw byly inne, w mb sa inne i w roznych wersjach mb tez roznia sie pirdolami, np elektrozawory na 1 lub 2 piny ( + , - / + ) i inne drobne pierdoly ( np regulacja wolnych obrotow na zimnym silniku ) itd itp ;)

Autor:  Kubitus [ śr mar 14, 2007 9:50 am ]
Tytuł: 

hmm, pochwal sie prosze ile takie 250 wciaga? miesci sie chociaz w katalogowych 16 litrach benzyny ? [zlosnik]

Autor:  drwalu [ śr mar 14, 2007 9:53 am ]
Tytuł: 

250 miesci sie w 20l ;) ale w 16 sie nie miesci :) katalogowo jest 16.6l/100
mam gaz ale nie jezdze na gazie wiec nie pochwale sie ile gazu bierze :D

podobnie 280.

Autor:  Kubitus [ śr mar 14, 2007 9:55 am ]
Tytuł: 

tak tez myslalem ze marnie z jego ekonomią.

dzieki!

Autor:  Cem [ śr mar 14, 2007 2:22 pm ]
Tytuł: 

drwalu pisze:
250 miesci sie w 20l ;) ale w 16 sie nie miesci :) katalogowo jest 16.6l/100
mam gaz ale nie jezdze na gazie wiec nie pochwale sie ile gazu bierze :D

podobnie 280.


E tam, 20 wychodzi przy bardzo ostrej jeździe.

Autor:  drwalu [ czw mar 15, 2007 12:25 am ]
Tytuł: 

Obrazek


ciekawe czy dalo by sie je podlaczyc para na zasilanie, kolektor przerobic, patelnia z 2,8 jest duza.

hmmmm, spoko bajka ;)

a tak wogole meczylem sie zemy w 110 zejsc z obrotami, 2 dni to twalo, wymieniona guma, okay, dalej troche kaszanka jednak, pote przypomnialem sobie ze zaplon byl yprzedzony do ustawien gaznika bez ssania wiec troche cofnalem poregulowalem, 800 obrotow, wkreca sie ladnie, pali na cieplym z miejsca idealnie, zobaczymy jutro rano :D :P

Autor:  greg [ ndz kwie 15, 2007 7:57 am ]
Tytuł: 

Witam,

Jak ustawić zapłon?

Wczoraj zdjąłem mikser gazu, żeby podawać więcej powietrza bo chciałem pojeździć trochę tylko na benzynie.

Chciałem również przekręcić odrobinę zapłon, żeby chodził płynnie na benzynie. Wczesniej był ustawiony do gazu i na etylinie trochę się dławił przy szybszym naciśnięciu pedału.

Próbowałem różnych ustawień, ale nie mogę znaleść tego właściwego.

Drwalu: Jaki kupiłeś palec i kopułkę? Też będę musiał je wymienić. Opłaca się kupić "włoszczyznę"?

Pozdrawiam,
greg

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/