Witam !
Mam dosc intrygujacy temat mianowicie jakis czas temu wymienialem w skrzyni (automat) olej i filterek. Po wyjechaniu z warsztatu doznalem szoku gdyz zanim nastapila zmiana z 2 na 3 na liczniku bylo prawie 60km/h natomiast przerzucenie na 4 nastepowalo okolo 80km/h !!! - Jednoczesnie auto dostalo takiego kopa ze w zyciu nie spodziewalem sie ze beczka w dieslu moze tak przyspieszac !!!. Po chwili zachwytu poszedlem po rozum do glowy i skierowalem sie z powrotem do warsztatu gdyz doszedlem do wniosku ze jak zostawie tak jak jest to silnik dlugo nie pozyje (w koncu to wolnossacy sprzet a obroty na ucho siegaly spokojnie 4tys.) - okazalo sie ze chlopaki zakladaja oslone filtra zle podpieli cieglo ktore sie obok znajduje - sa tam dwa miejsca w ktore mozna je wpiac i wpieli nie w to w ktorym bylo poprzednio. Po zmianie miejsca wpiecia wszystko wrocilo do normy czyli 4 wchodzi przy 60km/h ale jednoczesnie smaczek po porzednich osiagal pozostal - czy ktos ma informacje czemu ma sluzyc to cieglo i dlaczego sa tam dwie mozliwosci wpiecia powodujace drastyczne zmiany osiagow auta ?? <br>
Dodano po 2 godzinach. 37 minutach.:<br> Nikt nie ma pomyslu ??
