MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

tłumik końcowy
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=22410
Strona 1 z 1

Autor:  ixes [ pt gru 01, 2006 6:57 pm ]
Tytuł:  tłumik końcowy

Witam

Dostał mi się taki tłumik końcowy czy z niego moża odczytać:
Firmę, datę produkcji i dokładny model do jakiego jest przeznaczony ??

Obrazek


pozdrawiam
Ixes

Autor:  _me: how_ [ pt gru 01, 2006 8:32 pm ]
Tytuł:  Re: tłumik końcowy

ixes pisze:
Witam

Dostał mi się taki tłumik końcowy czy z niego moża odczytać:
Firmę, datę produkcji i dokładny model do jakiego jest przeznaczony ??
Ixes


Bardzo ładny oryginał. Zdarzały się przypadki na tym forum, że ludzie zwalali po 20 latach pierwszy wydech, więc ten z '91 jest prawie nowy. [oczko]

Masz datę prod., nr części (a więc i model), kto go zrobił - logo producenta, dla kogo - * MB oraz datę prod.

I nie drap tej farby! Tak ma być. [oczko]

Autor:  ixes [ pt gru 01, 2006 8:38 pm ]
Tytuł: 

po numerze części szukałem jednak nie mogę znaleźć - chyba nie siedział w beczce :-? ale numer zaczyna sie od 123 co na to wskazuje. Jak ktoś znajdzie to fajnie (tak z czystej ciekawości). Mam jeszcze pytanie czy to normalne że rdza już wyszła na spawach rur do tłumika ? I czy noramlne jest też że jak nim począsnę to coś tam sie rusza - jak piasek ??

p.s
farby nie skrobię tak już było - tylko wypolerowałem końcówkę [zlosnik]

Autor:  _me: how_ [ pt gru 01, 2006 8:48 pm ]
Tytuł: 

Wydech dużo poważniej niż to co widzimy na zewnątrz koroduje od środka, więc to jego kawałki przesypujesz potrząsając garnkiem.

To, że rdzewieją łączenia rur, to także całkiem normalne. Tempo procesu zależy oczywiście od jakości, a ta od ceny. Wydech rzemieślniczy, nie dość, że potrafi zmulić silnik, to po jednej zimie jest już całkiem rudy, ale tak jak napisałem wyżej, nie jest ważne jakiego jest koloru, a to czy jest sztywny.

W jaki sposób szukasz nr części?

Autor:  ixes [ pt gru 01, 2006 9:01 pm ]
Tytuł: 

Jak szukam - hehe jadę po kolei w EPC każdą beczke i w exhaust system i później w exhaust system on diesel vehicles ctrl+f i szukam tego nr.

pewnie to jakiś okrężny sposób , może wiesz jak to "normalnie" znaleźć ??

Autor:  ixes [ sob gru 02, 2006 3:56 pm ]
Tytuł: 

Dzisiaj już zamontowany [zlosnik]

było trochę roboty bo ktoś kto go zdejmowł poprostu odciął go z kawałkiem końca rury tłumika środkowego :-? . Przez to musiałem wyjąć z niego pierścień [szalone] . Założyłem go na klej do tłumików wcisnąłem obejmę i odpaliłem.... pięknie buczy w środku prawie nic nie słychać nawet syczenie dziurawej uszczelki pod głowicą się zmniejszyło :lol: i nie robi plam na kostce brukowej po odpaleniu i butowaniu ;) . Jednak widzę że łączenie nie jest do końca szczelne czy uszczelni się ono po jakiejś trasie i rozgrzaniu tłumika czy może go trochę rozgrzać palnikiem bo sam dalej już nie chce wejść za nic :-?


pozdrawiam
Ixes

Autor:  _me: how_ [ sob gru 02, 2006 9:10 pm ]
Tytuł: 

ixes pisze:
Jak szukam - hehe jadę po kolei w EPC każdą beczke i w exhaust system i później w exhaust system on diesel vehicles ctrl+f i szukam tego nr.

pewnie to jakiś okrężny sposób , może wiesz jak to "normalnie" znaleźć ??



W porządnym EPC musi być jakaś wyszukiwarka, ale nie wiem, bo nie mam. Facet w ASO jak dostaje numer, to od razu pyta czy o to chodzi.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/