MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
pompa paliwa https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=22346 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | peterchen [ wt lis 28, 2006 10:27 pm ] |
Tytuł: | pompa paliwa |
Witam!właśnie zakupiłem swoją upragnioną 116, niesty nie chodzi na paliwie tylko na LPG, dzis wyjołem pompe paliwa i okazało sie ze nie działa. wiec mam pytanko: od czego pasuje pompa??ile moze kosztowac??jak sprawdzic czy jest prąd na tych przwodach co idą do pompy??z góry dziex!pozdr |
Autor: | MarcinL [ śr lis 29, 2006 1:22 am ] |
Tytuł: | |
prąd na kablach najlepiej chyba sprawdzić miernikiem ... a pompe widziałem jakiś czas temu na allegro pasującą poza wieloma modelami MB również do w116 ale nie wiem do jakiego silnika ... a pasować będzie pewnie od w123 280 ![]() aaa i ktoś na tym forum pisał coś o regeneracji pompy paliwa i sobie chwiaił ... szukaj a znajdziesz ... |
Autor: | hruścik [ śr lis 29, 2006 7:51 am ] |
Tytuł: | |
Mam trzy pompy.Dwie z całym tym majdanem dodatkowym.Nic tylko wsadzać i odpalać .Tylko czy od tej jazdy bez paliwka nie poleciała cała reszta tj.przewody i wtryski.U mnie we wnętrzu przewodów był taki syf ,że jak odpaliłem silnik to pochodził chwilę, dławił się i gasł.A wtrysk rozruszały się przy długiej trasie. |
Autor: | peterchen [ śr lis 29, 2006 9:11 am ] |
Tytuł: | |
wiecie nie wiem czy cos jeszcze nie poszło dopiero kupiłem auto, zaczołem od pompy, jak masz trzy pompy to jaka jest cena??bo jak atrakcyjna to z chęcią bym nabył.a co do proądu to wiem ze miernikiem sie spr, ale jak włącze zapłon to nie ma prądu (nawet jak kręce rozrusznikiem).pozdr. P.S. mozecie mi przesłać schemat bezpieczników?? |
Autor: | MarekW116 [ śr lis 29, 2006 9:28 am ] |
Tytuł: | |
Witam Moim zdaniem prąd na pompie jest po włączeniu zapłonu i po naciśnięciu klapy spiętrzającej przepływomierza powietrza. Pozdro |
Autor: | erio [ śr lis 29, 2006 9:34 am ] |
Tytuł: | |
to ja pisalem o ozywianiu pomp ... z chęcią przyjmę wszystkie martwe pompy paliwa ![]() ![]() |
Autor: | peterchen [ śr lis 29, 2006 11:38 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: to ja pisalem o ozywianiu pomp ... z chęcią przyjmę wszystkie martwe pompy paliwa wlasciciel moze ją otrzynac spowrotemm za jakies xx zl ... jescze to przemysle ... PS> daje gwarancje na pompy ktore naprawie 300,000km co wy na to , gwarancja tylko dla tych co dadzą stare pompy
Spoko ale xx zł to....bo by mi pasowało, tylko czy te pompy regenerowane długo wytrzymują??ponoc szybko sie zacieraja?? |
Autor: | TReneR [ śr lis 29, 2006 12:39 pm ] |
Tytuł: | |
erio pisze: to ja pisalem o ozywianiu pomp ... z chęcią przyjmę wszystkie martwe pompy paliwa
![]() ![]() Czy pompy do W124 tez wchodza w gre? |
Autor: | dobrzan [ śr lis 29, 2006 12:55 pm ] |
Tytuł: | |
Marek Barczyk pisze: Witam Moim zdaniem prąd na pompie jest po włączeniu zapłonu i po naciśnięciu klapy spiętrzającej przepływomierza powietrza. Pozdro
a co ma wspolnego klapa spietrzjaca z napieciem podawanym na pompe skoro od tego jest przekaznik ?? |
Autor: | Mitu [ pt gru 01, 2006 1:15 am ] |
Tytuł: | |
Generalnie wszystkie te pompy są do siebie podobne. Sprawdź sobie parametry pompy na stronie Boscha i jak Ci się nie uda kupić takiej jak potrzebujesz to dopasuj podobną od innego auta. Wydaje mi się, że najistotniejsze jest ciśnienie. Jak Ojcu padła pompa w W 123 230 TE i nie mogliśmy znaleźć nowej w rozsądnych pieniądzach to wtedy mnie oświeciło, że mam w garażu nową pompę do jakiegoś Forda. Sprawdziłem na stronie Boscha parametry i okazało się, że obie pompy są prawie identyczne i mimo że prawie robi różnicę to w tym przypadku na tyle niewielką, że od kilku miesięcy T Ojca hula bez problemów. Masz K-jeta czy D-jeta? Nie wiem czy nie było różnic w ciśnieniu ![]() PS. Wskazane byłoby zmienić filtr paliwa przy zmianie pompy. Powodzenia. |
Autor: | erio [ pt gru 01, 2006 6:54 am ] |
Tytuł: | |
Piszcie na prv to podam wam adres pod ktory macie wyslac pompy ... jak pierwsza rozłożę to zobaczycie jaki to jest smieszny echanizm ... w tych pompach zazwyczaj nie koncza sie szczotki, tylko pompa zmarowana paliwem, jest tez zanieczyszczana rdzą ze zbiornika, i jak długo lezy, lub ma spory przebieg, to tej rdzy osadza sie tak dlugo ze pompa przestaje pracowac, blokuje sie ... ja ją rozbieram, czyszcze i skladam, zaciskam i powinna dzialac ... roboty z tym jest ,wiec za darmo nie bede robił, ale pobawic sie moge ![]() |
Autor: | peterchen [ sob gru 02, 2006 8:38 pm ] |
Tytuł: | |
dzieki za odp, ale rozebrałem sam pompe, przeciściłem i DZIAŁA!!! ![]() |
Autor: | erio [ ndz gru 03, 2006 7:01 am ] |
Tytuł: | |
gratuluje .. ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |