MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

pompa paliwa
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=22346
Strona 1 z 1

Autor:  peterchen [ wt lis 28, 2006 10:27 pm ]
Tytuł:  pompa paliwa

Witam!właśnie zakupiłem swoją upragnioną 116, niesty nie chodzi na paliwie tylko na LPG, dzis wyjołem pompe paliwa i okazało sie ze nie działa. wiec mam pytanko: od czego pasuje pompa??ile moze kosztowac??jak sprawdzic czy jest prąd na tych przwodach co idą do pompy??z góry dziex!pozdr

Autor:  MarcinL [ śr lis 29, 2006 1:22 am ]
Tytuł: 

prąd na kablach najlepiej chyba sprawdzić miernikiem ...
a pompe widziałem jakiś czas temu na allegro pasującą poza wieloma modelami MB również do w116 ale nie wiem do jakiego silnika ... a pasować będzie pewnie od w123 280 [oczko]

aaa i ktoś na tym forum pisał coś o regeneracji pompy paliwa i sobie chwiaił ... szukaj a znajdziesz ...

Autor:  hruścik [ śr lis 29, 2006 7:51 am ]
Tytuł: 

Mam trzy pompy.Dwie z całym tym majdanem dodatkowym.Nic tylko wsadzać i odpalać .Tylko czy od tej jazdy bez paliwka nie poleciała cała reszta tj.przewody i wtryski.U mnie we wnętrzu przewodów był taki syf ,że jak odpaliłem silnik to pochodził chwilę, dławił się i gasł.A wtrysk rozruszały się przy długiej trasie.

Autor:  peterchen [ śr lis 29, 2006 9:11 am ]
Tytuł: 

wiecie nie wiem czy cos jeszcze nie poszło dopiero kupiłem auto, zaczołem od pompy, jak masz trzy pompy to jaka jest cena??bo jak atrakcyjna to z chęcią bym nabył.a co do proądu to wiem ze miernikiem sie spr, ale jak włącze zapłon to nie ma prądu (nawet jak kręce rozrusznikiem).pozdr. P.S. mozecie mi przesłać schemat bezpieczników??

Autor:  MarekW116 [ śr lis 29, 2006 9:28 am ]
Tytuł: 

Witam Moim zdaniem prąd na pompie jest po włączeniu zapłonu i po naciśnięciu klapy spiętrzającej przepływomierza powietrza. Pozdro

Autor:  erio [ śr lis 29, 2006 9:34 am ]
Tytuł: 

to ja pisalem o ozywianiu pomp ... z chęcią przyjmę wszystkie martwe pompy paliwa ;) wlasciciel moze ją otrzynac spowrotemm za jakies xx zl ... jescze to przemysle ... PS> daje gwarancje na pompy ktore naprawie 300,000km ;) co wy na to , gwarancja tylko dla tych co dadzą stare pompy

Autor:  peterchen [ śr lis 29, 2006 11:38 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
to ja pisalem o ozywianiu pomp ... z chęcią przyjmę wszystkie martwe pompy paliwa wlasciciel moze ją otrzynac spowrotemm za jakies xx zl ... jescze to przemysle ... PS> daje gwarancje na pompy ktore naprawie 300,000km co wy na to , gwarancja tylko dla tych co dadzą stare pompy

Spoko ale xx zł to....bo by mi pasowało, tylko czy te pompy regenerowane długo wytrzymują??ponoc szybko sie zacieraja??

Autor:  TReneR [ śr lis 29, 2006 12:39 pm ]
Tytuł: 

erio pisze:
to ja pisalem o ozywianiu pomp ... z chęcią przyjmę wszystkie martwe pompy paliwa ;) wlasciciel moze ją otrzynac spowrotemm za jakies xx zl ... jescze to przemysle ... PS> daje gwarancje na pompy ktore naprawie 300,000km ;) co wy na to , gwarancja tylko dla tych co dadzą stare pompy


Czy pompy do W124 tez wchodza w gre?

Autor:  dobrzan [ śr lis 29, 2006 12:55 pm ]
Tytuł: 

Marek Barczyk pisze:
Witam Moim zdaniem prąd na pompie jest po włączeniu zapłonu i po naciśnięciu klapy spiętrzającej przepływomierza powietrza. Pozdro


a co ma wspolnego klapa spietrzjaca z napieciem podawanym na pompe skoro od tego jest przekaznik ??

Autor:  Mitu [ pt gru 01, 2006 1:15 am ]
Tytuł: 

Generalnie wszystkie te pompy są do siebie podobne. Sprawdź sobie parametry pompy na stronie Boscha i jak Ci się nie uda kupić takiej jak potrzebujesz to dopasuj podobną od innego auta. Wydaje mi się, że najistotniejsze jest ciśnienie. Jak Ojcu padła pompa w W 123 230 TE i nie mogliśmy znaleźć nowej w rozsądnych pieniądzach to wtedy mnie oświeciło, że mam w garażu nową pompę do jakiegoś Forda. Sprawdziłem na stronie Boscha parametry i okazało się, że obie pompy są prawie identyczne i mimo że prawie robi różnicę to w tym przypadku na tyle niewielką, że od kilku miesięcy T Ojca hula bez problemów.

Masz K-jeta czy D-jeta? Nie wiem czy nie było różnic w ciśnieniu :-? . To tak na wypadek jakby Cię naszło na podmianki I - II seria.

PS. Wskazane byłoby zmienić filtr paliwa przy zmianie pompy.

Powodzenia.

Autor:  erio [ pt gru 01, 2006 6:54 am ]
Tytuł: 

Piszcie na prv to podam wam adres pod ktory macie wyslac pompy ... jak pierwsza rozłożę to zobaczycie jaki to jest smieszny echanizm ... w tych pompach zazwyczaj nie koncza sie szczotki, tylko pompa zmarowana paliwem, jest tez zanieczyszczana rdzą ze zbiornika, i jak długo lezy, lub ma spory przebieg, to tej rdzy osadza sie tak dlugo ze pompa przestaje pracowac, blokuje sie ... ja ją rozbieram, czyszcze i skladam, zaciskam i powinna dzialac ... roboty z tym jest ,wiec za darmo nie bede robił, ale pobawic sie moge ;) <br>Dodano po 33 sekundach.:<br> trenet, od 124 tez wchodza w gre

Autor:  peterchen [ sob gru 02, 2006 8:38 pm ]
Tytuł: 

dzieki za odp, ale rozebrałem sam pompe, przeciściłem i DZIAŁA!!! :)

Autor:  erio [ ndz gru 03, 2006 7:01 am ]
Tytuł: 

gratuluje .. :lol:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/