MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Kod tapicerki / wypasu
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=22336
Strona 1 z 1

Autor:  Kubitus [ wt lis 28, 2006 4:51 pm ]
Tytuł:  Kod tapicerki / wypasu

Koledzy,

Cóż moge się dowiedzieć po tej tabliczce?

poza tym iż ma 3 kody wyposażenia (radio,szyber,pasy)....gdzie zapisany jest oryginalny kolor ? oryginalna tapicerka?

Obrazek

no i co to za ikonka na zdjęciu poniżej ??

Obrazek

Pozdrawiam

Autor:  kubol [ wt lis 28, 2006 6:10 pm ]
Tytuł: 

Wg. mnie 737G to lakier, ale biały kolor [zlosnik] [zlosnik]
Tapicerki mi brakuje?

116 020 10 to juz se poszukaj [zlosnikz] silnik, kiera, krzynka [zlosnikz]

Autor:  chymon [ wt lis 28, 2006 6:11 pm ]
Tytuł: 

737G - classic white

A ikonka? Nie wiem - chyba lowrider przewidziany na rynek USA [zlosnik]

Autor:  mycha [ wt lis 28, 2006 6:12 pm ]
Tytuł: 

chyba nivo? [zlosnik]

Autor:  chymon [ wt lis 28, 2006 6:13 pm ]
Tytuł: 

A nivo działa na dwie osie?

Autor:  beet [ wt lis 28, 2006 6:21 pm ]
Tytuł: 

chymon pisze:
A nivo działa na dwie osie?


Chyba moze, znajomy mial tak w 124, a np w takich 190tkach evo bardzo czesto sie to spotyka, moze nawet szlo w serii 8) A gdzie ta ikonka sie znajduje? Bo chyba nie jest to przycisk? [zlosnik]

Autor:  MacKuz [ wt lis 28, 2006 7:39 pm ]
Tytuł: 

co do kontrolki to jest to tutaj:

Obrazek

a jest to:
Obrazek

zasada działania tutaj

Cytuj:
Do Mercedesa 450SEL_6.9 wprowadzono także hydropneumatyczne zawieszenie. Zawieszenie hydropneumatyczne W zawieszeniu tym przy każdym kole znajdowały się kuliste zbiorniczki w których elastyczna przepona oddzielała gaz od czynnika hydraulicznego. Część hydrauliczna połączona była przewodem z amortyzatorem. Koło jezdne napotykając na nierówność drogi unosiło się, wówczas tłoczysko amortyzatora połączone bezpośrednio z wahaczem powodowało przepychanie płynu z amortyzatora do kuli. Odkształcająca się przepona sprężała gaz. Gdy koło wracało do położenia pierwotnego nacisk na tłoczysko amortyzatora zanikał. Wtedy gaz rozprężał się i naciskał na przeponę, która wtłaczała olej z powrotem do amortyzatora. Zawieszenie hydropneumatyczne Płyn przesuwał tłoczysko w amortyzatorze i oddalał wahacz wraz z kołem od nadwozia. Tak więc elementem regulacyjnym był w zasadzie gaz sprężony w kulistych zbiorniczkach. Resorowanie hydropneumatyczne miało dwie duże zalety: zapewniało bardzo komfortową jazdę gdyż było miękkie oraz umożliwiało samoczynną regulację prześwitu nad jezdnią - był on stały bez względu na obciążenie pojazdu. Wadą była kosztowna produkcja, dlatego też Mercedes zdecydował się na jego zastosowanie tylko w najdroższych modelach.

Autor:  Kubitus [ wt lis 28, 2006 10:03 pm ]
Tytuł: 

oo kurcze, to mnie zmartwiliscie :(, szczepan szczepański się kłania,

Kolor jak widac na zdjęciu, fajny.....ale z numerkow brzydal.

no nic, dziekuje wam bardzo za info, Nivo w tym samochodzie brak, nic sie nie zgadza,poza szybrem :)

Szukam dalej jakiegoś W116 [oczko],

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/