MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

szybko grzejacy sie silnik...
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=22227
Strona 1 z 1

Autor:  wojciech_grz [ czw lis 23, 2006 6:35 pm ]
Tytuł:  szybko grzejacy sie silnik...

Witam!

Znow zawracam glowe szanownym kolegom,dziekuje za Wasza ostania pomoc,a;e znow pojawil sie problem,a mianowicie:zmuszony bylem do zdjecie glowicy,z czym mialem problem, ale udalo sie,po zlozeniu wszystkie i po uruchomoieniu silnik bardzo szybko sie grzej i wyrzuca plyn.Myslelem,ze to termostat bo chlodnica od polowy do dolu byla zimna,ale po wyjeciu termostatu nic sie nie zmienia,nadale chlodnica jest zimna iwaz,ktory wychodzi od dolu chlodnicy rowniez sie nie nagrzewa,a po przejechaniu 1km woda gotuje sie.Sam nie wiem co to moze byc,moze macie jakies pomysly?

Pozdrawiam

Autor:  Wookee [ czw lis 23, 2006 6:52 pm ]
Tytuł: 

Skoro opisałeś, gdzie są widoczne obajwy utrudnienia przepływu płynu, to jak sądzisz, gdzie jest najprawdopodobniej utrudnienie przepływu płynu? Chyba ża masz nowy lub wspaniale wyczyszczony wkład. Wtedy, a w zasadzie ponadto zainteresowałbym się pompą.

Autor:  wojciech_grz [ czw lis 23, 2006 6:56 pm ]
Tytuł: 

Chlodnice wyklucam bo do samego konca nie bylo problemu z temperatura,dopiero po rozebraniu glowicy problem si pojawil.Tez zastanawiam sie nad pompa ale chodzilo do konca,owszem odkrecalem ja podczas demontazu glowicy,ale czyzby to mialo cos z tym wspolnego?

Autor:  MacKuz [ czw lis 23, 2006 8:30 pm ]
Tytuł: 

wg mnie źle złożona/pęknięta głowica, uszkodzona/założona ponownie stara uszczelka pod głowicą (sam to robiłeś ??) - spaliny dostają się do układu chłodzenia i gotują ci wodę, miałem taki objaw przy pękniętej głowicy.

Powiedz/przypomnij czemu zdejmowałeś czapkę?

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ czw lis 23, 2006 9:04 pm ]
Tytuł: 

albo uszczelka nie od tego typu silnika i ktorys kanał jest zatkany.

Autor:  zabistaw [ pt lis 24, 2006 10:28 pm ]
Tytuł: 

A moze byc opcja, że po prostu jest układ zapowietrzony?

Autor:  Monter [ sob lis 25, 2006 12:02 pm ]
Tytuł: 

Ja miałem taki sam objaw KIA K2700 - uszczelka pod głowicą - silnik miał własciwą temperaturę a płyn się gotował mimo to( chłodnica noramlna temp). Polecam od razu spr głowicy w wyspecjalizowanym warsztacie abyś nie założył nowej uszczelki a tu to samo bo głowica jest pęknieta albo krzywa.

zabistaw pisze:
A moze byc opcja, że po prostu jest układ zapowietrzony?


Tez tak wielu twierdziło ale to nie to było- przynajmniej u mnie - ale chyba poprawnie działający ukł, chłodzenia powinien sam się odpowietrzyć??? ( bez ironi z mojej str.)



MacKuz pisze:
wg mnie źle złożona/pęknięta głowica, uszkodzona/założona ponownie stara uszczelka pod głowicą (sam to robiłeś ??) - spaliny dostają się do układu chłodzenia i gotują ci wodę, miałem taki objaw przy pękniętej głowicy.

Powiedz/przypomnij czemu zdejmowałeś czapkę?


Ja bym tam poszedł za skarbnikem, bo skoro trzyma kase to wiele ludzi mu ufa [zlosnik]

Autor:  wojciech_grz [ ndz lis 26, 2006 10:04 am ]
Tytuł: 

Musze sciagnac ponownie glowice,oddam ja do planowania,a przy okazji wymienie uszczelniacze i podocieram zawory.Mam nadzieje ze po splanowaniu problem sie rozwiaze.

Autor:  MacKuz [ ndz lis 26, 2006 11:33 am ]
Tytuł: 

wojciech_grz pisze:
Musze sciagnac ponownie glowice,oddam ja do planowania,a przy okazji wymienie uszczelniacze i podocieram zawory.Mam nadzieje ze po splanowaniu problem sie rozwiaze.



Najpierw oddaj głowice do kontroli szczelności bo szkoda kasy na remont pękniętej głowicy.

Autor:  Wojtyla [ pn lis 27, 2006 1:21 pm ]
Tytuł: 

Witam
wojciech_grz pisze:
po przejechaniu 1km woda gotuje sie

ale narwany! wyluzuj bo Ci się zmarszczki porobią [zlosnik] (żart)
Wszytkie pokrętła temperatury na maxa! Odpal motor temperatura dojdzie do 70-80 wyłącz i poczekaj! Ponów próbę jak temp zejdzie do 60.
jeśli włożyłeś termostat to jeśli ma odpowietrznik to ma być od skierowany do góry! jeśli nie musisz dać czas przyrodzie jeżeli nie grzał się przed robotą to teraz też nie powinien [szalone]
Ja odpalam auyo w takich przypadkach zazwyczaj na 3 razy [zlosnik]
po dopaleniu pościskaj przewody idące do chłodnicy mocno i energicznie (pomoże to w przepychaniu powietrza przez węże)
miłej zabawy [zlosnik]
pozdro <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
Wojtyla pisze:
dopaleniu

chodziło o zgaszeniu

Autor:  Janfocus [ pn lis 27, 2006 10:47 pm ]
Tytuł: 

MacKuz pisze:
wg mnie źle złożona/pęknięta głowica, uszkodzona/założona ponownie stara uszczelka pod głowicą (sam to robiłeś ??) - spaliny dostają się do układu chłodzenia i gotują ci wodę, miałem taki objaw przy pękniętej głowicy.


zgadzam się w pełni -mi to wygląda na conajmniej krzywa głowicę (źle załozoną) albo walnietą uszczelkę -tez kiedyś miałem taki cyrk ze spalinami i płyn się gotował bo spaliny zapowietrzają głowicę...

Autor:  Wojtyla [ wt lis 28, 2006 9:15 am ]
Tytuł: 

Witam
MacKuz pisze:
założona ponownie stara uszczelka pod głowicą (sam to robiłeś ??)

takiego cyrku chyba by nie robił? [szalone] jest jeszcze jedna możliwość źle dokręcona ( nieodpowiednim momentem [szalone] ) i tu może być jazda [zlosnik]
pozdro

Autor:  MacKuz [ wt lis 28, 2006 9:44 am ]
Tytuł: 

Wojtyla pisze:
takiego cyrku chyba by nie robił?


ho ho znam takie przykłady stara uszczela + silikon [totalszok] [totalszok] [totalszok]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/