MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 11:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lis 22, 2006 6:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Wczoraj pekl mi przwod laczacy skrzynie biegow z chlodnica. Bylem dzisiaj w dwoch sklepach i w zadnym nie maja tego elementu. Z tego co widzialem znajduje sie tam krotki gumowy wezyk a pozniej nad miska olejowa silnika olej z ASB prowadzony jest przez sztywna(moze metalowa rurke). Mial ktos moze z tym do czynienia? Moze da sie zastapic calosc gumowym przewodem? A moze ma ktos schemat jakie czesci sie tam znajduja? Czekam na wszelka pomoc.

_________________
W126 300D '76-ex.
W124 300D '89-ex.
W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 23, 2006 12:08 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
Rybaczenkow pisze:
pekl mi przwod laczacy skrzynie biegow z chlodnica

troszkę nie na temat - ale - jak to pękł - tak sam z siebie???


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 23, 2006 8:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
no nie wiem jak. wydaje mi sie ze juz wczesniej z niego kapalo, bo musialem dolewac oleju co jakis czas, a ostatnio wyciagalem chlodnice to moze poruszylem za mocno tymi przewodami i pekl...
W kazdym badz razie, leje sie jak z cebra [zlosnik]

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 23, 2006 10:08 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
Rybaczenkow pisze:
Z tego co widzialem znajduje sie tam krotki gumowy wezyk a pozniej nad miska olejowa silnika olej z ASB prowadzony jest przez sztywna(moze metalowa rurke).

kombinowałem podobnie gdy padła mi chłodnica - odłączyłem rurki (te z ATFem) od chłodnicy, naciągnąłem gumowe przewody i podłączyłem do małej chłodniczki (od nagrzewnicy autobusu mercedes) zamontowanej obok klaksonów (mówię o modelu 124) czyli miedzy grilem a chłodnicą normalną, wszystko "grało i buczało"
tak sobie myślę, że spokojnie mógłbyś zrobić taką sztukę, że puścisz to na elastycznych przewodach, tylko musisz dobrać odpowiednie no i koniecznie stabilnie je pomocować, a do samej chłodnicy to na obejmy (też nie za mocno żeby nie pogiąc/połamać gwintów - sam tak kiedyś w audi zrobiłem. )
jak sie tak przyglądam tym przewodom to sobie myślę iż te części ze sztywnych rurek to są chyba po to żeby całość dobrze leżała i nie przemieszczała się w trakcie jazdy


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl