MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Moje nowe maleństwo https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=22005 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Żeluś [ ndz lis 12, 2006 9:23 pm ] |
Tytuł: | |
Witam !! Gratuluje !! Cytuj: smoka
|
Autor: | dobrzan [ ndz lis 12, 2006 10:19 pm ] |
Tytuł: | |
hadwis pisze: jak go mogę odpalić
mysle ze jesli bedzie wlozony dobry akumulator i paliwo w zbiorniku to najprościej odpalisz go wkładając kluczyk do stacyjki i przekrecisz go w prawo ![]() |
Autor: | _me: how_ [ ndz lis 12, 2006 11:24 pm ] |
Tytuł: | |
Nie chciałbym być złym prorokiem, ale odpalić trzydziestoletnie M110 po dwóch latach stania, to nie jest temat na godzinkę pracy. Jeśli nie kupiłeś tej eSki, żeby ładnie wyglądała w podpisie, to przynajmniej zrób jej świeżenie oleju przed rozpoczęciem zarzynania świni. Będziesz potrzebował dobre źródło prądu i prawdopodobnie narzędzie do jego poszukiwania. Bardzo prawdopodobne jest, też że po takim czasie postoju współpracy na dzień dobry odmówi pompa paliwa. |
Autor: | hadwis [ pn lis 13, 2006 12:04 am ] |
Tytuł: | |
nie kupiłem po to zeby ładnie wygladała w podpisie dlatego prosze o rady tak to bym was olał i nie zadawał takiego pytania. Raczej wszystkie mesie staram sie doprowadzać do orginalnego wygladu że tam dołoze jakies drobne detale które mi sie podobaja to chyba dobrze bo każdy chce miec idywidualny swój samochodzik. Wiec bez głupich uwag prosze bo naprawdę kupę roboty wkładam zeby te samochody wyglądały jak należy i dzieki za rade me:how |
Autor: | drwalu [ pn lis 13, 2006 7:20 am ] |
Tytuł: | |
proponuje przyjechac z nowymi swiwecami, kablami, kopulka - bo i tak bedzie trzeba w\ymienic i pewnie jak stary filtr powietrza zostanie to raczej nie poodpalasz za bardzo ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Fymek [ pn lis 13, 2006 1:19 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: Nie chciałbym być złym prorokiem, ale odpalić trzydziestoletnie M110 po dwóch latach stania, to nie jest temat na godzinkę pracy.
Mojemu bratu W116 po dwoch latach stania odpalila za pierwszym razem (tylko wymienil akumulator) ![]() ![]() |
Autor: | MercSwir [ pn lis 13, 2006 8:56 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: Jeśli nie kupiłeś tej eSki, żeby ładnie wyglądała w podpisie, to przynajmniej zrób jej świeżenie oleju przed rozpoczęciem zarzynania świni.
co za bezsens ![]() ![]() ![]() |
Autor: | hadwis [ pn lis 13, 2006 9:20 pm ] |
Tytuł: | |
planuje porozkręcać wszystko bo jednak nie odpali dopiero jak dostanie nowy silnik i skrzynie z jeżdrzącej beki. Podjedzie się beka na dawce 280 i przełozy w pare godzinek wszystko i cacy będzie ![]() |
Autor: | _me: how_ [ pn lis 13, 2006 9:27 pm ] |
Tytuł: | |
MercSwir pisze: co za bezsens
![]() Czy ty przyjacielu chorowałeś, kiedy reszta klasy przerabiała zdania warunkowe? Przeczytaj to jeszcze raz uważnie i zastanów się po co ono tam jest. |
Autor: | Cem [ wt lis 14, 2006 12:26 am ] |
Tytuł: | Re: Moje nowe maleństwo |
hadwis pisze: Zawsze chciałem mieć takiego smoka no i właśnie dziś nabyłem
![]() Gratulacje. ![]() Widzę, że pierwsza seria. ![]() Fotele i kanapa są z innej 116'tki czy to pokrowce? Pozdrawiam. |
Autor: | hadwis [ wt lis 14, 2006 7:31 am ] |
Tytuł: | |
fotele ma w potwójnych pokrowcach na zewnątrz futerko ![]() |
Autor: | erio [ wt lis 14, 2006 10:11 am ] |
Tytuł: | |
no i dalej nikt nie napisał jak odpalic sukinkota ... mozesz natrafic na takie problemy: - pompa paliwa nie ruszy, a jak ruszy to zabrzeczy i nie poda dobrego cisnienia ... wez swierzej benzyny ze 20 litrów i dolej do baku, coby chochiarz przeplukało pompe jak pompa ruszy ... ale raczej nie ruszy ..... szansa 50/50 ... PS. niewiele osob wie .. ale tą pompę da sie naprawic .. moja jest naprawiona i szczelna ![]() jednym słowem uklad paliwowy ... najlepiej go sprawdz odkrecając przewody dochodzące do ulk. wtryskowego, jeden dostarcza paliwo drugi jest powrotny ... jak pompa nie pojdzie to z jednego nie bedzie lecialo paliwo (wchodzi chyba pod kątem prostym do KJeta) albo bedzie go lecialo mało, powinno leciec tyle zeby napelnic szklanke w jakies 10s ... na oko, i taki silny strumien zeby 10 cm w poziomie leciał ![]() - jak bedzies zmial zatkany przewod powrotny do baku, (dmuchnij) to ten drugi wchodzi do Kjeta pod innym katem niz prosty ... oba są na taką samą nakrętke chyba 12-14 ... to auto odpali i zaraz zgasnie ... klapa przeplywomierza bedzie sztywna ... żeby sprawdzic czy usterka polega na elektryce czy ukladzie paliwowym, odpalaj wlewając paliwo (z tempem wlewania wodki do kieliszka) na klape przeplywomierza, uginając ją przy tym, ale dodawanie gazu tez ją wystarczająco ugnie samo ... ale odpalaj po kuracji pierscieni naftą ... ja żałuje ze tego z moim czołgiem nie zrobilem .. - ja na twoim miejscu wykreciłbym świece i wlał nafty do cylindrów na full przekrecił wałem lub rozrusznikiem i jeszcze raz dolal nafty ... dzien puzniej spuscc olej, zalac nowy olej i odpalac ... - stara elektryka raczej nie przeszkodzi w odpaleniu, chyba ze jakas ewinentna usterka ... swiece mozesz jak juz bedziesz wkrecał to nowe wkrec .. NGK są po 8 żł reasumując odpalając po takim czasie na szybkiego bez "rozpuszczenia" pierscieni ryzykujesz to ze potem kompresje będziesz mial niespecjalną ... to tak jak z docieraniem nowego silnika ... niektórzy to robią, niektórzy mają to w du^&%pie |
Autor: | hadwis [ czw lis 16, 2006 6:55 pm ] |
Tytuł: | |
wyatgaliśmy dziada ![]() ![]() ![]() |
Autor: | _me: how_ [ czw lis 16, 2006 8:01 pm ] |
Tytuł: | |
A zderzak przeżył holowanie? ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |