MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
potrzebne czesci i fachowa porada :] https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=21998 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kr_ns [ ndz lis 12, 2006 3:27 pm ] |
Tytuł: | potrzebne czesci i fachowa porada :] |
Witam !!! Na samym poczatku chciąłbym wszystkich użytkowników tego forum powitać :] Jeśli już jestem po wstępie to teraz do problemu : Od w czoraj Jestem szcześliwym posiadaczem Mercedesa W 123 240D Jednak jest on z 1977 roku i nie wszytsko jest ok chodz jak na ten rocznik to jego stan oceniłbym na bdb kupiony od pierwszego własiciela :] teraz do problemu -nie dziła mi podświetlenie zegarów co może być tego problemem jakiś bezpiecznik może żarówki jeśli tak to jak się dostać do żarówek oraz który bezpiecznik jest odpowiedziałny za to podświetlenie - Linka od gaszenia silnika jest za długa i żeby zgasić auto to trzeba go zdusić na sprzęgle od czego by pasowała jakaś inna ja się z tym uporać Narazie takie problemy z nim mam zgóry dziękuje za pomoc Paweł [/img] |
Autor: | Żeluś [ ndz lis 12, 2006 3:35 pm ] |
Tytuł: | Re: potrzebne czesci i fachowa porada :] |
Witamy na forum !!. kr_ns pisze: Witam !!!
Od w czoraj Jestem szcześliwym posiadaczem Mercedesa W 123 240D Gratuluje MB. |
Autor: | Elwood BLUES MOBIL [ ndz lis 12, 2006 3:42 pm ] |
Tytuł: | |
Witam również serdecznie!!! Na forum jest wyszukiwarka a w obszernym archiwum wiele ciekawych informacji, chociażby na temat podświetlenia było już parę tematów. Za chęcam do skorzystania z opcji "szukaj" |
Autor: | Żeluś [ ndz lis 12, 2006 3:52 pm ] |
Tytuł: | |
Witam !! Było chyba coś o podświetleniu faktycznie, ale nie jestem pewien na 100% czy o tym. Zawsze można sprawdzić w wyszukiwarce. Powodzenia. PS Spróbuje coś znaleźć w wyszukiwarce jakby co to napisze. |
Autor: | kr_ns [ ndz lis 12, 2006 4:26 pm ] |
Tytuł: | |
a co z tym gaszeniem szukałem po sklepach i nie mogłem znalez takiej linki |
Autor: | teope [ ndz lis 12, 2006 6:35 pm ] |
Tytuł: | |
kr_ns pisze: - Linka od gaszenia silnika jest za długa i żeby zgasić auto to trzeba go zdusić na sprzęgle od czego by pasowała jakaś inna ja się z tym uporać
na pompie masz regulacje poszukaj na szrotach, tyle, że tam bedą pewnie chcieli opchnąć razem z 'cugiem'. inne rozwiazanie: zalóż pompę sterowaną przez otworzenie/zamknięcie podciśnienia na stacyjce |
Autor: | kr_ns [ ndz lis 12, 2006 7:01 pm ] |
Tytuł: | |
coś mi się wydaje że mam cos pomieszane w tym mechaniźmie czy ma ktoś może zdjęcie jak powinno to dobrze wyglądać oraz pytanie ile mieści [img]lynu układ chłodzenia i jaki płyn chłodniczy polecacie bo mam zalany ten układ woda a zbliża się zima wiec chce to wymienić i jeszcze jedno jeśli sa problemy z odpaleniem w zimę przy mrozach to czy wymiana świec żarowych pomoże ( pytam tak z ciekawości do w sprawach aut jestem zielony) <br>Dodano po 4 minutach.:<br> oraz jesli można to jak się zmienia ten płyn trzeba gdzieś odpowietrzać czy nie i gdzie jest korek spustowy staram się szukać po forum ale idzie mi to ciężko :] wiec proszę o wyrozumiałość przypomniało mi się jeszcz jedno pytanie jakie są koszty krzyzaka |
Autor: | teope [ ndz lis 12, 2006 7:22 pm ] |
Tytuł: | |
do 240D wchodzi 10L płynu = może być petrygo. wymiana: odkręcasz korek apustowy na dole chłodnicy, albo lepiej odkręć wąż i spuść wężem bo korek przy dokręcaniu możesz rozwalić, na bloku silnika, pod kolektorem obok broków masz śrubę do spuszczania wody z silnika PAMIĘTAJ pokrętła ogrzewania ustaw w pozycji max grzania swiece miaja wpływ na odpalanie zimą - jesli są spalone to koniecznie wymień - to czy świeca jest sprawna możesz sprawdzić bez wykręcania (było o tym) w roczniku Tojej MB powinny byc świece pętelki połączone szeregowo - jesli jedna jest spalona to inne nie grzeją a więc przy obecnych temp rano nie masz szans na odpalenie. Jesli masz problemy to spowodowane mogę być małą kompresja (oby nie!) bo wtedy silnik do roboty. Jak masz mozliwość zmierz mu kompreche na zimnym motorze co do pompy to zrób zdjęcie swojej a napisze Ci co i jak |
Autor: | kr_ns [ pn lis 13, 2006 5:08 pm ] |
Tytuł: | |
Witam !!! Problem z podswietleniem już załatwiłem tak i jak z gaszeniem tak dla potomnych powiem jak ![]() |
Autor: | Żeluś [ pn lis 13, 2006 5:29 pm ] |
Tytuł: | |
Witam !! kr_ns pisze: Witam !!!
Problem z podswietleniem już załatwiłem ![]() |
Autor: | teope [ pn lis 13, 2006 11:09 pm ] |
Tytuł: | |
kr_ns pisze: ociera tłumnik środkowy zbyt naprężony, zgniły i odpadły wieszaki ewentualnie spadła/zerwała sie guma kr_ns pisze: jak sprawdzić sprężyny tylne
fachowo to sprawdza sie je na takim urzadzeniu co to je zgniata i powoli rozpręża mirząc po przez siłe G (chyba G) cos tam... nie pamietam... a co zbyt nisko siedzi? zejdź w kanał i zobacz ile juz gum poprzednik podłozył ![]() |
Autor: | kr_ns [ wt lis 14, 2006 2:53 pm ] |
Tytuł: | |
Witam !!! Mam takie pytanie chyba bede kupował nowe świece jakie polecacie oraz ile jest rezerwy tak się pytam bo nalałem kolo 19 litórw i po przejechaniu 170km zaczeła pomrógiwać w zależności od położenia auta :]Acha jeszcze jedno jak reguluje się spryskiwacze leje mi po dachu zamiast po szybie |
Autor: | Fantom [ wt lis 14, 2006 3:12 pm ] |
Tytuł: | |
kr_ns pisze: jak reguluje się spryskiwacze leje mi po dachu zamiast po szybie
Igiełka.....i.......wtykasz ją w dysze na masce i małymi ruchami regulujesz. Warto nalać wody do zbiornika na płyn spryskujący, aby na bieżąco sprawdzać zmiany. |
Autor: | teope [ wt lis 14, 2006 3:16 pm ] |
Tytuł: | |
kr_ns pisze: ile jest rezerwy tak się pytam bo nalałem kolo 19 litórw
nie mam 100%pewności ale chyba 9L, jeśli pływak był kombinowany (najcześciej padają druty) to wskazania będą inne - u mnie rezerwa zapala sie przy około 15L |
Autor: | kr_ns [ wt lis 14, 2006 7:02 pm ] |
Tytuł: | |
Witam !! to ile ma cały zbiornik pojemności i jakie wybrać swiece jakie oznaczenia oraz jaki rozmiar mają opony 175/80 R14?? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |