MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Rezystor obciążeniowy układu zapłonowego
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=21742
Strona 1 z 1

Autor:  Fymek [ pn paź 30, 2006 10:49 am ]
Tytuł:  Rezystor obciążeniowy układu zapłonowego

Za lewa przednia lampa, jest taka sprezynka...(chyba opornica) Blacharz mowil, ze wczesniej byla w takiej jakby "obudowie" (ale ja pewien nie jestem...) - podczas proby odpalenia samochodu, ta "opornica?" strasznie sie nagrzewa (pali przewody z ktorymi jest w przywiazce).

Co sie dzieje? :(

Autor:  WeebShut [ pn paź 30, 2006 2:06 pm ]
Tytuł: 

Zrób zdjęcie i pokaż

Autor:  Fymek [ śr lis 01, 2006 6:38 pm ]
Tytuł: 

Juz nieaktualne, okazalo sie, ze to opornica do pompy paliwa ;)

Autor:  Wookee [ czw lis 02, 2006 9:03 am ]
Tytuł: 

A co ona robiła przy reflektorach? Masz takie jak były na starych parowozach - na naftę? Retrostyle? ;)

Autor:  Fymek [ czw lis 02, 2006 12:37 pm ]
Tytuł: 

Fymek pisze:
okazalo sie, ze to opornica do pompy paliwa


Sorki za wprowadzenie w blad, jednak nie :(

WeebShut pisze:
Zrób zdjęcie i pokaż


Nie mam jak, bo jej nie ma :(

Prawdopodobnie ta opornica jest od cewki... Nie mam jak kupic, bo:

1. Nie wiem czy to rzeczywiscie od cewki

2. Nie wiem jaka ma opornosc

Przypominam, iz znajduje sie ona za przednia lewa lampa (przy cewce)

Pomozecie? :(

<br>Dodano po 24 minutach.:<br>

Dzwonilem do ASO - powiedzieli, ze to "chyba" bedzie do ukladu grzewczego, a nie do cewki...

Dwie opornice byly montowane w tym modelu:

0,4 om i 0,6 om - jak dojsc, ktora powinienem miec? :P

Autor:  MarcinL [ czw lis 02, 2006 5:23 pm ]
Tytuł: 

czy to aby nie to oto ?
Obrazek
zdjęcie troche nieudane ...
jeżeli chodzi o to to zrobie Ci fotke u siebie jak to wygląda i do czego jest podłączone

Autor:  WeebShut [ czw lis 02, 2006 5:25 pm ]
Tytuł: 

Fymek pisze:
Dwie opornice byly montowane w tym modelu:

0,4 om i 0,6 om - jak dojsc, ktora powinienem miec?


Zapewne chodzi Ci o oporniki ceramiczne, które sa montowane za przednią lewą lampą. Dlatego chciałem żebyś zrobił zdjęcie gdzie to ma byc zmaontowane.

Jeżeli to jest ten problem, to powinieneś mieć dwa 0.4 i 0.6 ohm jednocześnie. Oporniki mają byc połączone z cewką. Niedawno ten sam problem rozwiązywał Wit'Old. Poszukaj po archiwum ;-)

Pozdrawiam

Autor:  Fymek [ czw lis 02, 2006 7:04 pm ]
Tytuł: 

WeebShut pisze:
Zapewne chodzi Ci o oporniki ceramiczne, które sa montowane za przednią lewą lampą. Dlatego chciałem żebyś zrobił zdjęcie gdzie to ma byc zmaontowane.

Jeżeli to jest ten problem, to powinieneś mieć dwa 0.4 i 0.6 ohm jednocześnie. Oporniki mają byc połączone z cewką. Niedawno ten sam problem rozwiązywał Wit'Old. Poszukaj po archiwum ;-)


U mnie byla tylko jedna... Jednak to nie jest chyba od systemu grzewczego tylko wlasnie od cewki... Nagrzewnica mi dziala [zlosnik]

misiak123 pisze:
jeżeli chodzi o to to zrobie Ci fotke u siebie jak to wygląda i do czego jest podłączone


Bylbym bardzo wdzieczny:)

A do czego one sluza? Jaka role odgrywaja?

Autor:  WeebShut [ pt lis 03, 2006 1:50 pm ]
Tytuł: 

Fymek pisze:
A do czego one sluza? Jaka role odgrywaja?


Nie mam zielonego pojęcia, bo na elektryce znam się tak samo jak na malowaniu paznokci. Wiem tylko jedno, że musza zapodawać jakiś odpowiedni opór.

U mine w W116 jak jeden był padnięty, to silnikiem troche rzucało, przy gwałtownym ruszaniu z postoju potrafił zgasnąc, po wymianie na 2 dobre, objawy ustąpiły.

Nie wiem czy miało to jakiś związek ale pomogło .

Autor:  Fymek [ pt lis 03, 2006 3:22 pm ]
Tytuł: 

WeebShut pisze:
U mine w W116 jak jeden był padnięty, to silnikiem troche rzucało


WeebShut pisze:
Nie wiem czy miało to jakiś związek ale pomogło .


Mi tez rzucalo - mialem tylko jedna opornice...


Bardzo bym prosil o zdjecia, badz wyjasnienie jak to jest podpiete... U mnie wlasnie byla tylko jedna taka opornica, dlatego nie wiem jak ma isc druga... I jeszcze czy sa szeregowo czy rownolegle spiete?

Blagam, pomozcie, bo nie zloze tego :(

Autor:  WeebShut [ sob lis 04, 2006 12:50 pm ]
Tytuł: 

Postaram się dziś cyknąc fotkę, bo właśnie jestem w Opolu. Samochód jest u mechanika, ale mam plan tam zajrzeć.

Autor:  kubol [ sob lis 04, 2006 1:11 pm ]
Tytuł: 

Mi z kolei gasł silnik na gazie jak miałem podłączone obydwie.
Obecnie jest tylko jedna podłaczona i jest OK [zlosnikz]

Autor:  Fymek [ sob lis 04, 2006 1:46 pm ]
Tytuł: 

kubol pisze:
Mi z kolei gasł silnik na gazie jak miałem podłączone obydwie.
Obecnie jest tylko jedna podłaczona i jest OK [zlosnikz]


Moze dlatego tez mialem podlaczona jedna bo gasl... No ale tego nie wiem, bo jak juz go kupilem to byla jedna :P , ale z jedna znowu silnikiem rzuca... Tak zle i tak niedobrze :P

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/