MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

wężyk od zbiornika paliwa.
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=21715
Strona 1 z 1

Autor:  berts [ sob paź 28, 2006 1:02 pm ]
Tytuł:  wężyk od zbiornika paliwa.

Witam serdecznie.
Orientujecie się może, czy wężyk paliwowy, który wychodzi ze zbiornika jest przykrecany do w/w zbirnika? Czy może jest zamocowany na zasadzie obejmy bądź czegoś podobnego? Cieknie mi w tym miejscy paliwo, a zanim zabiore sie za wymianę, musze wiedzieć na czym stoje.

Autor:  Wojtyla [ sob paź 28, 2006 3:41 pm ]
Tytuł: 

Witam
przewody są połączone ze zbiornikiem zbrojonymi wężami
pozdro

Autor:  wojz [ sob paź 28, 2006 6:39 pm ]
Tytuł: 

Wojtyla, pytają nie czym, ale jak [zlosnik] .
Wężyk jest naciśnięty na króciec (czy jak to tam zwał) i zaciśnięty opaską.
Od razu sobie przygotuj odpowiednie cybanciki, żebyś nie musiał wyłazić spod auta.

Autor:  Wojtyla [ sob paź 28, 2006 10:04 pm ]
Tytuł: 

Witam
wojz pisze:
pytają nie czym, ale jak

No tak [zlosnik]
tylko wypompuj paliwo nieważne jak ale będzie go szkoda jak pójdzie w kanał
pozdro

Autor:  karaya [ sob paź 28, 2006 10:35 pm ]
Tytuł: 

Oryginalny wężyk w ASO kosztuje ca.40PLN. Kupowałem w lipcu!

Autor:  berts [ ndz paź 29, 2006 11:57 am ]
Tytuł: 

wojz pisze:
Wężyk jest naciśnięty na króciec (czy jak to tam zwał) i zaciśnięty opaską.
.


Dzieki za pomoc. Lepiej zapytać, niż później zostać z ręką w nocniku ...pełnym ropy.

Autor:  lysy2 [ pn paź 30, 2006 8:39 am ]
Tytuł: 

zgadza sie co do opasek :)
co do weza to tez zmienialem na paliwowy, zbrojony, ale kupowalem "z metra" i wyszlo duzo taniej niz 40zl :)

Autor:  karaya [ pn paź 30, 2006 10:17 am ]
Tytuł: 

Ja miałem na myśli komletny wąż wychodzący ze zbiornika.

Autor:  Maniek [ pn paź 30, 2006 12:17 pm ]
Tytuł: 

Witajcie!
Do zbiornika idą 3 przewody paliwowe
Odpowietrzenie i powrót. Oba są łączone elastycznymi wężykami od dołu za pomocą opasek zaciskowych więc nie ma problemu, trzeba kupić wężyk z metra a opaski jeśli są orginalne to zwykle nadają się do ponownego użycia.
Problemem jest wąż do pobierania paliwa. Jest wkręcany (gwint stożkowy) do sitka które to z kolei jest wkręcone do zbiornika (nasadka chyba 46mm). Przewód wkręcany to elastyczny wąż fabrycznie połączony z końcówką gwintowaną, ale możliwe jest przerobienie tego połączenia na opaskę zaciskową i naprawa poprzez wymianę samego węża elastycznego. Jak ktoś nie lubi rzeźby to moża wymienić cały wąż wraz z końcówką gwintowaną za 40 zł

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/