MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pasjonująca ;) dyskusja o działaniu wskaźnika paliwa https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=21593 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | suchy [ pt paź 20, 2006 5:32 pm ] |
Tytuł: | Pasjonująca ;) dyskusja o działaniu wskaźnika paliwa |
Ja również mam pytanie związane z licznikami... wsazówka poziomu paliwa "skacze" tzn raz jest 1/2 później przeskoczy na 1/4 później na 1/3 i tak w kółko... ale nie często tak "skacze", zatrzymuje się w dowolnym miejscu na jakiś czas... pływak jest sprawny bo kupiłem nowy zbiornik, gniazdo i wtyczka przy zbiorniku też (ale na 100% pewnien nie jestem) więc co może być tego przyczyną?? Proszę o pomoc i szybką odpowiedź. |
Autor: | wojz [ pt paź 20, 2006 5:44 pm ] |
Tytuł: | |
suchy pisze: pływak jest sprawny bo kupiłem nowy zbiornik,
Skąd pewność, że jest sprawny? Kupiłeś nowy, w ASO ![]() |
Autor: | Wookee [ pt paź 20, 2006 6:42 pm ] |
Tytuł: | |
Pewnie, że kolega kupił nowy w ASO i to od razu z całą resztą. To na pewno nie było drogie i na miejscu sprawdzili też dzialanie elementu pomiarowego. Standardowo-standartowa usługa w ASO z ZWA |
Autor: | suchy [ sob paź 21, 2006 8:47 am ] |
Tytuł: | |
Super że robicie sobie jaja na każdym kroku... bardzo mi się to podoba (w cudzysłowiu oczywiście) ![]() Może ktoś normalny mi powie czego to może być wina?? Wskaźnika w zegarach czy może pływaka lub kostki przy zbiorniku (choć bardzo w to wątpie... ale wszystko możliwe)?? |
Autor: | wojz [ sob paź 21, 2006 11:51 am ] |
Tytuł: | |
suchy pisze: Super że robicie sobie jaja na każdym kroku... Miło, że to doceniasz. Bardzo się staramy. suchy pisze: Może ktoś normalny mi powie czego to może być wina??
Może powie. Na razie tylko ja, powtórzę to co już pisałem - to najprawdopodobniej wina niesprawnego/zasyfiałego czujnika w baku. Skąd pewność, że ten "nowy" jest sprawny?? Stąd pytanie czy rzeczywiście był nowy, ze sklepu/ASO. Ale pewnie tak, skoro Łuki twierdzi, że w Wałczu to standardowo-standartowa (:D) usługa. |
Autor: | Wookee [ sob paź 21, 2006 4:01 pm ] |
Tytuł: | |
suchy pisze: bardzo mi się to podoba (w cudzysłowiu oczywiście)
Oczywiście możesz się obrazić, a że żartem było źle, to poniżej na poważnie. Forum to nie jest serwis skrzyżowany ze szkołą mechaniki podwórkowej. Co najmniej dwa razy dostałeś prosto sformułowane i przydatne podpowiedzi. W dodatku były one mało uszczypliwe, w porównaniu do zaprezentowanego przez Ciebie poziomu formułowania myśli i interpretacji uzyskiwanych odpowiedzi. Zamiast skorzystać, jeśli nawet nie byłeś w stanie zareagować z humorem, nadąłeś się. Krótko i wprost - oba Twoje "wielkie" problemy były wielokrotnie i szeroko omawiane. W dodatku wpiep...eś się komu innemu w wątek. Jako moderator wydaję Ci niniejszym zalecenia: 1. przeczytania Regulaminu (w szczególności części IV), 2. ćwiczeń z używania wyszukiwarki. Oznacza to, że jak będziesz kontynuował swoją pisaninę lub tworzył coś o kolejnym banale, to nie wykonasz zalecenia moderatora, ze wszystkimi powyższego konsekwencjami. |
Autor: | suchy [ sob paź 21, 2006 6:00 pm ] |
Tytuł: | |
Dobra sorry... jestem przyzwyczajony do stylu i porządku na innym forum, na którym piszę... Wookee pisze: (...)W dodatku wpiep...eś się komu innemu w wątek.(...)
To jest właśnie jedena z różnic... na tym drugim forum nie tworzy się cały czas nowych tematów ale jeżeli rozmowa jest o tym samym lub podobnym temacie to się ciągnie ten istniejący nawet jeśli komuś się wtrąci w wątek... od tego jest opcja "cytuj". Tą różnicę widać... tutaj nie ma porządku a to wasze poczucie humoru to sobie wsadźcie "gdzieś" bo pisząc "nic" robicie jedynie śmietnik i nie pomagacie w tym wypadku mi tylko mnie wkurzacie i sprawiacie że z wielką niechęcią wchodzę na Wasze forum... mam nadzieje że to się zmieni i będziemy do siebie wporządku! Pozdrawiam. P.S. Zbiornik nie jest fabrycznie nowy... ale w idealnym stanie. Wiecie może jak wymontować pływak lub jak to wszystko przejżeć aby znaleść usterkę?? |
Autor: | wojz [ sob paź 21, 2006 6:14 pm ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() ![]() ![]() suchy pisze: Wiecie może jak wymontować pływak lub jak to wszystko przejżeć aby znaleść usterkę?? Wookee pisze: Krótko i wprost - oba Twoje "wielkie" problemy były wielokrotnie i szeroko omawiane
czyli zastosowanie zalecenia (nr 2) moderatora: http://w114-115.org.pl/forum/search.php |
Autor: | maniakw123 [ sob paź 21, 2006 6:33 pm ] |
Tytuł: | |
A poruszaj okrągłą wtyczką z tyłu zegarów zasilającą kontrolki, lampki itp. przy włączonym zapłonie. Jeżeli wtedy będzie skakać to któryś pin nie styka. |
Autor: | Wookee [ sob paź 21, 2006 7:29 pm ] |
Tytuł: | |
Uprzejmie przypominam, że etap żartów się skończył ostatecznie. suchy pisze: jeżeli rozmowa jest o tym samym lub podobnym temacie to się ciągnie ten istniejący nawet jeśli komuś się wtrąci w wątek... Tu też, tylko co ma wspólnego most i precyzja wskazania prędkości ze wskaźnikiem poziomu paliwa? To że oba parametry pokazywane są w odległości od kilku do dwudziestu paru cm od siebie? To, że aby uzyskać i utrzymać prędkość zazwyczaj trzeba zużywać paliwo? Jeśli chodzi o działanie, to są to dwa odrębne układy i dwie odrębne kwestie. suchy pisze: tutaj nie ma porządku
Jest i to większy niż się koledze wydaje i niż próbuje wprowadzić. Na forach, gdzie uzywana jest powszechnie struktura drzewka tematy poboczne są łatwiejsze do oddzielenia. Sam piszę na takim, ale to nie oznacza, że domagam się żeby oba były identyczne. Nie wiem skąd kolegę przywiało i w sumie wolę nie wiedzieć. Co do reszty wypowiedzi, to ułatwię koledze zadanie. Poniżej są reguły pośrednio i bezpośrednio złamane w kolejnych postach. "1. O czym należy pamiętać przed wysłaniem wiadomości na forum. a. Sprawdź czy temat nie był już na forum poruszany i czy odpowiedź na Twoje pytanie już nie padła. (...) Jest to jedna z najsurowiej przestrzeganych na tym forum zasad (...) b. Skorzystaj z wyszukiwarki internetowej (np. Google) próbując najpierw tam znaleźć odpowiedź na nurtujące Cię pytania. 2. Zakładanie nowego tematu (topic). (...) d. Zadając pytanie, postarajmy się dostarczyć naszym rozmówcom maksimum informacji. Starajmy się opisać okoliczności wystąpienia problemu, model samochodu i wszystko, co mogło by mieć wpływ na wystąpienie naszego problemu. e. Jeśli na Twoje pytanie nie pojawia się odpowiedź, może być to spowodowane kilkoma czynnikami. Może jesteś zbyt niecierpliwy i nie zaczekałeś odpowiednio długo na odpowiedź? Może źle zatytułowałeś post, źle sformułowałeś pytanie, lub nie podałeś wystarczającej ilości informacji i nikt nie próbuje nawet na nie odpowiedzieć? Może pytanie zostało już kiedyś zadane i nikt nie chce trudzić się odpowiadając na nie ponownie? Może pytanie przerosło możliwości wszystkich uczestników forum (najmniej prawdopodobna ewentualność)? Obojętnie co jest powodem, nie wysyłaj na forum ponownie tego samego pytania. Spróbuj sprecyzować to, które już zadałeś. (...) i. Jeśli czytając wiadomości na danym forum, natrafisz na temat związany z tym co cię interesuje, nie zadawaj nowego pytania i nie twórz nowego wątku, lecz postaraj się kontynuować już istniejący. j. Przed założeniem nowego tematu skorzystaj z wyszukiwarki ("szukaj") (...)" I na koniec link - do zapoznania się: http://sopot.i365.pl/neo/index.htm |
Autor: | Ocet [ pn paź 23, 2006 8:19 am ] |
Tytuł: | |
Sądząc poo haśle "opcja cytuj" wiem o jakim forum mowa, ale nie jestem do ońca przekonany, czy rzeczywiście panuje tam taka swoboda jakiej tu nie zaznasz ![]() Podoba mi się też pewność, że zestaw zbiornik-poziomka jest w idealnym stanie, mimo że, jak mniemam, skoro nie wiesz jak rozebrać to pewnie nie zajrzałeś do środka. Polecam wykonać tę czynność jako pierwszą, potrzebne są dwa klucze, w tym jeden koniecznie nasadowy, którego wymiar to coś ponad 40, chyba 46. Pozdrawiam |
Autor: | Student [ pn paź 23, 2006 9:10 am ] |
Tytuł: | |
Ocet pisze: jeden koniecznie nasadowy, którego wymiar to coś ponad 40, chyba 46
Ostatecznie, gdy nie masz tak dużego klucza nasadowego, można użyć tzw. "żabki". Aby za pomocą "żabki" odkręcić czujnik poziomu paliwa należy zdemontować tylną przegrodę pomiędzy przestrzenią bagażową i zbiornikiem paliwa a klucz włożyć od strony bagażnika. |
Autor: | veedo [ pn paź 23, 2006 11:33 am ] |
Tytuł: | |
ewentualnie możesz też zobaczyć czy w liczniku wszystko jest ok, u mnie kiedyś wskazówka nieschodziła nigdy na 0,dochodziła do początku rezerwy tylko, okazało się że niema żaróweczki która się powinna zapalać gdy w baku pusto zaczynało się robić, a i przeczyściłem trochę styków no i teraz to normalnie wskazuje co do milimetra niby ale żaróweczka w sumie wraz się niepali kiedy trzeba, czasem miga jak jest pełny bak no ale juz mi się niechciało znowu go rozbierać |
Autor: | karaya [ pn paź 23, 2006 5:12 pm ] |
Tytuł: | |
Może to być również wina "mechanizmu" samego wskaźnika. Wtedy tylko nowa lub inna tarcza. |
Autor: | suchy [ śr paź 25, 2006 12:40 am ] |
Tytuł: | |
Dzięki wszystkim za pomoc... jestem umówiony jutro na naprawę... mam nadzieje że w końcu uda się coś z tym zrobić bo ja sam rozebrałem liczniki, odpiąłem i przeczyściłem kostkę ale niestety to nic nie dało... gorzej bo teraz cały czas świeci mi się rezerwa ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |