MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
ciężko odpala https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=21583 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | marcin_zlotniki [ sob paź 21, 2006 2:23 pm ] |
Tytuł: | ciężko odpala |
Witam,mam problem.chodzi mi o ciężkie odpalenie ale nie gdy silnik jest zimny(bez problemu) ale gdy jest już rozgrzany,dodam że jeszcze 3miesiące temu wszystko było w porządku.Jaka może być przyczyna??? MB300D |
Autor: | mycha [ sob paź 21, 2006 3:22 pm ] |
Tytuł: | |
może zapowietrza ci sie układ paliwowy, albo cos z wtryskami, albo z kompresją ![]() ![]() |
Autor: | marcin_zlotniki [ sob paź 21, 2006 3:36 pm ] |
Tytuł: | |
kompresji raczej by nie stracił w 3 miechy więc to raczej odpada... |
Autor: | mycha [ sob paź 21, 2006 6:18 pm ] |
Tytuł: | |
a dwa pozostałe domniemania? przez zatkany filtr wstępny kiedys przezyłem horror w ciemna pazdziernikową noc na A4 ![]() |
Autor: | Wojtyla [ pn paź 23, 2006 11:01 am ] |
Tytuł: | |
Witam marcin_zlotniki pisze: MB300D
Diesel nie lubi ciasnotyyyyyyy! zobacz luzy zaworowe i powinno być po problemie ![]() pozdro |
Autor: | merolek [ pn paź 23, 2006 7:32 pm ] |
Tytuł: | |
Panowie podczepiam sie do tematu bo od wczoraj mam ten sam problem!! Jak zimny to moment a jak po jezdzie to kreci i nie moze odpalic a jak juz odpalil to przez 17 kilometrow wogle mocy nie mial!! Dopiero jak odpalilem z rozłączoną odmą to nabral mocy i wszystko jest cacy. Tyle ze dzis ciagle musialem odlaczac odme aby odpalic. Wie moze ktos co by tu naprawic?? Pozdrawiam |
Autor: | marcin_zlotniki [ czw lis 02, 2006 8:07 pm ] |
Tytuł: | |
dodam że wszystkie filtry i oleje zostaly wymienione,zobacze jeszcze do zaworów |
Autor: | Irek [ pt lis 03, 2006 8:27 am ] |
Tytuł: | |
marcin_zlotniki pisze: kompresji raczej by nie stracił w 3 miechy więc to raczej odpada...
I tutaj mam inne doswiadczenia .Przejaw utraty kompresji (szczegolnie w okresie jesienno zimowym) pojawia sie z dnia na dzien.U mnie przy spadku temperatury od 10-12 stopni w ciagu jednej doby pojawily sie objawy braku kompresji .Musialem wtedy wymieniac silnik . Naturalnie zycze ci aby to bylo zupelnie co innego . |
Autor: | Monter [ pt lis 03, 2006 11:05 am ] |
Tytuł: | |
merolek pisze: Dopiero jak odpalilem z rozłączoną odmą to nabral mocy i wszystko jest cacy. Tyle ze dzis ciagle musialem odlaczac odme aby odpalic. Wie moze ktos co by tu naprawic?? Pozdrawiam
Ja miałem podobnie u mnie w moim dawnym 300D. Spróbuj przed odpaleniem popompować pedałem hamulca aż bedzie twardy ( spuścic podciśnienie). U mnie skończyło się na przeglądzie stacyjki i zaworków zwrotnych podciśnienia ( uszkodzone ) i było ok. Po prostu podciśnienia zostawało w pompie wtryskowej..... Pozdrawiam |
Autor: | marcin_zlotniki [ wt lis 07, 2006 4:53 pm ] |
Tytuł: | |
niestesty zmuszony byłem do wyciągnięcia silnika ponieważ nie było już prawie ząbków na kole zamachowym.Postanowiłem że zamontuje silnik kupiony latem na złomie i co???PALI NA DOTYK!dałem tylko końcówki wtrysków do regeneracji.Najlepsze jest to że zapłaciłem za niego tylko 200zł! .wszystko ładnie pięknie ale ten pali mi jakieś 11l a tamtym mieściłem się w 9.Jaka może być przyczyna???filtry ok,jak zmienić dawke na pompie?? |
Autor: | merolek [ wt lis 07, 2006 6:14 pm ] |
Tytuł: | |
Ja miałem podobnie u mnie w moim dawnym 300D. Spróbuj przed odpaleniem popompować pedałem hamulca aż bedzie twardy ( spuścic podciśnienie). U mnie skończyło się na przeglądzie stacyjki i zaworków zwrotnych podciśnienia ( uszkodzone ) i było ok. Po prostu podciśnienia zostawało w pompie wtryskowej..... Pozdrawiam[/quote] Mam wlasnie to co napisałeś. Narazie pedalem spuszczam podcisnienie i wiem ze stacyjka jakby sie zapchała z tym spuszczaniem powietrza. Naprawiłeś wymianą stacyjki czy ją regenerowałeś? |
Autor: | Monter [ śr lis 08, 2006 8:23 am ] |
Tytuł: | |
merolek pisze: stacyjka jakby sie zapchała z tym spuszczaniem powietrza. Naprawiłeś wymianą stacyjki czy ją regenerowałeś?
Już tego nie pamiętam dokładnie, ale na 75% (pewności ) sprawę załatwił przegląd wężyków podciśnienia i chyba jeden z zaworków ciężko przepuszczał w obie strony a nie jedną. |
Autor: | Kubitus [ śr lis 08, 2006 8:26 am ] |
Tytuł: | |
Mialem w swoim ostatnim 300D podobne objawy. Nie palił na ciepłym...a na zimnym super. Winna była uszkodzona pompa paliwowa (jakieś mikropęknięcia,które po rozgrzaniu się motoru robiły się większe). |
Autor: | marcin_zlotniki [ śr lis 08, 2006 10:53 pm ] |
Tytuł: | |
jeżeli ciężko odpala na ciepłym to spróbuj na rozgrzanym silniku schłodzić pompę wtryskową zimną woda i zobacz co się wtedy dzieje.A co z nadmiernym zuży6ciem paliwa???dochodzi mi do 13 ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |