MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 12:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ciężko odpala
Post: sob paź 21, 2006 2:23 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt mar 14, 2006 5:30 pm
Posty: 11
Witam,mam problem.chodzi mi o ciężkie odpalenie ale nie gdy silnik jest zimny(bez problemu) ale gdy jest już rozgrzany,dodam że jeszcze 3miesiące temu wszystko było w porządku.Jaka może być przyczyna???
MB300D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 21, 2006 3:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
może zapowietrza ci sie układ paliwowy, albo cos z wtryskami, albo z kompresją :( to ostatnie nie za wesołe :(

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 21, 2006 3:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt mar 14, 2006 5:30 pm
Posty: 11
kompresji raczej by nie stracił w 3 miechy więc to raczej odpada...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 21, 2006 6:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
a dwa pozostałe domniemania? przez zatkany filtr wstępny kiedys przezyłem horror w ciemna pazdziernikową noc na A4 :)

_________________
W 123 300D 82r R.I.P

w 123 280 E błękit metalic 80r

volvo 460 96 fajnie śmiga

koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""



http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 23, 2006 11:01 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
marcin_zlotniki pisze:
MB300D

Diesel nie lubi ciasnotyyyyyyy!
zobacz luzy zaworowe i powinno być po problemie [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 23, 2006 7:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 01, 2006 5:27 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Marki
Panowie podczepiam sie do tematu bo od wczoraj mam ten sam problem!! Jak zimny to moment a jak po jezdzie to kreci i nie moze odpalic a jak juz odpalil to przez 17 kilometrow wogle mocy nie mial!! Dopiero jak odpalilem z rozłączoną odmą to nabral mocy i wszystko jest cacy. Tyle ze dzis ciagle musialem odlaczac odme aby odpalic. Wie moze ktos co by tu naprawic?? Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 02, 2006 8:07 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt mar 14, 2006 5:30 pm
Posty: 11
dodam że wszystkie filtry i oleje zostaly wymienione,zobacze jeszcze do zaworów


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 03, 2006 8:27 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
marcin_zlotniki pisze:
kompresji raczej by nie stracił w 3 miechy więc to raczej odpada...

I tutaj mam inne doswiadczenia .Przejaw utraty kompresji (szczegolnie w okresie jesienno zimowym) pojawia sie z dnia na dzien.U mnie przy spadku temperatury od 10-12 stopni w ciagu jednej doby pojawily sie objawy braku kompresji .Musialem wtedy wymieniac silnik .
Naturalnie zycze ci aby to bylo zupelnie co innego .

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 03, 2006 11:05 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
merolek pisze:
Dopiero jak odpalilem z rozłączoną odmą to nabral mocy i wszystko jest cacy. Tyle ze dzis ciagle musialem odlaczac odme aby odpalic. Wie moze ktos co by tu naprawic?? Pozdrawiam


Ja miałem podobnie u mnie w moim dawnym 300D. Spróbuj przed odpaleniem popompować pedałem hamulca aż bedzie twardy ( spuścic podciśnienie). U mnie skończyło się na przeglądzie stacyjki i zaworków zwrotnych podciśnienia ( uszkodzone ) i było ok.

Po prostu podciśnienia zostawało w pompie wtryskowej.....

Pozdrawiam

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 07, 2006 4:53 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt mar 14, 2006 5:30 pm
Posty: 11
niestesty zmuszony byłem do wyciągnięcia silnika ponieważ nie było już prawie ząbków na kole zamachowym.Postanowiłem że zamontuje silnik kupiony latem na złomie i co???PALI NA DOTYK!dałem tylko końcówki wtrysków do regeneracji.Najlepsze jest to że zapłaciłem za niego tylko 200zł! .wszystko ładnie pięknie ale ten pali mi jakieś 11l a tamtym mieściłem się w 9.Jaka może być przyczyna???filtry ok,jak zmienić dawke na pompie??


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 07, 2006 6:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 01, 2006 5:27 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Marki
Ja miałem podobnie u mnie w moim dawnym 300D. Spróbuj przed odpaleniem popompować pedałem hamulca aż bedzie twardy ( spuścic podciśnienie). U mnie skończyło się na przeglądzie stacyjki i zaworków zwrotnych podciśnienia ( uszkodzone ) i było ok.
Po prostu podciśnienia zostawało w pompie wtryskowej.....
Pozdrawiam[/quote]

Mam wlasnie to co napisałeś. Narazie pedalem spuszczam podcisnienie i wiem ze stacyjka jakby sie zapchała z tym spuszczaniem powietrza. Naprawiłeś wymianą stacyjki czy ją regenerowałeś?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 08, 2006 8:23 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
merolek pisze:
stacyjka jakby sie zapchała z tym spuszczaniem powietrza. Naprawiłeś wymianą stacyjki czy ją regenerowałeś?


Już tego nie pamiętam dokładnie, ale na 75% (pewności ) sprawę załatwił przegląd wężyków podciśnienia i chyba jeden z zaworków ciężko przepuszczał w obie strony a nie jedną.

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 08, 2006 8:26 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Mialem w swoim ostatnim 300D podobne objawy.
Nie palił na ciepłym...a na zimnym super.
Winna była uszkodzona pompa paliwowa (jakieś mikropęknięcia,które po rozgrzaniu się motoru robiły się większe).

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 08, 2006 10:53 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt mar 14, 2006 5:30 pm
Posty: 11
jeżeli ciężko odpala na ciepłym to spróbuj na rozgrzanym silniku schłodzić pompę wtryskową zimną woda i zobacz co się wtedy dzieje.A co z nadmiernym zuży6ciem paliwa???dochodzi mi do 13 :-? ????


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl