MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Wtryskiwacze...
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=21543
Strona 1 z 2

Autor:  suchy [ czw paź 19, 2006 12:28 pm ]
Tytuł:  Wtryskiwacze...

Jakie są objawy zużytych wtryskiwaczy?? Mam złe przeczucie że w moim W123 właśnie się skończyły... :-?

Autor:  MacKuz [ czw paź 19, 2006 12:57 pm ]
Tytuł: 

Poczytaj tutaj:
http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/112/77/

napisz jakie masz objawy to powiemy Ci co może być powodem.

Autor:  brzeku [ czw paź 19, 2006 5:24 pm ]
Tytuł: 

Witam.
Objawem zjechanych wtryskiwaczy może byc np nadmierne kopcenie na czarno... Umnie stukało bardzo cos w silniku a to cos okazalo sie wtryskiwaczem.
Pozdrawiam

Autor:  suchy [ czw paź 19, 2006 6:09 pm ]
Tytuł: 

No więc niepokojącym objawem jest ciężkie odpalanie rano a jak już dopali to silnik pracuję nierówno, dopiero po chwili jego praca się wyrównuje. Silnik nie kopci na czarno... jedynie rano po odpaleniu na szaro trochę. Proszę o pomoc.

Autor:  Martin [ czw paź 19, 2006 6:35 pm ]
Tytuł: 

Witam

Zanim zrobisz wymiane końcówek wtryskiwaczy najpierw sprawdz luz zaworowy (prawdopodobniemasz podwoeszone zawory)jeżeli nie pomoże to sprawdz kat wtrysku. Potem zabrał bym sie do wtrysków i kompresji.

Pozdrawiam

Autor:  suchy [ czw paź 19, 2006 10:10 pm ]
Tytuł: 

Mógł by mi ktoś bardziej w szczegółach przedstawić pojęcie "luzu na zaworach"??

Autor:  Wookee [ pt paź 20, 2006 9:37 am ]
Tytuł: 

Możesz skorzystać z czegoś takiego jak GOOGLE.
U mnie np. czwarte hasło od góry. W razie potrzeby możesz potem poszukać stron pokrewnych.

Autor:  Janfocus [ pt paź 20, 2006 9:48 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
No więc niepokojącym objawem jest ciężkie odpalanie rano a jak już dopali to silnik pracuję nierówno, dopiero po chwili jego praca się wyrównuje. Silnik nie kopci na czarno... jedynie rano po odpaleniu na szaro trochę. Proszę o pomoc.


na wtryski to nie wygląda, tez polecam przyjrzec się zaworom. Poza tym nierówna praca zaraz po odpaleniu i "siwe" spalinki na początku to objaw całkiem normalny...

Autor:  Wojtyla [ pt paź 20, 2006 10:51 am ]
Tytuł: 

Witam
suchy pisze:
Mógł by mi ktoś bardziej w szczegółach przedstawić pojęcie "luzu na zaworach"??

było przeglądnij posty trudne odpalanie lub itp. do Diesla są tam wartości nawet podane [zlosnik]
pozdro

Autor:  MacKuz [ pt paź 20, 2006 11:24 am ]
Tytuł: 

suchy pisze:
Mógł by mi ktoś bardziej w szczegółach przedstawić pojęcie "luzu na zaworach"??


tutaj masz wszystko napisane:

http://www.mb.auto.pl/eksploatacja/napr ... 1.html#luz

Autor:  Ocet [ pt paź 20, 2006 12:00 pm ]
Tytuł: 

A wszystkie świece grzeją? jeśli zdjęcie po lewo jest z tego auta, to jest opcja, że jedna np sie skonczyla...

Autor:  suchy [ pt paź 20, 2006 2:14 pm ]
Tytuł: 

Ocet pisze:
A wszystkie świece grzeją? jeśli zdjęcie po lewo jest z tego auta, to jest opcja, że jedna np sie skonczyla...


Nie rozumiem o co Ci chodzi... :roll:

Autor:  Wookee [ pt paź 20, 2006 3:23 pm ]
Tytuł: 

Jako laik w dziedzinie W123 i diesli w ogóle, pozwolę sobie zgadnąć.
O prawdopodobną diagnozę wynikającą z objawów, przy uwzględnieniu istniejących w W123 możliwości kontroli stanu świec żarowych, z wnętrza kabiny tego pojazdu? :D

Autor:  MacKuz [ pt paź 20, 2006 3:54 pm ]
Tytuł: 

Wookee pisze:
O prawdopodobną diagnozę wynikającą z objawów, przy uwzględnieniu istniejących w W123 możliwości kontroli stanu świec żarowych, z wnętrza kabiny tego pojazdu?


Prowokatorek :D :D :D

Autor:  Wojtyla [ pt paź 20, 2006 3:59 pm ]
Tytuł: 

Witam
Wookee pisze:
przy uwzględnieniu istniejących w W123 możliwości kontroli stanu świec żarowych, z wnętrza kabiny tego pojazdu?

Da się ale:
musi być ciemno [zlosnik]
grzanie drugie lub trzecie
maska otwarta na maxa coby było coś widać z kabiny i przy agrawkach druty oporowe są czerwone tzn że przechodzi prąd przez świecę dalej [zlosnik]
Sorrka ale sam tak robiłem bo miałem na krótko podpięte grzanko a nie palił [szalone] [miałem go wtedy od kupna cały tydzień]
oczywiście można sprawdzić na żarówkę czy jest przejście przez świecę czyli obwód zamknięty ale tylko przy żarówkach typu agrawka, bo paluszki to wiadomo każdy z osobna na baterii [ uwaga b.szybko się grzeją,a palce ludzkie takich temperatur nie lubią
pozdro

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/