MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 11:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wtryskiwacze...
Post: czw paź 19, 2006 12:28 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 11:09 pm
Posty: 10
Lokalizacja: ZWA
Jakie są objawy zużytych wtryskiwaczy?? Mam złe przeczucie że w moim W123 właśnie się skończyły... :-?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 19, 2006 12:57 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Poczytaj tutaj:
http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/112/77/

napisz jakie masz objawy to powiemy Ci co może być powodem.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 19, 2006 5:24 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw paź 05, 2006 7:58 pm
Posty: 25
Witam.
Objawem zjechanych wtryskiwaczy może byc np nadmierne kopcenie na czarno... Umnie stukało bardzo cos w silniku a to cos okazalo sie wtryskiwaczem.
Pozdrawiam

_________________
W123 240D (1983) Czerwona strzała :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 19, 2006 6:09 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 11:09 pm
Posty: 10
Lokalizacja: ZWA
No więc niepokojącym objawem jest ciężkie odpalanie rano a jak już dopali to silnik pracuję nierówno, dopiero po chwili jego praca się wyrównuje. Silnik nie kopci na czarno... jedynie rano po odpaleniu na szaro trochę. Proszę o pomoc.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 19, 2006 6:35 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 30, 2002 4:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Trzebnica
Witam

Zanim zrobisz wymiane końcówek wtryskiwaczy najpierw sprawdz luz zaworowy (prawdopodobniemasz podwoeszone zawory)jeżeli nie pomoże to sprawdz kat wtrysku. Potem zabrał bym sie do wtrysków i kompresji.

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam.

W114 250CE'1969[sprzedany]
W115 220D 1974 OR [RIP]
W123 240D 1978 OR POWER [RIP]
w114 220D 1970 ex 230.6


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 19, 2006 10:10 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 11:09 pm
Posty: 10
Lokalizacja: ZWA
Mógł by mi ktoś bardziej w szczegółach przedstawić pojęcie "luzu na zaworach"??


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 20, 2006 9:37 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Możesz skorzystać z czegoś takiego jak GOOGLE.
U mnie np. czwarte hasło od góry. W razie potrzeby możesz potem poszukać stron pokrewnych.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 20, 2006 9:48 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Cytuj:
No więc niepokojącym objawem jest ciężkie odpalanie rano a jak już dopali to silnik pracuję nierówno, dopiero po chwili jego praca się wyrównuje. Silnik nie kopci na czarno... jedynie rano po odpaleniu na szaro trochę. Proszę o pomoc.


na wtryski to nie wygląda, tez polecam przyjrzec się zaworom. Poza tym nierówna praca zaraz po odpaleniu i "siwe" spalinki na początku to objaw całkiem normalny...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 20, 2006 10:51 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
suchy pisze:
Mógł by mi ktoś bardziej w szczegółach przedstawić pojęcie "luzu na zaworach"??

było przeglądnij posty trudne odpalanie lub itp. do Diesla są tam wartości nawet podane [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 20, 2006 11:24 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
suchy pisze:
Mógł by mi ktoś bardziej w szczegółach przedstawić pojęcie "luzu na zaworach"??


tutaj masz wszystko napisane:

http://www.mb.auto.pl/eksploatacja/napr ... 1.html#luz

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 20, 2006 12:00 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
A wszystkie świece grzeją? jeśli zdjęcie po lewo jest z tego auta, to jest opcja, że jedna np sie skonczyla...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 20, 2006 2:14 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 11:09 pm
Posty: 10
Lokalizacja: ZWA
Ocet pisze:
A wszystkie świece grzeją? jeśli zdjęcie po lewo jest z tego auta, to jest opcja, że jedna np sie skonczyla...


Nie rozumiem o co Ci chodzi... :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 20, 2006 3:23 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Jako laik w dziedzinie W123 i diesli w ogóle, pozwolę sobie zgadnąć.
O prawdopodobną diagnozę wynikającą z objawów, przy uwzględnieniu istniejących w W123 możliwości kontroli stanu świec żarowych, z wnętrza kabiny tego pojazdu? :D

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 20, 2006 3:54 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Wookee pisze:
O prawdopodobną diagnozę wynikającą z objawów, przy uwzględnieniu istniejących w W123 możliwości kontroli stanu świec żarowych, z wnętrza kabiny tego pojazdu?


Prowokatorek :D :D :D

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 20, 2006 3:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
Wookee pisze:
przy uwzględnieniu istniejących w W123 możliwości kontroli stanu świec żarowych, z wnętrza kabiny tego pojazdu?

Da się ale:
musi być ciemno [zlosnik]
grzanie drugie lub trzecie
maska otwarta na maxa coby było coś widać z kabiny i przy agrawkach druty oporowe są czerwone tzn że przechodzi prąd przez świecę dalej [zlosnik]
Sorrka ale sam tak robiłem bo miałem na krótko podpięte grzanko a nie palił [szalone] [miałem go wtedy od kupna cały tydzień]
oczywiście można sprawdzić na żarówkę czy jest przejście przez świecę czyli obwód zamknięty ale tylko przy żarówkach typu agrawka, bo paluszki to wiadomo każdy z osobna na baterii [ uwaga b.szybko się grzeją,a palce ludzkie takich temperatur nie lubią
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl