fredu pisze:
cieknie pompa paliwa jak na gazie wszystko ok
Sokol pisze:
pewnie membrana w gaźniku też tak miałem na gazie
A jak ma się jedno do drugiego?
Jeśli jeździł tylko na gazie z pustym bakiem to mógł zatrzeć pompę.
Ale skoro auto pracuje też na Pb to pompa jeszcze zyje.
Naprawić się jej nie da ,szukaj używki,nowe dość drogie.
Tłumik jeśli padł pierwszy,a te sa najczęsciej skończone to szyjkuj 400zł na Walkera.Nie ma żadnych zamienników tylko Walker i Bosal.Nie pamiętam teraz dokładnie ,ale środkowy jest taki jak w dieslach,ostatni napewno.Ale jak nie ma tragedii to można pospawac.
Jeżdżąc tym modelem ciągle na gazie skończy się wnętrze gaźnika.
Zestaw naprawczy około 200zł.
Brak fachowców do ustawienia tego.
Ale takiej potrzeby raczej nie ma.
Sprawdź czy ma olej w gaźniku.
Jak nie to 40ml oleju do automatów.
Jeśli nie chcesz za szybko inwestowac w gaźnik i wspomnianą membranę to musisz odpalac go na benzynie .
Na jakieś 1000 km 50 przejedź na Pb.
wtedy nie ma najmniejszych problemów z silnikiem.
Jeśli zadbany ,czy nawet srednio zadbany to własciweie nic się nie psuje.
Mimo ,ze to benzyna i ma sporo elektryki w porównaniu do diesla oczywiście.
Miałem kiedys taki sam model.
Ponad 7 lat mi służył,a był nawet z tego samego roku co ten.
Takze jakbyś chciał coś blizej ,to pisz.
Sprawdź ile pali Pb na setke.
W tym modelu najczulszym punktem jest gaźnik.
Moze unieruchomić auto na długi czas.
Jazda tylko na gazie powoduje powolne uszkodzenie i znaczne wyrobienie gaźnika.
Spotkałem egzemplarz jeżdżony kilka lat tylko na lpg.
Palił po tym 20 litrów benzyny na setkę.
Pilnuj skrzyni i gaźnika,to zawiezie Cię tam gdzie będziesz chciał.