MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Posiadacze M110, jaki Vmax wycisneliscie?
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=21443
Strona 1 z 3

Autor:  Marv [ ndz paź 15, 2006 1:54 pm ]
Tytuł:  Posiadacze M110, jaki Vmax wycisneliscie?

Tak pytam z ciekawości;) o ile mi wiadomo te pozniejsze silniki (M110.988) wedlug danych technicznych mialy Vmax=205km/h ile w tym prawdy?

Autor:  erio [ pn paź 16, 2006 8:59 am ]
Tytuł: 

100% prawdy ;) God Bless Białobrzegi ;)

a najciekawsze było to, że jak po odpuszczeniu pedału z podlogi dałem przepustniceze 100% na 10%, to prędkosc spadła do 190km/h i tak juz sobie jechał do konca drogi ...

Wyrazy twarzy gosci w mijanej astrze GSI ... bezcenne [zlosnik]

Autor:  leopold [ pn paź 16, 2006 10:05 am ]
Tytuł: 

Witam,
pozory mylą: zakładając "bardzo z grubsza", że moc silnika jest proporcjonalna do dawki paliwa, mogłeś co najwyżej zmiejszyć dawkę do 57% :)
To piękny przykład, jak duża prędkość boli w kieszeni:
1. przyrost prędkości o 32% (od 190 km/h do 250 km/h) kosztuje wzrost zużycia paliwa o 75% :cry:
2. albo odwrotnie: redukcja prędkości o 25% (z 250 km/h do 190 km/h) pozwoliła Ci zaoszczędzić 43% paliwa :-?
Pozdrawia Leopold wyrachowany

PS. Mam nadzieję, że się nie "rąbnąłem" w rachunkach, byłby obciach :oops:

Autor:  erio [ pn paź 16, 2006 12:16 pm ]
Tytuł: 

ale ja nie pisalem że po odpuszczeniu gazu jechał 190km/h na oparach ;)

tylko pedał gazu miał pozycję taką jak przy utrzymywaniu predkosci 100km/h ;) a ze sam ped powietrza pchal klape przeplywomierza i wtrysk podawal wiecej paliwa to wiem ;))) [zlosnik]

Autor:  Marv [ pn paź 16, 2006 4:10 pm ]
Tytuł: 

erio pisze:
100% prawdy ;) God Bless Białobrzegi ;)

a najciekawsze było to, że jak po odpuszczeniu pedału z podlogi dałem przepustniceze 100% na 10%, to prędkosc spadła do 190km/h i tak juz sobie jechał do konca drogi ...

Wyrazy twarzy gosci w mijanej astrze GSI ... bezcenne [zlosnik]


Zgadzam sie z wyrazami twarzy, ludzie sie nie moga nadziwic :D

Moze ktos jeszcze sie wypowie na temat predkosci:)

Autor:  leopold [ pn paź 16, 2006 5:06 pm ]
Tytuł: 

erio pisze:
(...) jechał 190km/h (...) pedał gazu miał pozycję taką jak przy utrzymywaniu predkosci 100km/h ;) a ze sam ped powietrza pchal klape przeplywomierza i wtrysk podawal wiecej paliwa to wiem ;))) [zlosnik]


Musze to sobie przemyśleć [szalone] bo... wychodzi na to, że Twój pojazd - jako jedyny - nie zwalnia, po odpuszczeniu pedału gazu, do prędkości wybranej przez kierowcę tylko do prędkości wybranej przez siebie. To chyba nie jest normalne :o . Jakieś archiwum X czy co?

Pozdrawia wielce skonfudowany Leopold

PS. Sorki, jeżeli mój tekst jest mimowolnie niemiły, ale czytam w ilościach hurtowych "dzieła" moich podopiecznych... a udusić ich mi nie wolno (niestety).

Autor:  mycha [ pn paź 16, 2006 5:12 pm ]
Tytuł: 

ma wersje z układem ,, hamował dłuuugo i szczęsliwie" [zlosnik]

Autor:  wojz [ pn paź 16, 2006 5:58 pm ]
Tytuł: 

Dostałem ostatnio we władanie M110, ale do sprawdzania Vmax mnie nie ciągnęło. Za to z oddaniem go właścicielowi miałem niejako problemy :D [ok]

Autor:  Wojtek123 [ pn paź 16, 2006 6:09 pm ]
Tytuł: 

wojz pisze:
Za to z oddaniem go właścicielowi miałem niejako problemy


Trzeba było go zamienić za pomarańcze [zlosnik] [hehehe]

Autor:  kubol [ pn paź 16, 2006 6:20 pm ]
Tytuł: 

Wszelkie pomiary, nasze amatorskie, można sobie o d.... potłuc.
Liczniki ponad dwudziestoletnie, linki często też, inne felgi, opony a i czasem mosty [zlosnik] oraz standardowe zawyżanie wyników widocznych na cyferblacie powoduje jak powyżej [zlosnik] . Przecież razem ze wzrostem prędkości zwiększa się także zawyżanie, z np. 5% przy 100km/h do np. 15% czy więcej przy 200 km/h. Żeby realnie wyciągnąć 200 km/h naszymi autkami trzeba by golić ze 220-230 licznikowe oczywiście.
Ja jechałem licznikowe 200.

Autor:  Marv [ pn paź 16, 2006 7:01 pm ]
Tytuł: 

kubol pisze:
Wszelkie pomiary, nasze amatorskie, można sobie o d.... potłuc.
Liczniki ponad dwudziestoletnie, linki często też, inne felgi, opony a i czasem mosty [zlosnik] oraz standardowe zawyżanie wyników widocznych na cyferblacie powoduje jak powyżej [zlosnik] . Przecież razem ze wzrostem prędkości zwiększa się także zawyżanie, z np. 5% przy 100km/h do np. 15% czy więcej przy 200 km/h. Żeby realnie wyciągnąć 200 km/h naszymi autkami trzeba by golić ze 220-230 licznikowe oczywiście.
Ja jechałem licznikowe 200.


Coś prawdy musi w tym być, ja jechałem 220 (to nie był koniec) i sie zastanawiam co tu nie tak.

Autor:  jelen [ pn paź 16, 2006 7:23 pm ]
Tytuł: 

u mnie pokazało max 190 ale to z 10 lat temu było

chyba w miarę realnie bo wsio oryginalne (łącznie z rozmiarem opon)

a tylko 190 bo:

- W116 to i ciężej :-(
- no i na gaźniku czyli tylko 156KM

Autor:  bary123ce [ pn paź 16, 2006 8:29 pm ]
Tytuł: 

Marv pisze:
Coś prawdy musi w tym być, ja jechałem 220 (to nie był koniec) i sie zastanawiam co tu nie tak.


ale jeżeli na tych 16-tkach tyle jechałeś to może i prawda :o wow!! respect ! [zlosnik]

Autor:  Marv [ pn paź 16, 2006 8:40 pm ]
Tytuł: 

bary123ce pisze:
Marv pisze:
Coś prawdy musi w tym być, ja jechałem 220 (to nie był koniec) i sie zastanawiam co tu nie tak.


ale jeżeli na tych 16-tkach tyle jechałeś to może i prawda :o wow!! respect ! [zlosnik]


Nie na tych 16 to nei ma szans, jechałem na 185/60/R14 czyli troszke mniejszych niz powinny byc.

Autor:  Cichy_82 [ pn paź 16, 2006 10:22 pm ]
Tytuł: 

Witam
Ja swoim 280ce ponad 200km/h
Tzn. tak licznikowe ponad 220 plus obrotomierz tez wchodzacy na czerwone pole czyli ok 6.100 obr/min standardowe przelozenia, skrzynia manual 4biegi, kola 16tki ale o standardowej wysokosci

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/