MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 12:19 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 15, 2006 1:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
Tak pytam z ciekawości;) o ile mi wiadomo te pozniejsze silniki (M110.988) wedlug danych technicznych mialy Vmax=205km/h ile w tym prawdy?

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 8:59 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
100% prawdy ;) God Bless Białobrzegi ;)

a najciekawsze było to, że jak po odpuszczeniu pedału z podlogi dałem przepustniceze 100% na 10%, to prędkosc spadła do 190km/h i tak juz sobie jechał do konca drogi ...

Wyrazy twarzy gosci w mijanej astrze GSI ... bezcenne [zlosnik]

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 10:05 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:45 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Witam,
pozory mylą: zakładając "bardzo z grubsza", że moc silnika jest proporcjonalna do dawki paliwa, mogłeś co najwyżej zmiejszyć dawkę do 57% :)
To piękny przykład, jak duża prędkość boli w kieszeni:
1. przyrost prędkości o 32% (od 190 km/h do 250 km/h) kosztuje wzrost zużycia paliwa o 75% :cry:
2. albo odwrotnie: redukcja prędkości o 25% (z 250 km/h do 190 km/h) pozwoliła Ci zaoszczędzić 43% paliwa :-?
Pozdrawia Leopold wyrachowany

PS. Mam nadzieję, że się nie "rąbnąłem" w rachunkach, byłby obciach :oops:

_________________
Pozdrawia Leopold


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 12:16 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
ale ja nie pisalem że po odpuszczeniu gazu jechał 190km/h na oparach ;)

tylko pedał gazu miał pozycję taką jak przy utrzymywaniu predkosci 100km/h ;) a ze sam ped powietrza pchal klape przeplywomierza i wtrysk podawal wiecej paliwa to wiem ;))) [zlosnik]

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 4:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
erio pisze:
100% prawdy ;) God Bless Białobrzegi ;)

a najciekawsze było to, że jak po odpuszczeniu pedału z podlogi dałem przepustniceze 100% na 10%, to prędkosc spadła do 190km/h i tak juz sobie jechał do konca drogi ...

Wyrazy twarzy gosci w mijanej astrze GSI ... bezcenne [zlosnik]


Zgadzam sie z wyrazami twarzy, ludzie sie nie moga nadziwic :D

Moze ktos jeszcze sie wypowie na temat predkosci:)

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 5:06 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:45 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Dolny Śląsk
erio pisze:
(...) jechał 190km/h (...) pedał gazu miał pozycję taką jak przy utrzymywaniu predkosci 100km/h ;) a ze sam ped powietrza pchal klape przeplywomierza i wtrysk podawal wiecej paliwa to wiem ;))) [zlosnik]


Musze to sobie przemyśleć [szalone] bo... wychodzi na to, że Twój pojazd - jako jedyny - nie zwalnia, po odpuszczeniu pedału gazu, do prędkości wybranej przez kierowcę tylko do prędkości wybranej przez siebie. To chyba nie jest normalne :o . Jakieś archiwum X czy co?

Pozdrawia wielce skonfudowany Leopold

PS. Sorki, jeżeli mój tekst jest mimowolnie niemiły, ale czytam w ilościach hurtowych "dzieła" moich podopiecznych... a udusić ich mi nie wolno (niestety).

_________________
Pozdrawia Leopold


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 5:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
ma wersje z układem ,, hamował dłuuugo i szczęsliwie" [zlosnik]

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 5:58 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
Dostałem ostatnio we władanie M110, ale do sprawdzania Vmax mnie nie ciągnęło. Za to z oddaniem go właścicielowi miałem niejako problemy :D [ok]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 6:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 22, 2004 6:22 pm
Posty: 834
Lokalizacja: Łódź
wojz pisze:
Za to z oddaniem go właścicielowi miałem niejako problemy


Trzeba było go zamienić za pomarańcze [zlosnik] [hehehe]

_________________
126.034


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 6:20 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Wszelkie pomiary, nasze amatorskie, można sobie o d.... potłuc.
Liczniki ponad dwudziestoletnie, linki często też, inne felgi, opony a i czasem mosty [zlosnik] oraz standardowe zawyżanie wyników widocznych na cyferblacie powoduje jak powyżej [zlosnik] . Przecież razem ze wzrostem prędkości zwiększa się także zawyżanie, z np. 5% przy 100km/h do np. 15% czy więcej przy 200 km/h. Żeby realnie wyciągnąć 200 km/h naszymi autkami trzeba by golić ze 220-230 licznikowe oczywiście.
Ja jechałem licznikowe 200.

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 7:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
kubol pisze:
Wszelkie pomiary, nasze amatorskie, można sobie o d.... potłuc.
Liczniki ponad dwudziestoletnie, linki często też, inne felgi, opony a i czasem mosty [zlosnik] oraz standardowe zawyżanie wyników widocznych na cyferblacie powoduje jak powyżej [zlosnik] . Przecież razem ze wzrostem prędkości zwiększa się także zawyżanie, z np. 5% przy 100km/h do np. 15% czy więcej przy 200 km/h. Żeby realnie wyciągnąć 200 km/h naszymi autkami trzeba by golić ze 220-230 licznikowe oczywiście.
Ja jechałem licznikowe 200.


Coś prawdy musi w tym być, ja jechałem 220 (to nie był koniec) i sie zastanawiam co tu nie tak.

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 7:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 11, 2004 2:17 pm
Posty: 55
Lokalizacja: Warszawa
u mnie pokazało max 190 ale to z 10 lat temu było

chyba w miarę realnie bo wsio oryginalne (łącznie z rozmiarem opon)

a tylko 190 bo:

- W116 to i ciężej :-(
- no i na gaźniku czyli tylko 156KM

_________________
W116 + M110 + gaznik :) + LPG
czyli zagazowane 280S '77


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 8:29 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Marv pisze:
Coś prawdy musi w tym być, ja jechałem 220 (to nie był koniec) i sie zastanawiam co tu nie tak.


ale jeżeli na tych 16-tkach tyle jechałeś to może i prawda :o wow!! respect ! [zlosnik]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 8:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
bary123ce pisze:
Marv pisze:
Coś prawdy musi w tym być, ja jechałem 220 (to nie był koniec) i sie zastanawiam co tu nie tak.


ale jeżeli na tych 16-tkach tyle jechałeś to może i prawda :o wow!! respect ! [zlosnik]


Nie na tych 16 to nei ma szans, jechałem na 185/60/R14 czyli troszke mniejszych niz powinny byc.

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 10:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 28, 2006 10:38 am
Posty: 67
Lokalizacja: Lublin
Witam
Ja swoim 280ce ponad 200km/h
Tzn. tak licznikowe ponad 220 plus obrotomierz tez wchodzacy na czerwone pole czyli ok 6.100 obr/min standardowe przelozenia, skrzynia manual 4biegi, kola 16tki ale o standardowej wysokosci

_________________
R129 300SL 92r.
C123 230CE 85r.
Porsche 944 S2 91r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl