MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 11:36 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt paź 06, 2006 5:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Witam. Przy wymianie poduszki skrzyni biegów zauważyłm że do wymiany również kwalifikuje się podpora, chyba już mocno wyeksploatowana.
Pytanie zasadnicze znowu mam takie....jak ją wymienić? Z tego co się domyślam to coś odkręcić, wymienić i skręcić. Czy jest to wykonalne w zaciszu zakładu kowalsko-ślusarskiego:)? Czy należy potem wyważać wał, w skrócie jak tego dokonać?
Pozdrawiam

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 06, 2006 5:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Wyważać nie trzeba, ale wygodnie byo by miec kanal, choc ja robiłem to na podnosniku (nie polecam). Wyjac wał --> zbic starą podporę --> nabic nową (najlepiej rurką) --> chyba wartałoby posadzic nową na smarze grafitowym zeby sie nie zapiekla do walu. Tak na poczet nastepnej wymiany, ale nie jestem pewny czy tak sie robi.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 06, 2006 5:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
and6412 pisze:
ale wygodnie byo by miec kanal,

Panie kanał to ja mam hehe ale na lokomotywe, ale w123 też wjedzie, Ok dzięki trzeba bedzie wejść pod auto i wszytsko wybadać przed operacją

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 06, 2006 9:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
wszystko pięknie tylko nie zbijaj na hama podpory z łożyskiem

tam jest pierścień który zdejmujesz i wtedy delikatnie pukasz i podpora z lozyskiem jest na zewnątrz - a i jeszcze jedno wał przy podporze ma nakrętkę, nie pamietam nr ale jest duza - zwykle klucze ze sklepu kiepsko podchodza - ja mam taki dorobiony, jak zlozysz koniecznie mocno to dokręć - tak z jajem ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 07, 2006 5:14 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
No i zaznacz sobie jak byly zlączone oba odcinki przed ich rozłączeniem coby złozyć tak samo ......

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 07, 2006 6:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
dobrzan pisze:
No i zaznacz sobie jak byly zlączone oba odcinki przed ich rozłączeniem coby złozyć tak samo ......

zgadza się, zapomniałem o tym


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl