MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Reduktor https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=21278 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Fymek [ pt paź 06, 2006 5:42 pm ] |
Tytuł: | Reduktor |
Mam w aucie dwa reduktory od gazu (jeden jest "super"), "gazownik" mi powiedzial, ze przy tym silniku (280SE) wystarczy jeden... Jak to z tym jest w tych silnikach? Sa potrzebne dwa czy wystarczy rzeczywiscie jeden? Z gory dziekuje za odpowiedz, Pozdrawiam. |
Autor: | Fymek [ pn paź 09, 2006 7:19 am ] |
Tytuł: | |
Pomoze ktos? ![]() |
Autor: | WeebShut [ pn paź 09, 2006 8:06 am ] |
Tytuł: | |
Wystarczy jeden przewidywany do silników o mocy do 200 KM. |
Autor: | Wojtyla [ pn paź 09, 2006 9:15 am ] |
Tytuł: | |
Witam WeebShut pisze: Wystarczy jeden przewidywany do silników o mocy do 200 KM
dokładnie tak ![]() pozdro |
Autor: | Fymek [ pn paź 09, 2006 5:15 pm ] |
Tytuł: | |
Osoba sprzedajaca mi samochod powiedziala, ze specjalnie zamontowal dwa, poniewaz "te silniki nie lubia gazu"... Jak jezdzil na jednym to cos bylo nie tak, po zamontowaniu drugiego wszystko w porzadku. Dlatego tez, boje sie zostawic jednego... Dacie sobie reke uciac, ze jeden wystarczy? ![]() W ogole mi zle chodzi na gazie (nierowno), na benzynie w ogole nie chodzi, ale to po remoncie powypadkowym pojade do "gazownikow", membrane nowa wstawie na gumach - zeby nie gasl, wyreguluje i mysle, ze bedzie ok, tylko ten jeden reduktor wiecej nie daje mi spac i nie wiem co z tym robic ![]() |
Autor: | Marcin S [ pn paź 09, 2006 6:15 pm ] |
Tytuł: | |
Jesli takie silniki M110 działają na jedym parowniku, to nie widze prowodu dlaczego Twój silnik miałby coś przeciwko. Ja mam 260E M103 i 230E M102 oba na takim samym parowniku i od 5lat nie było problemów, jedynie zamiast wymieniac membram ( co sie nei opłaca : 110zł) a miały prawo sie popsuć - przebieg- kupił kolejny(ok200zł) i działa bez problemów. |
Autor: | Fymek [ wt paź 10, 2006 5:06 pm ] |
Tytuł: | |
Dzieki za podpowiedzi:). Jeszcze takie pytanko, zeby nie zakladac nowego tematu ![]() ![]() |
Autor: | WeebShut [ śr paź 11, 2006 1:09 pm ] |
Tytuł: | |
Dokładnie tak jak mówi Marcin, ja mam M104 2.8 i tez działa na jednym parowniku i (tfu) jak na razie żadnych problemów, mimo tego, że spokojnie wchodzi tam 4 gen. Fymek pisze: Dacie sobie reke uciac, ze jeden wystarczy? I będziemy póxniej niesymetrycznie wyglądać ![]() Fymek pisze: ile litrow oleju trzeba wlac do ASB?? I jaki filtr do tego kupic?
Jeżeli dobrze pamiętam to coś około 5.5 do 6 litrów. Filtr każdy oprócz Filtrona, nie ma zbyt dobrych opinii. |
Autor: | Fymek [ śr paź 11, 2006 3:07 pm ] |
Tytuł: | |
WeebShut pisze: Jeżeli dobrze pamiętam to coś około 5.5 do 6 litrów. Filtr każdy oprócz Filtrona, nie ma zbyt dobrych opinii.
Z checia kupilbym inny, ale nie ma nigdzie innych oprocz filtrona ![]() |
Autor: | WeebShut [ czw paź 12, 2006 4:56 pm ] |
Tytuł: | |
Jak to w całym Krakowie nie ma innego oprócz filtrona ![]() Jedź do lokalnego Inter-Team albo Inter-Cars tam na pewno mają też inne. |
Autor: | MarcinL [ pt paź 13, 2006 1:08 am ] |
Tytuł: | |
a ja powiem tyle ... też mam 116 ![]() ![]() |
Autor: | Fymek [ pt paź 13, 2006 9:28 am ] |
Tytuł: | |
WeebShut pisze: Inter-Cars tam na pewno mają też inne.
Rzeczywiscie jest w Krakowie, dzieki za pomoc. W ich sklepie internetowym jest spis modeli, zaznaczylem W116 - i tu nagle pojawia sie problem - pojawila mi sie lista podmodeli... i sa dwie 280SE... Jedna ma 177 KM, druga 185 KM. Podkreslam, iz obydwie sa 280SE! Z tego ci czytalem, to byly tylko 185 konne... tylko gaznikowe (czyli 280 S), byly slabsze. I co wybrac dalej? ![]() |
Autor: | WeebShut [ pt paź 13, 2006 10:03 am ] |
Tytuł: | |
Z tego co wiem, to montowali wyłącznie jedna skrzynię automatyczną, więc nie powinno byc różnicy między tymi filtrami. Moc w tych silnikach była zmieniana na przełomie '76 i '78 roku. Do '76 był wtrysk D i moc była 185KM, później wtrsk K do kwietnia 78 miał 177Km, a od 04.78 185KM. |
Autor: | Fymek [ pt paź 13, 2006 10:31 am ] |
Tytuł: | |
WeebShut pisze: Moc w tych silnikach była zmieniana na przełomie '76 i '78 roku. Do '76 był wtrysk D i moc była 185KM, później wtrsk K do kwietnia 78 miał 177Km, a od 04.78 185KM.
a jak sprawdzic dokladna date produkcji? ![]() W Inter-Cars nie maja filtra oleju do ASB, maja tylko do silnika... ![]() A do silnika lepszy filtr Bosch'a czy Hengst'a? ![]() |
Autor: | WeebShut [ pt paź 13, 2006 11:33 am ] |
Tytuł: | |
Fymek pisze: a jak sprawdzic dokladna date produkcji? ASO, poproś o brief, jeżeli będą normalni to załatwią Ci to w kilka dni, jeżeli zgłosisz się do Opola, to nie złatwią Ci nigdy, bo najpierw powiedzą, że nie moga a potem nie będą Ci chcieli dać, bo najpierw oni muszą to odczytac a nie potrafią Fymek pisze: W Inter-Cars nie maja filtra oleju do ASB, maja tylko do silnika... A pytałeś o koszt w ASO ? Niektóre rzeczy nie sa dużo droższe, oryginalna uszczelka pod miskę ASB kosztuje 3 złote więcej niż jej turecki zamiennik. Fymek pisze: A do silnika lepszy filtr Bosch'a czy Hengst'a?
Bosch powinien być ok. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |