MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Reduktor
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=21278
Strona 1 z 1

Autor:  Fymek [ pt paź 06, 2006 5:42 pm ]
Tytuł:  Reduktor

Mam w aucie dwa reduktory od gazu (jeden jest "super"), "gazownik" mi powiedzial, ze przy tym silniku (280SE) wystarczy jeden...

Jak to z tym jest w tych silnikach? Sa potrzebne dwa czy wystarczy rzeczywiscie jeden?

Z gory dziekuje za odpowiedz,
Pozdrawiam.

Autor:  Fymek [ pn paź 09, 2006 7:19 am ]
Tytuł: 

Pomoze ktos? :(

Autor:  WeebShut [ pn paź 09, 2006 8:06 am ]
Tytuł: 

Wystarczy jeden przewidywany do silników o mocy do 200 KM.

Autor:  Wojtyla [ pn paź 09, 2006 9:15 am ]
Tytuł: 

Witam
WeebShut pisze:
Wystarczy jeden przewidywany do silników o mocy do 200 KM

dokładnie tak [zlosnik]
pozdro

Autor:  Fymek [ pn paź 09, 2006 5:15 pm ]
Tytuł: 

Osoba sprzedajaca mi samochod powiedziala, ze specjalnie zamontowal dwa, poniewaz "te silniki nie lubia gazu"... Jak jezdzil na jednym to cos bylo nie tak, po zamontowaniu drugiego wszystko w porzadku.

Dlatego tez, boje sie zostawic jednego...

Dacie sobie reke uciac, ze jeden wystarczy? [zlosnik]

W ogole mi zle chodzi na gazie (nierowno), na benzynie w ogole nie chodzi, ale to po remoncie powypadkowym pojade do "gazownikow", membrane nowa wstawie na gumach - zeby nie gasl, wyreguluje i mysle, ze bedzie ok, tylko ten jeden reduktor wiecej nie daje mi spac i nie wiem co z tym robic :P

Autor:  Marcin S [ pn paź 09, 2006 6:15 pm ]
Tytuł: 

Jesli takie silniki M110 działają na jedym parowniku, to nie widze prowodu dlaczego Twój silnik miałby coś przeciwko.
Ja mam 260E M103 i 230E M102 oba na takim samym parowniku i od 5lat nie było problemów, jedynie zamiast wymieniac membram ( co sie nei opłaca : 110zł) a miały prawo sie popsuć - przebieg- kupił kolejny(ok200zł) i działa bez problemów.

Autor:  Fymek [ wt paź 10, 2006 5:06 pm ]
Tytuł: 

Dzieki za podpowiedzi:).

Jeszcze takie pytanko, zeby nie zakladac nowego tematu :P - ile litrow oleju trzeba wlac do ASB?? I jaki filtr do tego kupic? :P

Autor:  WeebShut [ śr paź 11, 2006 1:09 pm ]
Tytuł: 

Dokładnie tak jak mówi Marcin, ja mam M104 2.8 i tez działa na jednym parowniku i (tfu) jak na razie żadnych problemów, mimo tego, że spokojnie wchodzi tam 4 gen.

Fymek pisze:
Dacie sobie reke uciac, ze jeden wystarczy?


I będziemy póxniej niesymetrycznie wyglądać [oczko]

Fymek pisze:
ile litrow oleju trzeba wlac do ASB?? I jaki filtr do tego kupic?


Jeżeli dobrze pamiętam to coś około 5.5 do 6 litrów. Filtr każdy oprócz Filtrona, nie ma zbyt dobrych opinii.

Autor:  Fymek [ śr paź 11, 2006 3:07 pm ]
Tytuł: 

WeebShut pisze:
Jeżeli dobrze pamiętam to coś około 5.5 do 6 litrów. Filtr każdy oprócz Filtrona, nie ma zbyt dobrych opinii.


Z checia kupilbym inny, ale nie ma nigdzie innych oprocz filtrona :( (do oleju tez musze filtrona kupic, bo nie ma innych - przy ostatniej wymianie oleju szukalem innych i oprocz filtrona nie bylo nic innego...)

Autor:  WeebShut [ czw paź 12, 2006 4:56 pm ]
Tytuł: 

Jak to w całym Krakowie nie ma innego oprócz filtrona :o

Jedź do lokalnego Inter-Team albo Inter-Cars tam na pewno mają też inne.

Autor:  MarcinL [ pt paź 13, 2006 1:08 am ]
Tytuł: 

a ja powiem tyle ... też mam 116 [zlosnikz] taki sam silnik i nawet ten sam rocznik [zlosnik] i mam jeden parownik chodzi na gazie jak ta lala

Autor:  Fymek [ pt paź 13, 2006 9:28 am ]
Tytuł: 

WeebShut pisze:
Inter-Cars tam na pewno mają też inne.


Rzeczywiscie jest w Krakowie, dzieki za pomoc.

W ich sklepie internetowym jest spis modeli, zaznaczylem W116 - i tu nagle pojawia sie problem - pojawila mi sie lista podmodeli... i sa dwie 280SE... Jedna ma 177 KM, druga 185 KM. Podkreslam, iz obydwie sa 280SE! Z tego ci czytalem, to byly tylko 185 konne... tylko gaznikowe (czyli 280 S), byly slabsze. I co wybrac dalej? :P

Autor:  WeebShut [ pt paź 13, 2006 10:03 am ]
Tytuł: 

Z tego co wiem, to montowali wyłącznie jedna skrzynię automatyczną, więc nie powinno byc różnicy między tymi filtrami.

Moc w tych silnikach była zmieniana na przełomie '76 i '78 roku. Do '76 był wtrysk D i moc była 185KM, później wtrsk K do kwietnia 78 miał 177Km, a od 04.78 185KM.

Autor:  Fymek [ pt paź 13, 2006 10:31 am ]
Tytuł: 

WeebShut pisze:
Moc w tych silnikach była zmieniana na przełomie '76 i '78 roku. Do '76 był wtrysk D i moc była 185KM, później wtrsk K do kwietnia 78 miał 177Km, a od 04.78 185KM.


a jak sprawdzic dokladna date produkcji? :P

W Inter-Cars nie maja filtra oleju do ASB, maja tylko do silnika... :(

A do silnika lepszy filtr Bosch'a czy Hengst'a? :P

Autor:  WeebShut [ pt paź 13, 2006 11:33 am ]
Tytuł: 

Fymek pisze:
a jak sprawdzic dokladna date produkcji?


ASO, poproś o brief, jeżeli będą normalni to załatwią Ci to w kilka dni, jeżeli zgłosisz się do Opola, to nie złatwią Ci nigdy, bo najpierw powiedzą, że nie moga a potem nie będą Ci chcieli dać, bo najpierw oni muszą to odczytac a nie potrafią :D

Fymek pisze:
W Inter-Cars nie maja filtra oleju do ASB, maja tylko do silnika...


A pytałeś o koszt w ASO ? Niektóre rzeczy nie sa dużo droższe, oryginalna uszczelka pod miskę ASB kosztuje 3 złote więcej niż jej turecki zamiennik.

Fymek pisze:
A do silnika lepszy filtr Bosch'a czy Hengst'a?


Bosch powinien być ok.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/