MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

zbieżność koł tylnych?
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=21144
Strona 1 z 1

Autor:  kubol [ pt wrz 29, 2006 6:34 pm ]
Tytuł:  zbieżność koł tylnych?

Czy jest takie coś jak ustawianie zbieżności tylnych kół? Bo własnie zauważyłem, żeprawy tył mam nieładnie stary na zewnątrz. Ustawia sie jakoś tylne koła?

Autor:  THC [ pt wrz 29, 2006 9:23 pm ]
Tytuł: 

Według Etzolta,tak.
Ale co i jak to nie wiem.
Zdarte są od zwenątrz co by wskazywało na jazdę z za wyskoą spręzyną tzw.koza.
Jeżdżąc bez niwomatu pod sporym obciążeniem
zrywa bieżnik od wewnątrz.
Tu jednak na odwrót.

Autor:  bary123ce [ pt wrz 29, 2006 10:39 pm ]
Tytuł: 

z tego co ja wiem to w W123 nie ma regulacji z tyłu, ale na przyklad w W124 jest na 100%

Autor:  kubol [ pt wrz 29, 2006 11:14 pm ]
Tytuł: 

Kozy nie mam, siedzi normalnie.
Co to może być?

Autor:  bary123ce [ pt wrz 29, 2006 11:19 pm ]
Tytuł: 

a nie miałeś tego wcześniej?

Autor:  Jokker [ sob wrz 30, 2006 8:53 am ]
Tytuł: 

Może masz skoszony samochód, nie był przypadkiem uderzony?? :-?

Autor:  kubol [ sob wrz 30, 2006 10:00 am ]
Tytuł: 

Poprzednie opony ścierały się równo. Może spowodowane jest to tym, że te co sa teraz na tyle, były tez na przodzie, tam się moze minimalnie zle starły i teraz się dokańczają?

Autor:  Monter [ sob wrz 30, 2006 10:37 am ]
Tytuł: 

Może masz jakiś luz na łożysku i koło się inaczej ustawia i przy przyspieszaniu koło ustawia się zbiezrznie a M110 ustawia koła tak jak on chce a nie jak zawieszenie pozwala [zlosnikz]
Może rzeczywiście na przodzie trochę się nadtarły a napęd kończy dzieła, może mieszanka gumy jest już stara
Może silent bloki trzeba przejrzeć.....

A może wszystko naraz....... :)
A może nie

Autor:  Janfocus [ ndz paź 01, 2006 2:41 pm ]
Tytuł: 

Monter pisze:
M110 ustawia koła tak jak on chce a nie jak zawieszenie pozwala


[uhaha]

Autor:  Wojtyla [ pn paź 02, 2006 11:53 am ]
Tytuł: 

Witam
jest coś takiego jak zbieżność kół tylnych [zlosnik] i jest regulowana za pomocą podkładek w uchwytach na wahacze. Dane jutro jak nie zapomnę [szalone] lub jak ktoś ma książkę
THC pisze:
Według Etzolta,tak.
to rozdział zawieszenie i koła tam powinny być konkretne liczby
pozdro

Autor:  Ocet [ wt paź 03, 2006 8:52 am ]
Tytuł: 

Są dwa sposoby regulacji ustawien tylnego koła:
- wymiana pogiętego wahacza na nie pogięty
- montaż tulei mimośrodowych, rzemieślniczych.
Niezależnie na który sposób się zdecydujemy, polecałbym wprzódy zmierzyć, czy trzeba coś zmieniać

Autor:  kubol [ wt paź 03, 2006 9:22 am ]
Tytuł: 

Ocet pisze:
...polecałbym wprzódy zmierzyć, czy trzeba coś zmieniać


Wasserwagą? jak to się u nas mówi [zlosnikz]

Autor:  THC [ wt paź 03, 2006 11:54 am ]
Tytuł: 

kubol pisze:
Ocet pisze:
...polecałbym wprzódy zmierzyć, czy trzeba coś zmieniać


Wasserwagą? jak to się u nas mówi [zlosnikz]


Zdejmij koło,załóż zapas.
Może uszkodzona jest opona ,która się tak ściera.
Miałem takie ciekawe przygody z oponami,ze najpierw brałbym to pod uwagę.

Jesli zapas tez zacznie drzec wtedy szukaj dalej.

Autor:  Ocet [ wt paź 03, 2006 12:38 pm ]
Tytuł: 

Jedz na geometrie (wszystkich kół łącznie z zapasem [zlosnik] ), a nie zbieznosc przodu. Wtedy ci wyjdzie co jak. Poziomicą (tak się u nas mówi) to raczej nie koniecznie Ci wyjdzie, prędzej sznurkiem, ale nie wiem czy Cie precyzja bedzie satysfakcjonowała.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/