MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 12:18 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn wrz 11, 2006 10:47 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Witam wszystkich
Mam ogromny problem
9 tys km tem moja qpetka przeszla wstepny remoncik silnika (panewki, pierscienie, walek itp.)
Auto przestalo brac olej dynamika znacznie sie polepszyla.
Niestety radosc nie trwala dlugo.
od pewnego czasu mam problem z zimnym silnikiem.
Zapala bez problemy wyjazd z garazu ok 15m i sie zaczyna
silnik bardzo nie rowno pracuje, obroty spadaja do ok 500 i mniej, czesto gasnie, po calkowitym rozgrzaniu silnika problem znika tzn od czasu do czasu czyje sie drobne szarpniecia ale to juz jest do zniesienia.
auto ma nowe swiece kable WN maja 40 tys.
Prosze o pomoc moj mechanik stawia na regulator ssania i 5 wtrysku a cena nowego zdecydowanie odstrasza!!!
POMOCY

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 11, 2006 10:52 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
no jesli chodzi o zimny silnik to mozliwe ze za mala dawka paliwa idzie na zimnym silniku.

skoro masz na wtrysku to moze nie dziala tobie dodatkowy ( 5 ) wtrysk paliwa ktory jest bodajze sterowany warmup regulatorem.

zobacz czy po wyciagnieciu wtyczki od piatego wtrysku ( powinna to byc niebieska kostak za koektorem ssACYM ) czy bedzie to samo, jak to samo to wiadomo ze to bedzie ta przyczyna. kejetronic jest zwariowany :)

a moze wogole ci sie nie otwieraz, albo sprzetowo jest sprawne tylko np elekttryke ktos zamieszal ??

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 11, 2006 11:06 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
do tej pory tylko jeden mechanik w polsce przy nim pracowal

Jezeli chodzi o otwieranie to mysle ze otwiera - tam są 2 weze z paliwem
1 podrowacza
2 odprowadza do 5 wtrysku
przy poluzowanych nakertkach najpierw jeden, pozniej 2 paliwo sikalo na zewnatrz <br>Dodano po 2 minutach.:<br> a co tam mozna zamienic z elektryki?

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 11, 2006 11:10 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
roznie to bywa, moze nawet jakis kabelek sie odlaczyl, sprawdz na bank czy dochodzi tam prad i czy regulator go otwiera.

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
Post: pn wrz 11, 2006 9:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
Jak dla mnie wina leży w warmup regulatorze ewentulnie w lejących wtryskach ale to raczej dzieje się na ciepym silniku. Jeśli jest to wina właśnie tego regulatora "ssania" to znaczy że daje za duże ciśnienie sterujące na tłok rozdzielacza a co za tym idzie klapa spiętrzająca się za mało uchyla i podaje za mało paliwa w stosunku do powietrza które podawane jest z zaworu dodatkowego (taki bajpas), mieszanka jest za uboga i silnik kuleje. Na początku silnik chodzi dobrze bo wtrysk rozruchowy podaje dodatkowe paliwo ale po paru sekundach wtrysk przestaje działać i zaczyna się zazwyczaj właśnie taki problem. Kilkukrotne przegazowanie auta i przejechanie kilkuset metrów najczęściej skutkuje że silnik powinien w miarę poprawnie zacząć pracować.

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
Post: pn wrz 18, 2006 2:18 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Witam
Czy wie ktoś z Was (czy posiada w swoich zbiorach tą część) co dopowiada za sterowanie wtryskiem (silnik M102 mechaniczny wtrysk) wolne obroty prawdopodobnie jest to jakiś element z bimetalem na końcu silnika widoczny od strony kolektora wydechowego.
Pozdrawiam Marcin

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 19, 2006 9:13 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Ale o co Ci chodzi? Jak chcesz kupić, to na giełdę. Jak masz problem, to go opisz.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 19, 2006 11:16 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Opisywałem już problem
byłem u kilku mechaników i nic:(
problem polega na tym że na zimnym silniku auto pracuje bardzo nierówno, jak sie rozgrzeje to jest oki.
Diagnoz było tyle u ilu mechaników byłem.
A każda z części, które mowili że jest uszkodzona jest strasznie droga(nowa) regulator ssania ok 1800 a regulator obrotów biegu jałowego ok 700.

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 19, 2006 11:44 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 24, 2006 9:09 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Bychawa
Kolego,

Ja mam taki sam problem w swoim 230ce. Wszystko było ok, póki nie wsadził pod maskę łap pseudo fachowiec od MB. Rzekomo regulował mi skrzynie aut. Niestety na słuch ustawił mi skład mieszanki i od tamtej pory z rana mam problem ze zbyt niskimi obrotami :( . Proponuję abyś zdobył wartości spalin itd takie jakie powinny być w tym modelu. Wtedy udaj się na stację diagnostyczną i ustaw tak jak należy.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 19, 2006 12:05 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
U mnie było wszystko ok.
Był robiony remont silnika i przejechalem ok 7000 - 8000 i pojawil sie ten problem. Nikt tego wczesniej nie ruszal

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 19, 2006 12:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
vpiqs pisze:
Opisywałem już problem

Połączyłem wątki.
Trzymaj w takich sytuacjach poprzedniego - łatwiej prześledzić, o co chodzi.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 29, 2006 8:12 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Blagam o pomoc
jak w miare szybko nie usune usterki to qpe wyladuje na zlomie:(
Wymieniłem regulator obrotów biegu jalowego, regulator ssania, zalozylem nowe kable,swiece, kopulke i palec - jest troszke lepiej ale na zimnym silniku dalej kiszka - zauwazylem ze przy tej nierownej pracy dziwnie pierdzi z tlumika mechanik powiedzial ze urywa takt co moze byc przyczyna?
Wiem ze wiekszosc z tych rzeczy byla wymieniona niepotrzebnie bo instalacja gazowa nie ma z wtryskiem nic wspolnego, a zachowanie auta na benzynie jest dokladnie taka sama jak na gazie.
BŁAGAM POMOCY

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 29, 2006 8:43 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
vpiqs pisze:
jak w miare szybko nie usune usterki to qpe wyladuje na zlomie:(

bez przesady [zlosnik] czy jak łapiesz kapcia to też wymieniasz całą oponę na nową ? [wscieklosc]
To że panienki są spod znaku gwiazdy to nie znaczy że sięnie psują [zlosnik]
Zacznij od podstawowych rzeczy:
1 niech magik ustawi zawory - (to już było opisywane)
2 kąt wyprzedzenia zapłonu - (j.w)
3 przerwa na świecach - (j.w)
4 skład mieszanki na analizatorze spalin - (tak jak jest tzn z mikserem na klapie spiętrzającej)
5 sprawdzić czy regulacjaszybkimi obrotami jest zrobiona poprawnie - (też o tym było)
Ale nie złomować [wscieklosc] lepiej oddać za bronka
ps. zapodaj jakieś fotki motoru będzie łatwiej
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 29, 2006 9:03 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
1) - mechanik od remontu juz 2 razy ustawial zawory
2) - kat wyprzedzenia tez jest ustawiony
3) - przerwa na swiecach (do zrobienia)
4) - analizator spalin byl we wtorek i jest ustawiony jak fabryka zaleca - na goracym silniku u mechanika bylo po prostu super - wrocilem do domku ok 1 km i po godzinie co za niespodzianka znowu nierowno pracuje
5) - sprawdzić czy regulacjaszybkimi obrotami jest zrobiona poprawnie (pod filtrem powietrza przy 5 wtrysku?)

Gazowcy powiedzieli zeby poszukac miejsca gdzie ewentualnie moze lapac lewe powietrze. weze i polaczenia sprawdzone - uszczelka przy kolektorze ssacym byla wymieniana przy remoncie. Jest jeszcze jakas uszczelka pod wtryskiem, ktora moze miec jakies pekniecie nikt tego jeszcze nie ruszal (jak to sprawdzic?)

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 29, 2006 9:08 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
wkracam do watku:

wyciagales 5 wtrysk??

zobacz jak cxhlapie: powinien byc taki ladny stozek, moze nie trezyam cisnienia, albo jest zatkany ?? sproboj na chwile nawet wymienic wtrysk ( jak cos to ci moge podeslac jak nie masz skad zalatwic ). bo skoro na zimnym silniku masz taki problem to tylko i wylacznie musi cos wskazywacv na mieszanke i naprawde dalej m\bym meczyl ten 5 wtrysk.

jak masz gaz to zobacz tez czy nie masz powyginanej blachy w rozdzielaczu.

proponuje zapalac na benzynie, bo jak wiadomo k-jet ma smarowanie paliwem !!!!!! a jak walisz non stop gaz to mozna zatrzec trzpien krtory pracuje w rozdzielaczu ( glowicy wtrysku ).

takze mowie jeszcze raz - obczaj konkretnie sam wtryskiwacz. powinno byc tak samo rozwiazane jak z kazdym k-jet.

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl