MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 11:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 19, 2003 11:19 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Posty: 584
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
Czy ma ktoś rozłożony silnik OM615 (200D)?
Pilnie potrzebuje poznać długość korbowodu od osi dziury na czop łożyska korbowodowego W stopie), do osi dziury na sworzeń tłokowy (w główce). Zawczasu dzięki!

_________________
komin


Na górę
Post: śr mar 19, 2003 11:28 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
airkomin pisze:
Czy ma ktoś rozłożony silnik OM615 (200D)?
Pilnie potrzebuje poznać długość korbowodu od osi dziury na czop łożyska korbowodowego W stopie), do osi dziury na sworzeń tłokowy (w główce). Zawczasu dzięki!


A co to Airku będziesz przerabiał 200D na silnik odrzutowy :D :D :D

Zobacze w dokumentacji jak znajde to ci podam, co penie ,asz jakieś korbowody i nie wiesz od jakiego silnika ??

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2003 11:30 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Posty: 584
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
Przeliczam na przejściówce taki silnik i potrzebuje znać stosunek l/r, bo to ma niebagatelny wpływ...

_________________
komin


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2003 2:35 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
airkomin pisze:
Przeliczam na przejściówce taki silnik i potrzebuje znać stosunek l/r, bo to ma niebagatelny wpływ...

hmmm, na co?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2003 7:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Posty: 584
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
A na kinematykę układu korbowego. Jeżeli dasz krótki korbowód to będziesz miał duży nacisk na tuleję ze wszystkimi tego konsekwencjami (nie do końca mi jeszcze znanymi). Na pewno wzrośnie zużycie tulei i można się spodziewać większych strat tarcia. Minimalizować to można poprzez lekkie odsunięcie osi wału korbowego od osi cylindra (do kilku mm) i tak miał np silnik S21 stosowany w Warszawie, ale zaznaczam wszystkie te klimaty dopiero przede mną.
W każdym razie potrzebuje długość korbowodu.

A tak na marginesie pytanko do Szdowka, czy ktoś z Twej familii nie napisał książki w temacie?

_________________
komin


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl